Komunikaty PR

Ruszyła sprzedaż II etapu osiedla Ligia w Ursusie

2020-05-29  |  13:00
Biuro prasowe

Deweloper Profbud rozpoczął sprzedaż II etapu osiedla Ligia, zlokalizowanego przy ul. Kolorowej w warszawskim Ursusie – Skoroszach. Inwestycja swoją nazwą i usytuowaniem nawiązuje do historii i dziedzictwa dzielnicy. Na mieszkańców czeka 78 komfortowych mieszkań o zróżnicowanych metrażach, które pozwolą na stworzenie swojego wymarzonego M.

Nazwa tej jednej z najbardziej zacisznych dzielnic Warszawy pochodzi od imienia bohatera „Quo Vadis” Henryka Sienkiewicza, Ursusa. Ten potężny, obdarzony niezwykłą siłą, a jednocześnie troskliwy mężczyzna był opiekunem pięknej i niewinnej Ligii. Otaczał ją troską i zapewniał poczucie bezpieczeństwa. Historia ta zainspirowała dewelopera Profbud do nazwania swojej inwestycji Ligia. Osiedlu przyświeca hasło „W sercu Ursusa”, które oddaje zarówno przywiązanie mieszkańców do tej dzielnicy, ale również miłości, jaką Ursus darzył Ligię. – Projektując i realizując nasze inwestycje mieszkaniowe, przykładamy bardzo dużą uwagę, by wpisywały się one w otoczenie. Nie bez znaczenia był wybór nazwy. Dzielnica Ursus stanowi dziś wsparcie dla kameralnego osiedla Ligia. Bezpieczna lokalizacja pozwoli znaleźć upragniony spokój, a jednocześnie okolica posiada bogatą ofertę handlowo-usługową, co ma bardzo duże znaczenie dla komfortu życia mieszkańców – mówi Maciej Jurczak, Lider Biura Sprzedaży osiedla Ligia firmy Profbud

W II etapie osiedla Ligia powstanie sześciokondygnacyjny budynek z 78 mieszkaniami o powierzchniach od 33 m² do 88 m², zaprojektowanych jako lokale 2-4-pokojowe. Wszystkie wyposażone będą w balkony i tarasy, a do mieszkań parterowych przynależeć będą otoczone ażurowym parkanem ogródki. Wysokość mieszkań, ok. 2,70 m, sprawi, że będą one jasne i doświetlone. Już na etapie projektowania zadbano również o to, by mieszkania były ustawne i funkcjonalne, a ich zróżnicowany układ da możliwość dowolnej aranżacji. Na mieszkańców czekać także będą m.in. miejsca postojowe, zlokalizowane w podziemnym garażu oraz parking dla rowerów. Mała architektura – wygodne ławki czy plac zabaw oraz klimatyczne patio zwiększą komfort wypoczynku i będą sprzyjały sąsiedzkim spotkaniom.

– Jeszcze przed zakończeniem budowy I etapu osiedla Ligia sprzedaliśmy 100% mieszkań. Najczęściej zapytania dotyczyły lokali 2-pokojowych o powierzchni do 50 m2. W II etapie czekają na mieszkańców 44 takie właśnie mieszkania. Już dziś dostajemy o nie sporo pytań – dodaje Maciej Jurczak.

Nowy budynek usytuowany będzie przy ul. Kolorowej 17 w Ursusie – Skoroszach. Ciesząca się bardzo dobrą opinią okolica sprawdzi się zarówno dla rodzin z dziećmi, par i młodych małżeństw oraz singli. W pobliżu osiedla znajdują się m.in. Centrum Handlowe Skorosze, przedszkola, szkoły oraz OSiR Ursus. Amatorów sportów i aktywnego wypoczynku ucieszy sąsiedztwo zielonych terenów – Parku Czechowickiego, Achera czy Hassów. Nie bez znaczenia jest również dobre skomunikowanie tej części miasta z centrum za sprawą Warszawskiej Kolei Dojazdowej oraz dogodne połączenie z autostradą A2.

Termin realizacji inwestycji przewidziany jest na IV kwartał 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.