Komunikaty PR

Uni-logistics pozostaje w MLP Pruszków I

2024-03-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl

Operator logistyczny specjalizujący się w spedycji morskiej, kolejowej, lotniczej i transporcie drogowym, przedłużył najem ok. 2900 m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowej w centrum logistycznym MLP Pruszków I. W procesie renegocjacji najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.

MLP Group zawarła ze swoim klientem nową umowę. Na jej podstawie firma Uni-logistics przedłużyła na kolejne lata najem ok. 2900 m kw. w podwarszawskim centrum logistycznym. Z tego na cele magazynowe wykorzystuje ok. 2850 m kw., a dodatkowe 60 m kw. powierzchni pełni funkcje socjalne i biurowe. W zawarciu umowy najemcę wspierała firma doradcza Newmark Polska.

Uni-logistics funkcjonuje na rynku międzynarodowym od 2007 r. Obszarem działalności spółki jest branża TSL. Na potrzeby prowadzonych operacji utrzymuje ona sieć własnych magazynów logistycznych i posiada własną agencję celną. W rezultacie firma zapewnia sprawną i kompleksową obsługę w zakresie transportu różnych towarów, w tym farmaceutyków i ładunków ponadnormatywnych.

- Centrum logistyczne MLP Pruszków I jest naszym pierwszym i jednym z najpopularniejszych projektów, który pozostaje w całości wynajęty. Niestety nie mamy tutaj możliwości dalszej rozbudowy. Dlatego praktycznie wszyscy najemcy regularnie przedłużają umowy. Jeśli natomiast zwolni się jakaś przestrzeń to jest ona bardzo szybko zajmowana przez nowych lub obecnych najemców. Pomimo, że jest to również nasze najstarsze centrum to obiekty są systematycznie modernizowane i dopasowywane do naszych wewnętrznych bardzo wysokich standardów – powiedziała Agnieszka Góźdź, Członek Zarządu, Chief Development Officer w MLP Group S.A.

- Uni-logistics dynamicznie się rozwija – naszą maksymą jest indywidualne podejście do świadczonych usług, co pozwala na elastyczne dostosowywanie oferty do potrzeb każdego klienta w zakresie usług spedycji morskiej, lotniczej i transportu drogowego, scalając i uzupełniając je o rozwiązania przeładunków i magazynowania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z lokalizacji naszego magazynu w centrum logistycznym MLP Pruszków I, a nasi klienci również doceniają jego strategiczne położenie. Zaangażowanie doradców z Newmark Polska przyczyniło się do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów i realizacji naszych celów biznesowych – powiedział Kamil Walukiewicz, Contract Logistics Business Development Manager w firmie Uni-logistics.

- Uni-logistics kolejny raz obdarzyło nas zaufaniem i zaangażowało w proces renegocjacji kontraktu w miejskim parku MLP w Pruszkowie. Atrakcyjne zachęty, dodatkowe prace adaptacyjne obiektu oraz elastyczne podejście MLP do procesu, pozwoliły na wynegocjowanie atrakcyjnych dla Uni-logistics warunków najmu i przedłużenie umowy – powiedział Jakub Dudkiewicz, Senior Associate w dziale powierzchni przemysłowych i magazynowych firmy Newmark Polska.

MLP Pruszków I należy do bardzo popularnych wśród najemców centrów logistycznych znajdujących się w portfolio MLP Group. Doskonała lokalizacja 19 kilometrów od Warszawy oraz świetne połączenie drogami ekspresowymi i autostradami z innymi regionami Polski powoduje, że jest to atrakcyjne miejsce dla podmiotów praktycznie z każdej branży.

MLP Pruszków I łącznie oferuje prawie 170 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko 40 najemców. W ciągu ponad 20 lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Na terenie centrum uruchomiono punkty ładowania samochodów elektrycznych i hybryd, w których wykorzystywana energia jest w 100% fotowoltaiczna. Dostępna jest także stacja wypożyczania rowerów miejskich. Park posiada duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych.

Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tauber Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.