Komunikaty PR

RONSON wyznacza nowy standard obsługi deweloperskiej

2024-09-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska@prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl

Nowa strategia marki RONSON Development stawia w centrum klienta

RONSON Development podnosi poprzeczkę dla branży deweloperskiej w zakresie obsługi klienta. Firma wprowadza nową strategię marki, która łączy wykorzystanie najnowszych technologii z nowymi typami specjalistów dedykowanych do opieki nad klientem przed i po zakupie mieszkania.

RONSON działa na polskim rynku od 24 lat. Zrealizował kilkadziesiąt projektów, wybudował tysiące mieszkań. Doświadczenie i osiągniecia firmy, przekładają się na zaufanie klientów, którzy wracają dziś by kupić wymarzone „M” dla swoich dzieci. Na sukces firmy składa się praca zespołu fachowców z wieloletnim doświadczeniem w branży i współpraca z rzetelnymi wykonawcami.  Przyszedł czas na kolejny krok.

– 24 lata działalności to wystarczająco długi okres, by zbudować nie tylko silną pozycję rynkową, ale również charakter marki. RONSON intensywnie rozwijał się przez lata. To doświadczenie pozwala nam być partnerem i doradcą, któremu mogą zaufać klienci. – mówi Boaz Haim, Prezes RONSON Development. I dodaje: –  Nową strategię marki zatytułowaliśmy „Expect more”Chcemy, aby każdy klient stykając się z marką RONSON mógł oczekiwać więcej – lepszego produktu, wyższej jakości obsługi oraz szybszego i bardziej efektywnego rozwiązywania swoich problemów. W RONSON klient jest naszą najważniejszą wartością, a wszystkie działania są ukierunkowane na zaspokojenie jego oczekiwań. Pracownicy i podwykonawcy muszą rozumieć, że klient jest dla nas najważniejszy. To sprawia, że wartościami naszej marki jest proaktywność, profesjonalizm, wysoki standard naszych inwestycji w swoich segmentach. Ale również wartości dodane w realizowanych inwestycjach, które wyróżniają nas na tle konkurencji.– komentuje Boaz Haim.

Strategia wprowadza nowy standard obsługi klienta deweloperskiego. Nazwano go „Standardem RONSON”. Nad jego stworzeniem pracował zespół ekspertów RONSON.

- Do pokazania się w nowej odsłonie przygotowywaliśmy się 1,5 roku. Zaczęliśmy od usprawnienia procesów, poprawy struktury, oceny kompetencji naszych menadżerów i ustalenia dla nich optymalnej ścieżki rozwoju. Wraz z całym zespołem odbyliśmy serię warsztatów określających wartości marki RONSON. Analizując rynek i jego potrzeby, postanowiliśmy jeszcze bardziej zainwestować w innowacje i nowe technologie. By zapewnić najwyższy standard obsługi, wprowadzamy wiele zaawansowanych narzędzi. Wśród nich - nowoczesny, intuicyjny Panel Klienta, który umożliwia szybki kontakt z deweloperem. Znajdą się tu porady, wskazówki i informacje o aktualnym stanie zaawansowania budowy. Za pośrednictwem Panelu będzie można skontaktować się z odpowiednim działem w naszej firmie i szybko znaleźć pomoc. Klient będzie miał również dostęp do harmonogramu płatności i będzie mógł zaakceptować termin odbioru lokalu, czy umowy przenoszącej własność. Ale nasza opieka nad klientem się tu nie kończy. Po odebraniu kluczy do własnego ,,M”, na klientów czeka Opiekun Inwestycji. Ten fachowiec będzie dostępny na terenie osiedla  przez cały rok po oddaniu budynku do użytku. Szybko i sprawnie przeprowadzi drobne naprawy, a jeśli będzie potrzeba zaangażowania zewnętrznych podwykonawców, po dokonaniu wizji lokalnej wypełni z Klientem formularz zgłoszenia usterki, aby przyspieszyć termin naprawy i zminimalizować formalności. Powołaliśmy również nowe stanowisko Quality Managera, czyli fachowca odpowiedzialnego za regularne monitorowanie inwestycji na etapie budowy i poddawanie przeglądom mieszkań zanim zaprosimy klientów na odbiory. Jego nadzór zminimalizuje liczbę usterek i zapewni najwyższą jakość naszych inwestycji.– opisuje Karolina Bronszewska, Dyrektor Marketingu i Innowacji RONSON.

