Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej (ul. Bolesława Chrobrego 1). Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe – na miejscu i „na wynos” – oraz dostęp do szerokiej oferty non-food. To kolejny krok Tchibo w stronę realizacji nowej strategii, podkreślającej jej kawowe dziedzictwo i ekspertyzę.
Właśnie otwarty lokal Tchibo w radomskiej Galerii Słonecznej został zaprojektowany według nowego konceptu, wysuwającego kawę na pierwszy plan. Oprócz nowoczesnej przestrzeni sklepowej do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących wewnątrz i w zewnętrznym ogródku kawiarnianym. W przytulnym wnętrzu i przyjaznej atmosferze można delektować się wysokiej jakości kawą Tchibo zarówno podczas spotkań z najbliższymi, jak i chwil relaksu w pojedynkę.
– Wprowadzając naszą ofertę do Radomia, kontynuujemy misję dzielenia się pasją do kawy i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z nią związanych. Z wielką radością zapraszamy mieszkańców do skorzystania z asortymentu naszego sklepu, który jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Nowoczesny coffee bar z ogródkiem to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów pragnących nabyć doskonałą kawę, ale także spędzić miło czas w komfortowym otoczeniu – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Pełna gama produktów
W sklepie Tchibo w Radomiu wykwalifikowani doradcy pomogą konsumentom w wyborze kawy dostosowanej do indywidualnych preferencji, zwłaszcza że nie brakuje tam wariantów ziarnistych i mielonych. Poza kawami z pewnością warto zwrócić uwagę na ekspresy automatyczne oraz kapsułkowe, a także kawiarki, french pressy, młynki czy spieniacze, które przypadną do gustu zwłaszcza wielbicielom kawy białej.
Nie zapomniano także o fanach oferty non-food od Tchibo, śledzących cotygodniowe kolekcje z takich kategorii, jak odzież dla dorosłych i dla dzieci, artykuły kuchenne, czy elementy dekoracyjne. Na potrzeby tego asortymentu wydzielono specjalną strefę z regałami.
Centrum kawowych wrażeń
Sercem nowej przestrzeni jest elegancki coffee bar, co odzwierciedla powrót Tchibo do kawowej tradycji i czerpanie z 75-letniego doświadczenia marki w tym zakresie. Wykwalifikowani bariści przygotowują napoje z najwyższą starannością, wykorzystując nowoczesny sprzęt i starannie wyselekcjonowane ziarna. Oferta coffee baru obejmuje zarówno kawy klasyczne, tj. Americano, Espresso czy Latte, jak i pozycje z oferty sezonowej (np. lemoniady i tonic). Na wielbicieli kaw białych czekają zaś zarówno opcje z tradycyjnym mlekiem, jak i napojami roślinnymi – np. owsianym.
Menu kawiarni obejmuje także kilka rodzajów ciast oraz przekąski wytrawne, tj. kanapki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od preferencji.
Na dobry początek – atrakcje i promocje
Z okazji inauguracji nowego sklepu dla klientów przygotowano szereg atrakcji i promocji, które będą obowiązywać w dniach 26–28 września. Pierwsze 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia otrzyma upominki, a wszyscy klienci będą mogli skorzystać z 20% rabatu na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.
Dodatkowo na terenie Galerii Słonecznej obecne będą hostessy zachęcające do odwiedzenia nowego sklepu Tchibo i odkrycia jego oferty.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.