Komunikaty PR

To jest to! Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu BIT CREATIVE

2024-07-18  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów z pracowni BIT CREATIVE, których projekty doskonale oddają ducha marek, dla których są realizowane, zachowując przy tym swój indywidualny charakter.

Stąd we wnętrzach warszawskiej siedziby Coca-Cola HBC jej czołowe produkty zostały użyte jako elementy wystroju wnętrza - znaczące detale, które identyfikują przestrzeń. Ten flow możemy poczuć już na wejściu, gdzie znajduje się lada recepcyjna w charakterystycznym dla brandu kształcie "Wave", który został powtórzony w formie dekoracyjnego oświetlenia i na podłodze. Lada eksponuje także czołowy napój firmy, poprzez wkomponowane w nie butelki Coca-Coli. Jest również zapowiedzią aranżacyjnych smaków i smaczków, które odnajdziemy na przestrzeni całego biura. Ściany wykończone kapslami ułożonymi w kształt butelek oraz logo Coca-Cola, szafki z uchwytami w kształcie butelek, czy też użyte kolory i liczne naklejki nie pozostawiają wątpliwości, gdzie jesteśmy.

Coca-Cola HBC to globalna marka, napoje tej firmy są znane na całym świecie. Wyzwaniem było zaprojektowanie przestrzeni, która będzie wyróżniać się na tle biur z innych krajów. Kreatywne podejście do procesu projektowego pozwoliło nam na wypracowanie oryginalnych rozwiązań z zachowaniem balansu. Wystrój wnętrza pobudza pracowników do kreowania innowacyjnych pomysłów - opowiada architekt Jakub Bubel.

Zachęcający do twórczej pracy jest też sam układ funkcjonalny biura, któremu architekci z BIT CREATIVE poświecili sporo czasu i uwagi. Dzięki temu przestrzeń biurowa typu open space została zaprojektowane nie tylko wg bieżących potrzeb firmy i jej filozofii pracy, ale też tak, by mogła zmieniać się w przyszłości wraz z jej rozwojem i aktualnymi tendencjami. Poszczególne przestrzenie, w tym miejsca pracy zarządu, zostały rozlokowane tak, by zachować ideę otwartości, przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu, także akustycznego. Stanowiska pracy są więc podzielone z myślą o maksymalnie 12-osobowych zespołach i oddzielone od siebie za pomocą wysokich przepierzeń. Podobnie jak wykładziny z podkładem bitumicznym, ścianki oraz meble, pomagają one utrzymać odpowiednią akustykę, podnosząc przy tym walory estetyczne przestrzeni.

Konkretne rozwiązania funkcjonalne, ergonomiczne i akustyczne pozwalają na poprawę jakości i komfortu stanowisk pracy. Element wystroju jest ważnym czynnikiem i pobudza walory kreatywne, ale pracownicy potrzebują odpowiedniego balansu między kreatywnymi a funkcjonalno-ergonomicznymi rozwiązaniami. Nowe biuro Coca-Cola HBC jest potwierdzeniem i odpowiedzią jak powinien wyglądać dialog w biurze między funkcją a designem - mówi architektka Anna Margoła.

Pracownicy do swojej dyspozycji mają także wiele stref mniej formalnych, które czynią przestrzeń biurową bardziej przyjazną. Huśtawki, czy żywa zieleń sprzyjają relaksowi i pozwalają zaczerpnąć głębszego oddechu w trakcie pracy.  Nie brakuje również przestrzeni do szybkich i luźnych spotkań sprzyjających integracji zespołów. Należą do nich małe i duże salki konferencyjne, kuchnie wraz z jadalnią oraz taras, który w sezonie letnim staje się wartością dodaną biura. Uwagę przyciągają budki w formie domków i kontenerów, gdzie można się wyciszyć w samotności.

Wystrój salek konferencyjnych nawiązuje wystrojem do danego produktu marki Coca-Cola HBC. Większe sale konferencyjne, które znajdują się na każdym z trzech pięter są nazwane i zaprojektowane w nawiązaniu do flagowych produktów takich jak Cola-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Adez, Monster, Power Rade, Cappy, Kropla Delice, Kropla Beskidu, czy Burn. Każda z nich urządzona została zgodnie z archetypem danego napoju. Stąd w sali "Monster", architekci postawili na dynamiczny wystrój. Stół zespawano z dwóch silników, do tego fotele dla graczy, charakterystyczne logo oraz grafiki na ścianach podkreślają jej odważny charakter. W pomieszczeniu "Horeca" na ścianach znajdują się historyczne wycinki z gazet czy grafiki na blachach. Salka "Adez", dzięki zamocowaniu stołu do sufitu tworzy efekt lewitowania. W sali "Kropla Delice" wykonano stół z naturalnego drewna i żywicy, zaś salka "Kraków" ma stół z charakterystyczną grafiką "Jesteśmy Stąd". Detale to bowiem jeden z mocniejszych punktów tego projektu.

Inwestor: Coca-Cola HBC Polska

Lokalizacja: Business Garden, Warszawa

Projekt: BIT CREATIVE w składzie: arch. Barnaba Grzelecki, arch. Jakub Bubel, arch. Anna Margoła

Zdjęcia: Fotomohito

www.bitcreative.info

Pracownia projektowa BIT CREATIVE specjalizuje się w planowaniu przestrzeni i aranżacji wnętrz dla klientów korporacyjnych. Oferuje szeroki zakres usług związanych z relokacją, a także rearanżacją siedzib firm. To zespół profesjonalnych architektów i designerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w aranżowaniu powierzchni komercyjnych. Pracownia została założona przez Barnabę Grzeleckiego w 2017 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto Biuro prasowe
2024-08-23 | 10:00

MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto

MLP Group jako wiodąca europejska platforma nieruchomości logistycznych i przemysłowych z sukcesem dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, kontynuując
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-08-23 | 09:00

Colliers rozszerza portfolio o cztery nowe nieruchomości

Po przejęciu w zarządzanie warszawskiego biurowca Wola Retro w 2023 r., Colliers kontynuuje udaną współpracę z Grupą Adventum. W pierwszej połowie 2024 r. firma doradcza rozpoczęła zarządzanie czterema
Nieruchomości Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
2024-08-22 | 13:00

Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje

Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.