Komunikaty PR

Splash powiększa powierzchnię w Logistics Point Raszyn

2022-06-10  |  13:15

Splash Sp. z o.o., dotychczasowy najemca Logistics Point Raszyn, działający na rynku handlu hurtowego sprzętem AGD, powiększył swoją powierzchnię najmu o dodatkowe 800 m2. Jednocześnie nastąpiło przedłużenie umowy najmu o kolejne 3 lata. Całkowita, wynajmowana przez Splash, powierzchnia magazynowa wynosi ponad 3.200 m2.

Logistics Point Raszyn to park przemysłowy zlokalizowany przy ul. Sokołowskiej 10 w Raszynie, na obrzeżach Warszawy. Nieruchomość składa się z 2 budynków, w ramach których oferuje magazyny o łącznej powierzchni GLA 31.000 m2. Jest dogodnie zlokalizowany w pobliżu zjazdu z drogi ekspresowej S8, zaledwie 12 km od centrum miasta.

- Logistics Point Raszyn to doskonała lokalizacja dla firm, które skupiają się głównie na obsłudze aglomeracji warszawskiej i doceniają bardzo dobre połączenie z miastem. W najbliższym czasie przewidujemy drobne modernizacje obiektu mające na celu poprawę komfortu użytkowania przez najemców. Park charakteryzuje bardzo dobry stan techniczny, a budynki, pomimo swojego wieku, spełniają większość wymagań stawianych obiektom magazynowym i lekkiemu przemysłowi – mówi Bożena Kaczanowska-Tajan, Asset Maneger Peakside Capital Advisors w Polsce.

Wśród najemców Logistics Point Raszyn znajdują się Hellmann, Iglotex, LaMakeup, Medicover, Splash i Stella Pack. Głównie są to firmy logistyczne, hurtownie oraz firmy z sektora e-commerce. Logistics Point Raszyn oferuje ostatnie wolne magazyny o powierzchni ok. 3.000 m2.

Logistics Point Raszyn, wraz z Logistics Point Piaseczno i City Point Targówek, wchodzi w skład portfela nieruchomości zakupionego przez Peakside oraz Partners Group na początku bieżącego roku. Po zakończonej modernizacji obiekty dostarczą na rynek ok. 150.000 m2 nowoczesnej powierzchni logistycznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.