Splash powiększa powierzchnię w Logistics Point Raszyn
Splash Sp. z o.o., dotychczasowy najemca Logistics Point Raszyn, działający na rynku handlu hurtowego sprzętem AGD, powiększył swoją powierzchnię najmu o dodatkowe 800 m2. Jednocześnie nastąpiło przedłużenie umowy najmu o kolejne 3 lata. Całkowita, wynajmowana przez Splash, powierzchnia magazynowa wynosi ponad 3.200 m2.
Logistics Point Raszyn to park przemysłowy zlokalizowany przy ul. Sokołowskiej 10 w Raszynie, na obrzeżach Warszawy. Nieruchomość składa się z 2 budynków, w ramach których oferuje magazyny o łącznej powierzchni GLA 31.000 m2. Jest dogodnie zlokalizowany w pobliżu zjazdu z drogi ekspresowej S8, zaledwie 12 km od centrum miasta.
- Logistics Point Raszyn to doskonała lokalizacja dla firm, które skupiają się głównie na obsłudze aglomeracji warszawskiej i doceniają bardzo dobre połączenie z miastem. W najbliższym czasie przewidujemy drobne modernizacje obiektu mające na celu poprawę komfortu użytkowania przez najemców. Park charakteryzuje bardzo dobry stan techniczny, a budynki, pomimo swojego wieku, spełniają większość wymagań stawianych obiektom magazynowym i lekkiemu przemysłowi – mówi Bożena Kaczanowska-Tajan, Asset Maneger Peakside Capital Advisors w Polsce.
Wśród najemców Logistics Point Raszyn znajdują się Hellmann, Iglotex, LaMakeup, Medicover, Splash i Stella Pack. Głównie są to firmy logistyczne, hurtownie oraz firmy z sektora e-commerce. Logistics Point Raszyn oferuje ostatnie wolne magazyny o powierzchni ok. 3.000 m2.
Logistics Point Raszyn, wraz z Logistics Point Piaseczno i City Point Targówek, wchodzi w skład portfela nieruchomości zakupionego przez Peakside oraz Partners Group na początku bieżącego roku. Po zakończonej modernizacji obiekty dostarczą na rynek ok. 150.000 m2 nowoczesnej powierzchni logistycznej.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.