Vela Poland S.A. rozpoczęła publiczną emisję akcji
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Vela Poland S.A. informuje o nowej emisji akcji, która obejmuje wartość 962 000 zł. Spółka jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, agencji nieruchomości, oferującej nieruchomości na południu Europy, m.in. południową i północną część wybrzeża Costa Blanca w Hiszpanii. Ofertę rozszerza również o inne najbardziej słoneczne części europejskiego kontynentu jak Portugalię, Francję czy Chorwację. Bazując na ofercie Tripinvest.pl, Vela Poland S.A. skupia się na oferowaniu dla przyszłych akcjonariuszy nie tylko atrakcyjną i bezpieczną ofertę kapitału, ale również możliwość skorzystania np. z pakietów wakacyjnych w Hiszpanii lub pozostałych dostępnych krajach Europy. Emisja akcji jest ograniczona w czasie.
Swoją działalność Vela Poland S.A. rozwinęła oferując hiszpańskie nieruchomości dla polskich nabywców. Rynek mieszkaniowy w Hiszpanii jest doceniany przez zagranicznych inwestorów – wartość zakupionych przez nich nieruchomości w 2019 roku wynosił 12 mld euro. Hiszpańskie nieruchomości są wybierane w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych. Tripinvest wchodzący w skład spółki zajmuje się nie tylko pośrednictwem przy zakupie domów, willi czy mieszkań, ale również zapewnia wsparcie przy procesie wynajmu czy rozliczenia się z gośćmi w miesiącach, gdy inwestorzy przebywają poza zakupioną nieruchomością. Dla spółki istotne są sposoby monetyzacji inwestycji w nabyte mieszkania oraz opieka doświadczonych ekspertów w całym procesie inwestycyjnym dla klientów, którzy im zaufali.
- Cieszymy się, że po raz drugi przeprowadzamy publiczną emisję akcji naszej spółki. Dzięki środkom z prowadzonej emisji chcemy skupić się na dotarciu do klientów spoza Polski oraz wyjściu z ofertą na dwa kolejne rynki – belgijski i niderlandzki Spółka na ten moment prowadzi rozmowy z blisko 700 klientami, zainteresowanymi jej ofertami. Na terenie całej Polski współpracujemy z 25 partnerami w ramach programów partnerskich, którzy dostarczają nam nowych interesariuszy. Obecnie zbieramy plony naszej pracy w dobie pandemii przy stronie internetowej. Skupiliśmy się na marketingu i pozycjonowaniu SEO. W porównaniu z okresem styczeń – marzec w 2021 roku, a rokiem 2022 notujemy ponad 300% wzrostu wejść unikalnych użytkowników na naszą stronę www, co bezpośrednio przekłada się na ilość zapytań – mówi Michał Ćwierzyk, Prezes Zarządu Vela Poland S.A.
Vela Poland S.A. to jedna z niewielu firm, która odpowiednio łączy różne techniki i narzędzia tak, by inwestycje w hiszpańskie nieruchomości przyniosły wymierne korzyści dla klientów. Wynika to głównie z faktu, że założyciele spółki czerpią wiedzę i doświadczenie z rynków: obrotu nieruchomościami, e-commerce, marketingu internetowego i turystyki. Dla przyszłych akcjonariuszy został opracowany specjalny program – Cashback, który daje możliwość tańszego o ok. 1% wartości zakupu nieruchomości przez każdego posiadającego ustalony pakiet akcji. Jak zapewniają eksperci z Vela Poland S.A. jest to jeden ze sposobów na zwiększenie rentowności inwestycji.
- Na rynku hiszpańskim obserwujemy konkurencyjne ceny w stosunku do innych krajów europejskich i absolutnie doskonałe warunki do odpoczynku przez cały rok. Inwestorzy, czując zagrożenie na rynku polskim, wybierają zakup nieruchomości w Hiszpanii, które są naszą odpowiedzią na ryzyko inwestowania w rynek nieruchomościowy. Dla porównania liczba dni słoneczny w Hiszpanii wynosi 320, podczas gdy w Polsce 160. To stanowi gwarancję stałego zainteresowania wynajmu apartamentów i stabilnych korzyści finansowych dla właścicieli nieruchomości – dodaje Michał Ćwierzyk.
Szczegóły o publicznej emisji akcji Vela Poland S.A. znajdują się na stronie https://akcje.velapoland.pl/
Spółka Vela Poland S.A. jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, który działa na polskim rynku od 2018. Spółka wykorzystuje brand tripinvest w celu pozyskiwania polskich klientów, którzy są zainteresowani nabyciem nieruchomości w najbardziej słonecznych częściach Europy. Bazując na doświadczeniach w rozwijaniu marki tripinvest, Vela Poland S.A. wyróżnia potencjał, by wyznaczyć trendy działania dla całej branży.
Tripinvest.pl to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży
![Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_329485637,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?
![CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1462886161,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
![Warsaw office market in the process of adaptation](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1908045854,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Warsaw office market in the process of adaptation
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
IT i technologie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/austin-distel-empz7yrzogw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-bariery-foto,w_133,_small.jpg)
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lpr-szkolenia-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.