Śródka OdNowa 2 z gotową halą garażową
Trwają zaawansowane prace budowlane na Śródce OdNowa2. Do końca kwietnia zostaną ukończone wszystkie działania związane z halą garażową, ruszyła już budowa ścian parteru w budynku. Realizowana przez dewelopera Grupę Partner inwestycja przy ulicy Bernata to czterokondygnacyjny budynek, w którym zaaranżowano 83 mieszkania o powierzchni od 28 do 80 mkw.
Prace związane z budową Śródki OdNowa 2, drugiego projektu Grupy Partner przy ulicy Bernata, postępują zgodnie z harmonogramem. Jak zdradza deweloper, część działań wyprzedza założony plan. – Zakończono już realizację płyt fundamentowych, ścian i słupów hali garażowej. W 90% gotowe są stropy nad halą garażową. Przystąpiliśmy więc do budowy ścian parter. Ich poziom wykonania osiągnął już blisko 30% – zaznacza Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner. Teraz budynek zacznie piąć się w górę, by poziom czwartej kondygnacji osiągnąć jeszcze w tym roku.
Projekt Śródki OdNowa 2 obejmuje powstanie 83 mieszkań, 73 miejsc w hali garażowej, 10 naziemnych miejsc postojowych, darmowych komórek lokatorskich, przypisanych do wszystkich dwu-, trzy- i czteropokojowych powierzchni oraz boksów rowerowych, darmowych i również przynależnych do każdego mieszkania. W sprzedaży dostępne są funkcjonalnie urządzone kawalerki, a także dwu-, trzy- i czteropokojowe lokale o metrażu wahającym się między 28 a 80 mkw. Cena rozpoczyna się już od 231 tys. zł brutto. – Mieszkania powstające w ramach Śródki OdNowa 2 cieszą się dużym zainteresowaniem. Spora część powstających lokali, około 40%, jest już sprzedana lub zarezerwowana – podkreśla Michał Wawrzyniak.
Obecna sytuacja epidemiologiczna skłoniła dewelopera, Grupę Partner, do umożliwienia zainteresowanym klientom podpisywania umów zdalnie. – W trosce o bezpieczeństwo kupujących, jak i naszych pracowników wprowadziliśmy onlinowe konsultacje oraz podpisywanie umów rezerwacyjnych – dodaje Michał Wawrzyniak.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.