Twój partner w sprzątaniu - przygotuj dom na grudzień z Shark Detect Pro
Twój partner w sprzątaniu - przygotuj swój dom na grudzień z bezprzewodowym odkurzaczem Shark Detect Pro
- SharkNinja, globalna firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, przedstawia swój najnowszy model odkurzacza bezprzewodowego - Shark Detect Pro, najbardziej inteligentny odkurzacz w swojej ofercie, wyposażony w funkcję automatycznego opróżniania i cztery technologie głębokiego czyszczenia
- Shark Detect Pro to przełom w sprzątaniu, oferujący potężną siłę ssania, inteligentne wykrywanie zabrudzeń i wygodę automatycznego opróżniania.
Dostępny w trzech ultralekkich modelach zarówno z bazą automatycznego opróżniania (IW3611, IW3510), jak i bez niej (IW1511), seria Shark Detect Pro wykrywa i reaguje na otoczenie, śledząc każde ukryte zabrudzenie w domu i oferując o 50% lepsze zbieranie brudu[1]. Cztery technologie głębokiego czyszczenia napędzające serię to:
- DirtDetect: Wykrywa niewidoczny brud i automatycznie zwiększa moc ssania, dedykowany do głębokiego czyszczenia dywanów.
- EdgeDetect: Wykrywa krawędzie i podwaja siłę ssania dla skuteczniejszego czyszczenia krawędzi i rogów.
- FloorDetect: Automatycznie wykrywa rodzaj podłoża i optymalizuje wydajność, zwiększając prędkość szczotki obrotowej dwukrotnie dla głębokiego czyszczenia dywanów.
- LightDetect: Reaguje na słabo oświetlone obszary, automatycznie oświetlając ukryty kurz i zanieczyszczenia.
Co więcej, aby jeszcze bardziej ułatwić sprzątanie, Shark Cordless Detect Pro wprowadza pierwszą w historii marki Shark bazę, która opróżnia się automatycznie. Po umieszczeniu odkurzacza w bazie, automatycznie opróżnia się za każdym razem, zapewniając 340-krotnie mniejszy kontakt z kurzem, w porównaniu z tradycyjnym opróżnianiem[2] oraz przechowuje brud i zanieczyszczenia do 45 dni (IW3510).
Inne warte uwagi funkcje odkurzacza obejmują do 60 minut czasu pracy[3], wyświetlacz LED, szczotkę wielopowierzchniową i słynną technologię Anti Hair Wrap firmy Shark, która usuwa włosy ze szczotki podczas sprzątania.
Shark Detect Pro został zaprojektowany z myślą o alergikach - jest wyposażony w system Anti-Allergen Complete Seal, który wychwytuje i zatrzymuje 99,9% kurzu i alergenów[4]. Dodatkowo, technologia Anti-odor chroni przed nieprzyjemnymi zapachami wewnątrz bazy, zapewniając świeżość w domu.
Jego zaawansowany, kompaktowy silnik turbo gwarantuje wyjątkową skuteczność czyszczenia, będąc jednocześnie o 25% lżejszym od poprzednich modeli. Intuicyjny wyświetlacz LED pokazuje w czasie rzeczywistym poziom baterii, wykryty brud i aktualny tryb czyszczenia, zapewniając pełną kontrolę nad procesem sprzątania.[5]
O SharkNinja:
SharkNinja to globalna firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, posiadająca zróżnicowane portfolio pięciogwiazdkowych rozwiązań lifestyle'owych, które pozytywnie wpływają na życie ludzi w domach na całym świecie. Firma, wspierana przez dwie zaufane, globalne marki - Shark i Ninja, ma udokumentowaną historię wprowadzania na rynek przełomowych innowacji, a tworzenie kolejnych produktów konsumenckich pozwoliło SharkNinja wejść w wiele kategorii produktowych, napędzając znaczący wzrost i zdobywając udziały w rynku. Z siedzibą w Needham w stanie Massachusetts i ponad 3300 pracownikami, produkty firmy są sprzedawane w kluczowych sklepach detalicznych, online i offline, oraz poprzez dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie sharkninja.com.
[1] 1 W porównaniu z modelem Shark IW3611, tryb ECO vs BOOST
[2] W oparciu o niezależne testy systemu automatycznego opróżniania IW3611 w porównaniu z opróżnianiem ręcznym.
[3] Przetestowane w trybie ECO mode, w porównaniu z narzędziem bez napędu.
[4] Źródło: Sharkclean.co.uk
[5] Vs Shark IZ400, źródło: Sharkclean.co.uk
Ciepła magia brązów
Ekspres do kawy– najlepszy sposób na świąteczne poranki
Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.