Splash powiększa powierzchnię w Logistics Point Raszyn
Splash Sp. z o.o., dotychczasowy najemca Logistics Point Raszyn, działający na rynku handlu hurtowego sprzętem AGD, powiększył swoją powierzchnię najmu o dodatkowe 800 m2. Jednocześnie nastąpiło przedłużenie umowy najmu o kolejne 3 lata. Całkowita, wynajmowana przez Splash, powierzchnia magazynowa wynosi ponad 3.200 m2.
Logistics Point Raszyn to park przemysłowy zlokalizowany przy ul. Sokołowskiej 10 w Raszynie, na obrzeżach Warszawy. Nieruchomość składa się z 2 budynków, w ramach których oferuje magazyny o łącznej powierzchni GLA 31.000 m2. Jest dogodnie zlokalizowany w pobliżu zjazdu z drogi ekspresowej S8, zaledwie 12 km od centrum miasta.
- Logistics Point Raszyn to doskonała lokalizacja dla firm, które skupiają się głównie na obsłudze aglomeracji warszawskiej i doceniają bardzo dobre połączenie z miastem. W najbliższym czasie przewidujemy drobne modernizacje obiektu mające na celu poprawę komfortu użytkowania przez najemców. Park charakteryzuje bardzo dobry stan techniczny, a budynki, pomimo swojego wieku, spełniają większość wymagań stawianych obiektom magazynowym i lekkiemu przemysłowi – mówi Bożena Kaczanowska-Tajan, Asset Maneger Peakside Capital Advisors w Polsce.
Wśród najemców Logistics Point Raszyn znajdują się Hellmann, Iglotex, LaMakeup, Medicover, Splash i Stella Pack. Głównie są to firmy logistyczne, hurtownie oraz firmy z sektora e-commerce. Logistics Point Raszyn oferuje ostatnie wolne magazyny o powierzchni ok. 3.000 m2.
Logistics Point Raszyn, wraz z Logistics Point Piaseczno i City Point Targówek, wchodzi w skład portfela nieruchomości zakupionego przez Peakside oraz Partners Group na początku bieżącego roku. Po zakończonej modernizacji obiekty dostarczą na rynek ok. 150.000 m2 nowoczesnej powierzchni logistycznej.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.