Komunikaty PR

Świdnica. Kolejny etap budowy osiedla rozpoczęty. 10 minut spacerem od rynku

2024-07-31  |  17:00
Biuro prasowe

 

Fot. ignerhome.pl

Vivant Home się rozrasta. Po podpisaniu umowy z nowym inwestorem, rozpoczął się III etap budowy osiedla położonego u zbiegu ulic Kosynierów, Hetmańskiej i Parkowej w Świdnicy. Mieszkańcy powstających budynków będą mieli tylko 10 minut spacerem do centrum.

Nowe osiedle powstaje w otoczeniu parków: Ułanów i Saperów oraz zielonych terenów przy Kościele Pokoju, który jest symbolem miasta. Vivant Home to zespół czterech budynków z 2-, 3- i 4-pokojowymi mieszkaniami o powierzchni od 50 do 100 mkw. 

Mieszkańców mają przyciągnąć przestronne i funkcjonalne wnętrza, duże okna zapewniające naturalne światło oraz wysokiej jakości materiały wykończeniowe. Każde mieszkanie wyposażone jest w balkon, taras lub ogród, a korzystanie z przestrzeni na świeżym powietrzu umożliwia też strefa rekreacji i plac zabaw.

Vivant Home to osiedle, które wpisuje się w proekologiczne trendy. Energooszczędne rozwiązania, systemy do segregacji odpadów oraz dbałość o zachowanie naturalnych zasobów to elementy, które docenią osoby troszczące się o środowisko. Mieszkania będą wyposażone w inteligentne systemy zarządzania zapewniające najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. 

Za inwestycją stoi IgnerHome – największy deweloper w okolicy, z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej. Firma jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Vivant Home w Świdnicy. 12 mln zł pozabankowego finansowania od IBI Polska

Realizacja inwestycji przyspiesza po nawiązaniu współpracy przez dewelopera IgnerHome z nowym partnerem biznesowym. IBI Polska Secured Funding, specjalizująca się w pozabankowym finansowaniu, dokapitalizuje Vivant Home kwotą 12 mln zł. Dzięki pozyskanym środkom prace budowlane i wykończeniowe nabiorą tempa, a kolejne mieszkania wkrótce będą dostępne dla kupujących. Firma jest częścią jednego z największych izraelskich funduszy inwestycyjnych IBI Investment House, który zarządza aktywami o wartości ponad 220 mld zł.

Spółka udziela pożyczek zabezpieczonych hipoteką na nieruchomości, ale udziela finansowania klientom działającym w każdym sektorze. Itsik Cohen, prezes IBI Polska Secured Funding, zdradza, że szybki dostęp do niemal nieograniczonych środków i czas realizacji pożyczki to coś, co wyróżnia firmę na rynku. - Niektóre współprace udaje nam się sfinalizować w ciągu zaledwie 2 dni – podkreśla. Pod koniec 2023 roku IBI Polska osiągnęła pułap przeszło 33 mln zł udzielonych pożyczek miesięcznie, co czyni ją największym podmiotem udzielającym pozabankowego finansowania w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.