Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej (ul. Bolesława Chrobrego 1). Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe – na miejscu i „na wynos” – oraz dostęp do szerokiej oferty non-food. To kolejny krok Tchibo w stronę realizacji nowej strategii, podkreślającej jej kawowe dziedzictwo i ekspertyzę.
Właśnie otwarty lokal Tchibo w radomskiej Galerii Słonecznej został zaprojektowany według nowego konceptu, wysuwającego kawę na pierwszy plan. Oprócz nowoczesnej przestrzeni sklepowej do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących wewnątrz i w zewnętrznym ogródku kawiarnianym. W przytulnym wnętrzu i przyjaznej atmosferze można delektować się wysokiej jakości kawą Tchibo zarówno podczas spotkań z najbliższymi, jak i chwil relaksu w pojedynkę.
– Wprowadzając naszą ofertę do Radomia, kontynuujemy misję dzielenia się pasją do kawy i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z nią związanych. Z wielką radością zapraszamy mieszkańców do skorzystania z asortymentu naszego sklepu, który jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Nowoczesny coffee bar z ogródkiem to nasza odpowiedź na oczekiwania klientów pragnących nabyć doskonałą kawę, ale także spędzić miło czas w komfortowym otoczeniu – mówi Paweł Sitarski, Dyrektor Sklepów w Tchibo Warszawa.
Pełna gama produktów
W sklepie Tchibo w Radomiu wykwalifikowani doradcy pomogą konsumentom w wyborze kawy dostosowanej do indywidualnych preferencji, zwłaszcza że nie brakuje tam wariantów ziarnistych i mielonych. Poza kawami z pewnością warto zwrócić uwagę na ekspresy automatyczne oraz kapsułkowe, a także kawiarki, french pressy, młynki czy spieniacze, które przypadną do gustu zwłaszcza wielbicielom kawy białej.
Nie zapomniano także o fanach oferty non-food od Tchibo, śledzących cotygodniowe kolekcje z takich kategorii, jak odzież dla dorosłych i dla dzieci, artykuły kuchenne, czy elementy dekoracyjne. Na potrzeby tego asortymentu wydzielono specjalną strefę z regałami.
Centrum kawowych wrażeń
Sercem nowej przestrzeni jest elegancki coffee bar, co odzwierciedla powrót Tchibo do kawowej tradycji i czerpanie z 75-letniego doświadczenia marki w tym zakresie. Wykwalifikowani bariści przygotowują napoje z najwyższą starannością, wykorzystując nowoczesny sprzęt i starannie wyselekcjonowane ziarna. Oferta coffee baru obejmuje zarówno kawy klasyczne, tj. Americano, Espresso czy Latte, jak i pozycje z oferty sezonowej (np. lemoniady i tonic). Na wielbicieli kaw białych czekają zaś zarówno opcje z tradycyjnym mlekiem, jak i napojami roślinnymi – np. owsianym.
Menu kawiarni obejmuje także kilka rodzajów ciast oraz przekąski wytrawne, tj. kanapki, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od preferencji.
Na dobry początek – atrakcje i promocje
Z okazji inauguracji nowego sklepu dla klientów przygotowano szereg atrakcji i promocji, które będą obowiązywać w dniach 26–28 września. Pierwsze 50 osób odwiedzających sklep Tchibo każdego dnia otrzyma upominki, a wszyscy klienci będą mogli skorzystać z 20% rabatu na cały asortyment, obejmujący zarówno produkty kawowe, jak i ofertę non-food.
Dodatkowo na terenie Galerii Słonecznej obecne będą hostessy zachęcające do odwiedzenia nowego sklepu Tchibo i odkrycia jego oferty.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.