Komunikaty PR

Stara Mydlarnia zadebiutuje w Galerii Północnej

2024-05-22  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Galeria Północna już niebawem wzbogaci swoją ofertę o nowego najemcę z segmentu zdrowia i urody. Dział leasingu GTC podpisał właśnie umowę najmu z marką Stara Mydlarnia.

– Rozwój oferty lifestylowej, zwłaszcza o nowe marki kosmetyczne, jest jednym z ważniejszych aspektów naszej strategii leasingowej. Zależy nam bowiem na tworzeniu zróżnicowanego i szerokiego zestawu marek, a także dopasowanego do potrzeb lokalnego rynku, w którym każdy kupujący znajduje coś dla siebie – mówi Katarzyna Żuchowska, Leasing Manager w GTC S.A.

– Dlatego obok doskonale znanych na rynku sieciowych marek drogeryjnych i perfumeryjnych, które obecne są u nas od lat, coraz częściej w ofercie Północnej pojawiają się nowe, rodzime koncepty, które wyróżnia pomysł, jakość produktów oraz szeroki asortyment. Stara Mydlarnia, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.

Marka już dziś posiada 24 sklepy stacjonarne, w tym ulokowane w popularnych centrach handlowych m.in. w Krakowie, Bydgoszczy, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku czy Rzeszowie. Lokal w Północnej będzie 25. na tej stale rozwijające się mapie.

Stara Mydlarnia to duża, rodzinna firma produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ważną częścią jej działalności jest produkcja całkowicie ręcznie wyrabianych mydeł w blokach, muffinek, creamersów i kul do kąpieli - „hand made by Stara Mydlarnia". Marka łączy tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, tworząc zdrowe i naturalne produkty.

Stara Mydlarnia oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii ze starannie dobranymi składnikami, w większości pochodzenia naturalnego. W ofercie sklepu, który powstanie w galerii, klienci znajdą produkty takich serii jak chociażby: Eco Botanica, Eco Trendy, Eco Receptura, Home Spa, For Men czy Handmade. Ponadto w asortymencie pojawią się też akcesoria, produkty do aromaterapii czy zapachy do domu. Jak informuje marka, za otwarciem nowego lokalu w Północnej stoi rosnące zainteresowanie jej asortymentem.

– Stara Mydlarnia to marka, która stale się rozwija. Brand idealnie wpisuje się także w obecne trendy i rosnącą świadomość konsumenta. Fakt, że w jego ofercie znaleźć można naturalne produkty, kierowane do osób ceniących sobie ekologię i wysoką jakość, jest mocnym atutem najemcy. Wzbogaca także naszą ofertę kosmetyczną o kolejny wyróżnik. Jesteśmy przekonani, że będzie to udany debiut – mówi Katarzyna Żuchowska.

Dziś w Galerii Północnej klienci mogą znaleźć aż 21 sklepów z kategorii zdrowia i urody. Swoje lokale mają tu tak duże sieci jak m.in. Sephora, Rossmann, , Hebe, Inglot, Ziaja, Super-Pharm. Ponadto szeroka oferta tego typu dostępna jest w TK Maxx, HalfPrice, czy Sinsay.

Otwarcie Starej Mydlarni zaplanowano na lipiec. Debiut jest kolejnym w tym roku. W kwietniu w Północnej został otwarty mający aż 1,5 tys. m kw. sklep marki JYSK. Ponadto od początku 2024 roku leasing przedłużył umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na 1627 m kw. W gronie tym była także Sephora, która dodatkowo zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto Biuro prasowe
2024-08-23 | 10:00

MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto

MLP Group jako wiodąca europejska platforma nieruchomości logistycznych i przemysłowych z sukcesem dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, kontynuując
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-08-23 | 09:00

Colliers rozszerza portfolio o cztery nowe nieruchomości

Po przejęciu w zarządzanie warszawskiego biurowca Wola Retro w 2023 r., Colliers kontynuuje udaną współpracę z Grupą Adventum. W pierwszej połowie 2024 r. firma doradcza rozpoczęła zarządzanie czterema
Nieruchomości Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
2024-08-22 | 13:00

Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje

Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.