Salon Pandory zadebiutuje w Gemini Park Tarnów
Pandora, duńska marka jubilerska, wzmacnia ofertę tarnowskiego centrum handlowego Gemini Park. Otwarcie salonu zaplanowano na 14 marca br. Będzie to jedyny na terenie Tarnowa i okolic lokal tej popularnej marki.
Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, która produkuje ręcznie wykończoną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Już w marcu kliencie Gemini Park w Tarnowie będą mieli okazję poznać pełną ofertę marki.
Nowy salon pojawi się na parterze tarnowskiego centrum handlowego w sąsiedztwie innych popularnych marek, takich jak Douglas, Ochnik czy W. Kruk. Sklep zajmie powierzchnię ponad 65 m. kw., a tym samym zapewni klientom dostęp do szerokiej oferty unikalnej i modnej biżuterii – w tym kultowych już charmsów.
– Pandora to jedna z najbardziej lubianych marek biżuteryjnych w Polsce, dlatego włączenie jej w grono najemców Gemini Park w Tarnowie wpisuje się w naszą strategię budowania i utrzymywania atrakcyjnego i kompleksowego tenant-mixu. Cieszymy się, że tak prestiżowa, międzynarodowa sieć biżuteryjna postawiła na współpracę właśnie z nami i liczymy na początek wieloletniej, udanej relacji biznesowej – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.
Lokal w Gemini Park Tarnów będzie ważnym punktem sprzedaży dla mieszkańców Tarnowa i okolic, ponieważ inne, najbliższe salony Pandory znajdują się dopiero w Rzeszowie czy Krakowie. Tymczasem od grudnia ubiegłego roku klienci tarnowskiego Gemini Park mogą skorzystać z oferty biżuteryjnej tej marki za pośrednictwem wyspy handlowej. Ze względu na duże zainteresowanie już niedługo będą mogli cieszyć się pełną ofertą w pięknie zaaranżowanej przestrzeni lokalu.
– Marka Pandora ma w Tarnowie i okolicach rosnące grono oddanych klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu naszej pozycji w tym regionie poprzez otwarcie dużego salonu w Gemini Park Tarnów. Dzięki większej, świetnie urządzonej przestrzeni zaprezentujemy pełną ofertę naszej wyjątkowej biżuterii. Wierzymy, że tym sposobem trafimy w gusta jeszcze większej liczby osób – zaznacza Łukasz Orzechowski, Property Director CEE w Pandora.
O Gemini Park Tarnów:
Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 44,5 tys. m kw. GLA znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, TK Maxx, C&A, Calzedonia, HalfPrice, Intimissimi, OCHNIK, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, iSpot, HOMLA, Douglas, KFC, Home&You, Jysk, Castorama i Media Markt. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. W centrum handlowym mieści się także hipermarket Carrefour. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.
![Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1230624826,w_264,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
![Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1648690666,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.