Komunikaty PR

Vela Poland S.A. rozpoczęła publiczną emisję akcji

2022-05-25  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Vela Poland S.A. informuje o nowej emisji akcji, która obejmuje wartość 962 000 zł. Spółka jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, agencji nieruchomości, oferującej nieruchomości na południu Europy, m.in. południową i północną część wybrzeża Costa Blanca w Hiszpanii. Ofertę rozszerza również o inne najbardziej słoneczne części europejskiego kontynentu jak Portugalię, Francję czy Chorwację. Bazując na ofercie Tripinvest.pl, Vela Poland S.A. skupia się na oferowaniu dla przyszłych akcjonariuszy nie tylko atrakcyjną i bezpieczną ofertę kapitału, ale również możliwość skorzystania np. z pakietów wakacyjnych w Hiszpanii lub pozostałych dostępnych krajach Europy. Emisja akcji jest ograniczona w czasie.

Swoją działalność Vela Poland S.A. rozwinęła oferując hiszpańskie nieruchomości dla polskich nabywców. Rynek mieszkaniowy w Hiszpanii jest doceniany przez zagranicznych inwestorów – wartość zakupionych przez nich nieruchomości w 2019 roku wynosił 12 mld euro. Hiszpańskie nieruchomości są wybierane w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych. Tripinvest wchodzący w skład spółki zajmuje się nie tylko pośrednictwem przy zakupie domów, willi czy mieszkań, ale również zapewnia wsparcie przy procesie wynajmu czy rozliczenia się z gośćmi w miesiącach, gdy inwestorzy przebywają poza zakupioną nieruchomością. Dla spółki istotne są sposoby monetyzacji inwestycji w nabyte mieszkania oraz opieka doświadczonych ekspertów w całym procesie inwestycyjnym dla klientów, którzy im zaufali.

- Cieszymy się, że po raz drugi przeprowadzamy publiczną emisję akcji naszej spółki. Dzięki środkom z prowadzonej emisji chcemy skupić się na dotarciu do klientów spoza Polski oraz wyjściu z ofertą na dwa kolejne rynki – belgijski i niderlandzki Spółka na ten moment prowadzi rozmowy z blisko 700 klientami, zainteresowanymi jej ofertami. Na terenie całej Polski współpracujemy z 25 partnerami w ramach programów partnerskich, którzy dostarczają nam nowych interesariuszy. Obecnie zbieramy plony naszej pracy w dobie pandemii przy stronie internetowej. Skupiliśmy się na marketingu i pozycjonowaniu SEO. W porównaniu z okresem styczeń – marzec w 2021 roku, a rokiem 2022 notujemy ponad 300% wzrostu wejść unikalnych użytkowników na naszą stronę www, co bezpośrednio przekłada się na ilość zapytań – mówi Michał Ćwierzyk, Prezes Zarządu Vela Poland S.A.

 

Vela Poland S.A. to jedna z niewielu firm, która odpowiednio łączy różne techniki i narzędzia tak, by inwestycje w hiszpańskie nieruchomości przyniosły wymierne korzyści dla klientów. Wynika to głównie z faktu, że założyciele spółki czerpią wiedzę i doświadczenie z rynków: obrotu nieruchomościami, e-commerce, marketingu internetowego i turystyki. Dla przyszłych akcjonariuszy został opracowany specjalny program – Cashback, który daje możliwość tańszego o ok. 1% wartości zakupu nieruchomości przez każdego posiadającego ustalony pakiet akcji. Jak zapewniają eksperci z Vela Poland S.A. jest to jeden ze sposobów na zwiększenie rentowności inwestycji.



- Na rynku hiszpańskim obserwujemy konkurencyjne ceny w stosunku do innych krajów europejskich i absolutnie doskonałe warunki do odpoczynku przez cały rok. Inwestorzy, czując zagrożenie na rynku polskim, wybierają zakup nieruchomości w Hiszpanii, które są naszą odpowiedzią na ryzyko inwestowania w rynek nieruchomościowy. Dla porównania liczba dni słoneczny w Hiszpanii wynosi 320, podczas gdy w Polsce 160. To stanowi gwarancję stałego zainteresowania wynajmu apartamentów i stabilnych korzyści finansowych dla właścicieli nieruchomości – dodaje Michał Ćwierzyk.

Szczegóły o publicznej emisji akcji Vela Poland S.A. znajdują się na stronie https://akcje.velapoland.pl/

 

 

Spółka Vela Poland S.A. jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, który działa na polskim rynku od 2018. Spółka wykorzystuje brand tripinvest w celu pozyskiwania polskich klientów, którzy są zainteresowani nabyciem nieruchomości w najbardziej słonecznych częściach Europy. Bazując na doświadczeniach w rozwijaniu marki tripinvest, Vela Poland S.A. wyróżnia potencjał, by wyznaczyć trendy działania dla całej branży.

Tripinvest.pl to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.