Trwa budowa kolejnych mikroapartamentów przy lotnisku
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Przy wrocławskim lotnisku trwa realizacja drugiego etapu inwestycji Minimaxy, która cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko inwestorów. W budynkach hotelowych powstają uniwersalne lokale jedno- i dwupoziomowe z balkonami. Można już oglądać mikroapartament pokazowy.
Drugi etap inwestycji Minimaxy przy ul. Zarembowicza we Wrocławiu składa się z dwóch 4‑piętrowych budynków. Budowa jest już na etapie drugiego i trzeciego piętra. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem. Spółka Dzisiejszy Dom planuje zakończyć inwestycję w grudniu 2020 roku, a odbiór mikroapartamentów możliwy będzie w marcu 2021 roku. Generalnym wykonawcą jest przedsiębiorstwo Alfa-Dach.
W dwóch budynkach znajdzie się łącznie 136 lokali z balkonami. Większość z nich to wysokie na 4 metry mikroapartamenty z antresolą. – Dodatkowa przestrzeń to wielkie udogodnienie – uważa Krzysztof Jabłoński, prezes biura Iglica Nieruchomości. – Antresola pozwala na swobodne rozdzielenie funkcji pomieszczeń. Dzięki niej w tego typu mikroapartamentach mogą nocować nawet cztery osoby – zauważa.
Na ostatnich piętrach zaprojektowano mikroapartamenty jednopoziomowe o powierzchni 24 mkw. Ich lokatorzy będą mieli do dyspozycji pokój dzienny z aneksem kuchennym, łazienkę i przedpokój. Wszystkie lokale mają duże okna, klimatyzację oraz rekuperację w standardzie. Krzysztof Jabłoński zapewnia, że mikroapartamenty z powodzeniem mogą zostać wyposażone we wszystkie niezbędne elementy. – Dzięki przemyślanym układom pomieszczeń są one uniwersalne, choć funkcja hotelowa jest tu dominująca – podkreśla. – Właściciele mikroapartamentów hotelowych przeznaczają je na wynajem. Minimaxy to także odpowiednie lokum na czas studiów – dodaje.
Duże zainteresowanie inwestorów
Inwestorzy mogą zająć się wynajmem samodzielnie lub skorzystać z usług operatora. – Inwestycja w Minimaxy jest bezpieczna nie tylko z tego powodu. Budowa finansowana jest kredytem bankowym, a pieniądze klientów, wpłacane transzami zgodnie z harmonogramem budowy, zabezpiecza zablokowany rachunek wyodrębnionych wpływów – zaznacza Krzysztof Jabłoński.
Lokale tego typu przyciągają uwagę coraz większej liczby osób. Inwestorzy z Polski i zagranicy szukają w ten sposób alternatywy dla niskooprocentowanych lokat i obligacji, natomiast firmy upatrują w nich alternatywy dla hoteli, w których zatrzymują się pracownicy przebywający w mieście na delegacjach i kontraktach. – Inwestycja Minimaxy od pierwszego etapu cieszy się dużym zainteresowaniem osób prywatnych i firm, także ze względu na zachęcającą lokalizację – informuje Krzysztof Jabłoński. – Etap pierwszy charakteryzował się bardzo szybkim tempem sprzedaży. Już we wczesnej fazie budowy etapu drugiego widać, że będzie podobnie – dodaje.
Dwa etapy inwestycji to łącznie 264 mikroapartamenty w czterech budynkach hotelowych z lokalami usługowymi. Budowa dwóch pierwszych właśnie się kończy. Można oglądać lokal pokazowy, który wyposażono i zaaranżowano w zgodzie z najnowszymi trendami. Powstały także miejsca postojowe oraz ok. 300-metrowa droga dojazdowa od ul. Zarembowicza do Minimaxów. Ponadto trwa budowa chodników i montaż oświetlenia. Ceny w drugim etapie to: 178 000 zł netto za lokal z antresolą i 168 500 zł za lokal jednopoziomowy. Miejsce parkingowe kosztuje 25 000 zł netto.
http://minimaxy.pl/

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.