Komunikaty PR

UpRiver by Vonder wkracza do Polski

2020-03-04  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania Vonder ( 14.16 MB )

Piękne widoki na panoramę miasta, Stadion Narodowy, Most Poniatowskiego i rzekę Wisłę,  mogli podziwiać goście, którzy pojawili się na prezentacji nowego projektu firmy Vonder w Warszawie. Na 11 piętrze budynku przy ulicy Solec 24 zaprezentowano nowy koncept światowego lifestylu – UpRiver Warsaw. 

 

#VonderEurope 

 

Firma została założona w 2017 roku przez Yoni Karako i Leona Landwehrę, którzy przybyli do Berlina, będącego przystankiem na ścieżkach ich kariery. Niestety przeprowadzka do nowego miasta i nowy początek okazały się trudne z wielu powodów. Znalezienie mieszkania, skomplikowana biurokracja, założenie konta bankowego, stałego łącza internetowego, a nawet bariery językowe uniemożliwiające zrobienie zakupów – wszystko to złożyło się na proces twórczy i powołanie do życia konceptu, który podbija serca mieszkańców Europy. Na podstawie empirycznych doświadczeń stworzono nowy, globalny i co najważniejsze – bezproblemowy sposób na życie.  Vonder, bo o tym koncepcoe mowa, zapewnia swoim klientom bezpieczne i wysokiej jakości życie bez problemów, wszystko w jednym miejscu w opcji all inclusive: siłownię, lounge, pokoje coworkingowe i sale konferencyjne, prywatne kino i strefę relaksu, jogę, 24/7 usługę concierge i menedżerów społeczności. Wszystko to jest dostępne w dowolnym momencie za pośrednictwem aplikacji, telefonu i innych wyszukanych kanałów i wszystko obejmuje cena wynajmu.

 

#Big Idea

 

Budynki Vonder, które oferują pięknie umeblowane, w pełni wyposażone, przytulne i dobrze zaprojektowane apartamenty miejskie, zostały wybudowane w Berlinie, Londynie, Barcelonie, Dublinie, a ostatnio w Warszawie. Dzięki Vonder nie trzeba się o nic martwić. W nowym mieszkaniu znajdziemy wszystko, czego potrzebujemy - od funkcjonalnie zaprojektowanej przestrzeni, przez dostęp do ultraszybkiego internetu, po ... zastawę stołową, sztućce, zasłony, pościel, sprzątanie i utrzymanie domu, pranie i prasowanie. Oferowane tutaj rozwiązania technologiczne i ergonomiczne udogodnienia są unikalne na rynku mieszkaniowym. Aplikacja stworzona dla mieszkańców umożliwia zgłaszanie usterek i zarządzanie potrzebami w ciągu kilku sekund. Dostęp do przestrzeni za pomocą smartfonów daje poczucie nowoczesności i bezpieczeństwa. Po prostu spakuj walizkę i możesz zacząć życie w nowym miejscu bez obaw, dzięki pierwszej ofercie „all inclusive” w tej branży. 

Vonder zobowiązuje się do realizacji usług i gwarantuje, że wszelkie awarie zostaną usunięte w ciągu 24 godzin, a jeśli będzie to co ś poważniejszego, klient otrzyma alternatywne mieszkanie. 

 

#UpRiverWarsaw

 

W tym tygodniu w Warszawie zaprezentowano apartamentowiec UpRiver przy ul. Solec 24, w którym mieści się 380 mieszkań o powierzchni od 30 do 72 m2, wspólna przestrzeń coworkingowa, jadalnia, sala do jogi, siłownia, kino, sala konferencyjna, bar i taras widokowy. Dla mieszkańców będą organizowane wszelkiego rodzaju imprezy umożliwiające rozwój intelektualny i kulturalny, kursy językowe i kulinarne, wystawy, koncerty, warsztaty TED i inne wydarzenia mające na celu integrację zamieszkałego budynku społeczności i gości mieszkańców, którzy dzielą się swoimi pasjami i zainteresowaniami.

 

„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że przyjeżdżamy do niesamowitego miasta Warszawa i wprowadzamy tutaj tę zupełnie nową koncepcję” – powiedział podczas otwarcia inauguracyjnego dyrektor generalny Vonder, Tomer Bercoviz. 

„Głęboko wierzymy w potencjał tego cudownego miasta. Widzimy Warszawę jako ważny krok w budowaniu globalnej marki i jesteśmy w pełni przekonani, że będzie to jedna z naszych wiodących lokalizacji. Doceniamy niesamowitych ludzi żyjących w tej metropolii, ilość wspaniałych restauracji, barów, życia nocnego, miejsc do spotkań, uniwersytetów, korporacji i centrów biznesowych” - dodał.

 

Minimalny okres wynosi jeden miesiąc, a umowy średnioterminowe będą trwać od 6 do 18 miesięcy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany w ustawie wiatrakowej przełożą się na dodatkowe wpływy do budżetów gmin. Do 2030 roku sięgnąć mogą one 935 mln zł

Nowelizacja ustawy wiatrakowej, a szczególnie zmniejszenie wymaganej odległości farm od zabudowań, może zwiększyć potencjał polskiej energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie. Przychody z podatków od takich instalacji mogą wynieść w każdej z gmin nawet kilka milionów złotych rocznie. Na turbinach wiatrowych w gminie zyskają również sami mieszkańcy, ponieważ 10 proc. łącznej mocy zainstalowanej będzie możliwe do objęcia przez mieszkańców na zasadzie tzw. wirtualnego prosumenta. – Wokół energetyki wiatrowej krąży jednak wiele mitów. Konieczna jest edukacja społeczeństwa – podkreśla Anna Kosińska z Res Global Investment.

Problemy społeczne

Ukraińscy uchodźcy w Polsce mają coraz lepszy dostęp do opieki zdrowotnej. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi

Uchodźcy z Ukrainy, którzy przebywają w Polsce, mają coraz lepszy dostęp do polskiego systemu opieki zdrowotnej i coraz lepiej rozumieją, jak się w nim poruszać. Większość z nich zgłasza się do lekarza z chorobami ostrymi, blisko co piąty korzysta z usług stomatologicznych, a wśród dzieci obserwowany jest wzrost poziomu wyszczepienia. Statystyki zebrane przez GUS i Światową Organizację Zdrowia pokazują też, że wyzwania, z którymi wciąż się mierzą – jak długie kolejki do specjalistów, duże koszty konsultacji i leczenia czy wysokie ceny leków – pokrywają się z tymi, z którymi boryka się również polskie społeczeństwo.

Ochrona środowiska

Średnie i małe firmy mogą mieć problem z gromadzeniem danych do raportów zrównoważonego rozwoju. Bez nich grozi im utrata partnerów biznesowych

Duże podmioty już w 2025 roku będą musiały opublikować swoje raporty zrównoważonego rozwoju w zgodzie z wymogami unijnej dyrektywy CSDR. To pociągnie za sobą zmiany w całym łańcuchu wartości i wpłynie również na MŚP. Ich więksi partnerzy biznesowi zaczną bowiem wymagać od nich dostarczania określonych danych – dotyczących m.in. ich emisji gazów cieplarnianych i wpływu na środowisko – aby móc je uwzględnić w swoich sprawozdaniach. – Mniejsze firmy, które są partnerami czy podwykonawcami dużych koncernów, będą musiały ten wymóg spełnić – podkreśla Dariusz Brzeziński z Meritoros. Jego zdaniem w praktyce mogą jednak mieć z tym duży problem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.