Nowej strategii marki RONSON towarzyszy nowa identyfikacja wizualna. – Zmieniona szata graficzna, logo, strona internetowa oraz odświeżone biura sprzedaży to pierwsze zmiany, które będą widoczne dla klientów. To także nowości w naszych social mediach. Na kanałach społecznościowych RONSON pojawią się krótkie filmy z udziałem ekspertów. Wprowadzą one w tajniki najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań stosowanych w budynkach. Klienci będą mogli śledzić kulisy pracy nad projektami. A przeczytać ich rady i opinie w wypowiedziach prasowych. – komentuje Karolina Bronszewska.

–  Jesteśmy przekonani, że nasze podejście oraz wykorzystanie zaawansowanych technologii nie tylko zadowoli klientów, ale także zapoczątkuje nowe standardy na rynku deweloperskim. – podsumowuje Boaz Haim, Prezes RONSON Development.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Stare mury, nowe wyzwania. Rewitalizacja w trosce o zrównoważoną przyszłość Biuro prasowe
2024-09-06 | 15:30

Stare mury, nowe wyzwania. Rewitalizacja w trosce o zrównoważoną przyszłość

W Polsce, gdzie wiele budynków posiada status zabytku, rewitalizacja staje się kluczowym elementem ochrony dziedzictwa kulturowego i architektonicznego. Tego typu działania są
Nieruchomości Kwartał Dworcowa – korzyści dla Katowic
2024-09-06 | 12:00

Kwartał Dworcowa – korzyści dla Katowic

Katowicki Kwartał Dworcowa stanowi przykład rewitalizacji, która nie tylko ma ocalić historyczną zabudowę, ale też wprowadzić zmiany ożywiające ścisłe centrum śląskiej
Nieruchomości Zbliża się czas najmu mieszkań dla studentów
2024-09-06 | 11:00

Zbliża się czas najmu mieszkań dla studentów

Wrzesień to czas intensywnych przygotowań do nowego roku akademickiego, co oznacza również gorący okres na rynku wynajmu mieszkań. Studenci, którzy rozpoczynają lub kontynuują

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska kolejny rok z rzędu boryka się z suszą. Problemy mają rolnicy w 13 województwach

W Polsce 13 województw zmaga się z suszą rolniczą, która już spowodowała poważne straty w uprawach. Szacuje się, że w niektórych regionach rolnicy mogą się spodziewać nawet o 20 proc. mniejszych plonów, a najgorsza sytuacja występuje na Nizinie Mazowieckiej, Nizinie Podlaskiej i Polesiu. Jednak wzrost częstotliwości i skali suszy to coraz bardziej palący problem w skali całego kraju, który pojawia się już niemal z każdym rokiem. Jego przyczyną są przede wszystkim zmiany klimatu, objawiające się wzrostem średniej temperatury powietrza i zmianą charakterystyki występowania opadów. Sytuację pogarszają m.in. niewystarczająca retencja i fakt, że Polska jest i tak uboga w zasoby wodne.

Edukacja

Rusza pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych dotyczący przygotowania i eksploatacji schronów. Zapotrzebowanie na takie kompetencje będzie rosło

W Polsce pojawia się coraz więcej inicjatyw, które mają na celu rozbudowę sieci profesjonalnych, w pełni wyposażonych schronów i ukryć. Angażują się w to m.in. samorządy, które przygotowują swoje pakiety działań i inwestycji. Toczą się również prace nad ustawami, które mają uporządkować definicje i wytyczne dotyczące budowli takich obiektów, wymogów technicznych czy finansowania. W związku z rosnącym zainteresowaniem tematem Wojskowa Akademia Techniczna uruchamia od października pierwszy w Polsce kierunek studiów dotyczący miejsc ukrycia i schronów.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami

Czytanie dziecku bajek to nie tylko sposób na wspólne spędzenie czasu, ale i pierwszy krok bajkoterapii. Gdy za tym idą rozmowy o bohaterach i ich przeżyciach, a także wspólne zabawy odnoszące się do przeczytanej bajki, mamy do czynienia z jednym z najbardziej skutecznych narzędzi edukacyjnych. Bajkoterapia buduje osobiste zasoby dziecka, pokazuje wzorce zachowań, które mogą być wsparciem w trudnej emocjonalnie sytuacji, uczy samoświadomości, współpracy, nazywania i regulacji emocji. Co ważne, korzystać mogą na tym także dorośli.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.