Komunikaty PR

Strona internetowa marki Dryvit już dostępna w nowej odsłonie

2024-08-29  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Bąk
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.

ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/

Marka Dryvit, wiodący ekspert w zakresie systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i materiałów elewacyjnych, uruchomiła nową odsłonę swojej strony internetowej dostępnej pod adresem www.dryvit.pl. Dzięki nowoczesnej i przyjaznej formie jej użytkownicy zyskują łatwy dostęp do inspiracji i wiedzy o aktualnych trendach oraz nowościach produktowych. Zmiany na stronie www to część procesu integracji marki Dryvit w ramach Tremco Construction Products Group.

Strona internetowa www.dryvit.pl po przebudowie zyskała nowoczesny wygląd i przejrzysty układ treści, dzięki czemu nawigacja po niej jest prosta i intuicyjna. Wprowadzone w serwisie zmiany są związane z integracją marki Dryvit w ramach Tremco CPG, co oznacza, że szata graficzna strony jest spójna ze stronami pozostałych marek produktowych grupy. Witryna ma za zadanie służyć jako źródło inspiracji dla architektów, projektantów, inwestorów, a także dla wykonawców zajmujących się aplikacją złożonych systemów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków (ETICS) oraz materiałów elewacyjnych.

Nowy dział Inspiracje zawiera zdjęcia aktualnych realizacji oraz rozbudowaną sekcję zawierającą przykłady efektów dekoracyjnych, jakie można uzyskać dzięki zastosowaniu produktów Dryvit.

W zakładce Strefa Architekta znajdują się m.in. kolory materiałów elewacyjnych oraz detale rozwiązań w formacie CAD, jak również pełna kolorystyka dostępna w ofercie marki w formacie Revit.

Strefa Wykonawcy to miejsce, które zapewnia dostęp do filmów przedstawiających sposób aplikacji materiałów Dryvit, aktualnych dokumentów technicznych oraz artykułów eksperckich.

W dziale Aktualności na bieżąco publikowane są najświeższe informacje o zmianach i nowościach produktowych.

Z dużą satysfakcją ogłaszamy start naszej strony www w nowej, atrakcyjnej i inspirującej odsłonie. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami już dostępnymi w serwisie oraz do regularnego odwiedzania naszej witryny, zwłaszcza sekcji z aktualnościami oraz opisami realizacji, ponieważ będziemy na bieżąco informować o wszystkim tym, co ważne i ciekawe w świecie Dryvit. Digitalizacja dokumentacji związanej z wyrobem budowlanym ma związek z przygotowaniem produktu do nowych wymagań europejskich,” – powiedziała Marta Wysocka, Product & Specification Manager marki Dryvit.

Nowa strona Dryvit jest dostępna pod domenami www.dryvit.pl oraz www.dryvit-europe.com. Aby odpowiadać na aktualne potrzeby użytkowników sieci, ma w pełni responsywny design, czyli płynnie adaptuje się do rodzaju urządzenia i wielkości ekranu, na którym jest wyświetlana, np. smartfona czy tabletu.

Za stworzenie nowej odsłony strony www marki Dryvit odpowiadał zespół marketingu Dryvit i Tremco CPG Poland.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dryvit oferuje wysokiej jakości systemy ociepleń i materiały elewacyjne, które w wielu aspektach przewyższają obowiązujące normy. Szeroka gama rozwiązań tej marki daje nieograniczone możliwości architektom i inwestorom. Dryvit wprowadził systemy ociepleń na polski rynek, na podstawie rozwiązań tej marki Instytut Techniki Budowlanej stworzył wytyczne do oceny systemów ociepleń w Polsce. Produkty Dryvit obecne są na rynku polskim od ponad 30 lat.

Tremco Construction Products Group, w skrócie Tremco CPG, regionalny oddział RPM International Inc., łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. Firma zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa, takie jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, bierną ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe.

RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.