Komunikaty PR

Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu

2024-09-26  |  14:54
Biuro prasowe

Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej (ul. Bolesława Chrobrego 1). Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe – na miejscu i „na wynos” – oraz dostęp do szerokiej oferty non-food. To kolejny krok Tchibo w stronę realizacji nowej strategii, podkreślającej jej kawowe dziedzictwo i ekspertyzę.

Właśnie otwarty lokal Tchibo w radomskiej Galerii Słonecznej został zaprojektowany według nowego konceptu, wysuwającego kawę na pierwszy plan. Oprócz nowoczesnej przestrzeni sklepowej do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących wewnątrz i w zewnętrznym ogródku kawiarnianym. W przytulnym wnętrzu i przyjaznej atmosferze można delektować się wysokiej jakości kawą Tchibo zarówno podczas spotkań z najbliższymi, jak i chwil relaksu w pojedynkę.

 – Wprowadzając naszą ofertę do Radomia, kontynuujemy misję dzielenia się pasją do kawy i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z nią związanych. Z wielką radością zapraszamy mieszkańców do skorzystania z asortymentu naszego sklepu, który jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Nowoczesny coffee bar z ogródkiem to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów pragnących nabyć doskonałą kawę, ale także spędzić miło czas w komfortowym otoczeniu – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.

Pełna gama produktów

W sklepie Tchibo w Radomiu wykwalifikowani doradcy pomogą konsumentom w wyborze kawy dostosowanej do indywidualnych preferencji, zwłaszcza że nie brakuje tam wariantów ziarnistych i mielonych. Poza kawami z pewnością warto zwrócić uwagę na ekspresy automatyczne oraz kapsułkowe, a także kawiarki, french pressy, młynki czy spieniacze, które przypadną do gustu zwłaszcza wielbicielom kawy białej.

Nie zapomniano także o fanach oferty non-food od Tchibo, śledzących cotygodniowe kolekcje z takich kategorii, jak odzież dla dorosłych i dla dzieci, artykuły kuchenne, czy elementy dekoracyjne. Na potrzeby tego asortymentu wydzielono specjalną strefę z regałami.

Centrum kawowych wrażeń

Sercem nowej przestrzeni jest elegancki coffee bar, co odzwierciedla powrót Tchibo do kawowej tradycji i czerpanie z 75-letniego doświadczenia marki w tym zakresie. Wykwalifikowani bariści przygotowują napoje z najwyższą starannością, wykorzystując nowoczesny sprzęt i starannie wyselekcjonowane ziarna. Oferta coffee baru obejmuje zarówno kawy klasyczne, tj. Americano, Espresso czy Latte, jak i pozycje z oferty sezonowej (np. lemoniady i tonic). Na wielbicieli kaw białych czekają zaś zarówno opcje z tradycyjnym mlekiem, jak i napojami roślinnymi – np. owsianym.

Menu kawiarni obejmuje także kilka rodzajów ciast oraz przekąski wytrawne, tj. kanapki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od preferencji.

Na dobry początek – atrakcje i promocje

Z okazji inauguracji nowego sklepu dla klientów przygotowano szereg atrakcji i promocji, które będą obowiązywać w dniach 26–28 września. Pierwsze 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia otrzyma upominki, a wszyscy klienci będą mogli skorzystać z 20% rabatu na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.

Dodatkowo na terenie Galerii Słonecznej obecne będą hostessy zachęcające do odwiedzenia nowego sklepu Tchibo i odkrycia jego oferty. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.