Komunikaty PR

Vela Poland S.A. rozpoczęła publiczną emisję akcji

2022-05-25  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Vela Poland S.A. informuje o nowej emisji akcji, która obejmuje wartość 962 000 zł. Spółka jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, agencji nieruchomości, oferującej nieruchomości na południu Europy, m.in. południową i północną część wybrzeża Costa Blanca w Hiszpanii. Ofertę rozszerza również o inne najbardziej słoneczne części europejskiego kontynentu jak Portugalię, Francję czy Chorwację. Bazując na ofercie Tripinvest.pl, Vela Poland S.A. skupia się na oferowaniu dla przyszłych akcjonariuszy nie tylko atrakcyjną i bezpieczną ofertę kapitału, ale również możliwość skorzystania np. z pakietów wakacyjnych w Hiszpanii lub pozostałych dostępnych krajach Europy. Emisja akcji jest ograniczona w czasie.

Swoją działalność Vela Poland S.A. rozwinęła oferując hiszpańskie nieruchomości dla polskich nabywców. Rynek mieszkaniowy w Hiszpanii jest doceniany przez zagranicznych inwestorów – wartość zakupionych przez nich nieruchomości w 2019 roku wynosił 12 mld euro. Hiszpańskie nieruchomości są wybierane w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych. Tripinvest wchodzący w skład spółki zajmuje się nie tylko pośrednictwem przy zakupie domów, willi czy mieszkań, ale również zapewnia wsparcie przy procesie wynajmu czy rozliczenia się z gośćmi w miesiącach, gdy inwestorzy przebywają poza zakupioną nieruchomością. Dla spółki istotne są sposoby monetyzacji inwestycji w nabyte mieszkania oraz opieka doświadczonych ekspertów w całym procesie inwestycyjnym dla klientów, którzy im zaufali.

- Cieszymy się, że po raz drugi przeprowadzamy publiczną emisję akcji naszej spółki. Dzięki środkom z prowadzonej emisji chcemy skupić się na dotarciu do klientów spoza Polski oraz wyjściu z ofertą na dwa kolejne rynki – belgijski i niderlandzki Spółka na ten moment prowadzi rozmowy z blisko 700 klientami, zainteresowanymi jej ofertami. Na terenie całej Polski współpracujemy z 25 partnerami w ramach programów partnerskich, którzy dostarczają nam nowych interesariuszy. Obecnie zbieramy plony naszej pracy w dobie pandemii przy stronie internetowej. Skupiliśmy się na marketingu i pozycjonowaniu SEO. W porównaniu z okresem styczeń – marzec w 2021 roku, a rokiem 2022 notujemy ponad 300% wzrostu wejść unikalnych użytkowników na naszą stronę www, co bezpośrednio przekłada się na ilość zapytań – mówi Michał Ćwierzyk, Prezes Zarządu Vela Poland S.A.

 

Vela Poland S.A. to jedna z niewielu firm, która odpowiednio łączy różne techniki i narzędzia tak, by inwestycje w hiszpańskie nieruchomości przyniosły wymierne korzyści dla klientów. Wynika to głównie z faktu, że założyciele spółki czerpią wiedzę i doświadczenie z rynków: obrotu nieruchomościami, e-commerce, marketingu internetowego i turystyki. Dla przyszłych akcjonariuszy został opracowany specjalny program – Cashback, który daje możliwość tańszego o ok. 1% wartości zakupu nieruchomości przez każdego posiadającego ustalony pakiet akcji. Jak zapewniają eksperci z Vela Poland S.A. jest to jeden ze sposobów na zwiększenie rentowności inwestycji.



- Na rynku hiszpańskim obserwujemy konkurencyjne ceny w stosunku do innych krajów europejskich i absolutnie doskonałe warunki do odpoczynku przez cały rok. Inwestorzy, czując zagrożenie na rynku polskim, wybierają zakup nieruchomości w Hiszpanii, które są naszą odpowiedzią na ryzyko inwestowania w rynek nieruchomościowy. Dla porównania liczba dni słoneczny w Hiszpanii wynosi 320, podczas gdy w Polsce 160. To stanowi gwarancję stałego zainteresowania wynajmu apartamentów i stabilnych korzyści finansowych dla właścicieli nieruchomości – dodaje Michał Ćwierzyk.

Szczegóły o publicznej emisji akcji Vela Poland S.A. znajdują się na stronie https://akcje.velapoland.pl/

 

 

Spółka Vela Poland S.A. jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, który działa na polskim rynku od 2018. Spółka wykorzystuje brand tripinvest w celu pozyskiwania polskich klientów, którzy są zainteresowani nabyciem nieruchomości w najbardziej słonecznych częściach Europy. Bazując na doświadczeniach w rozwijaniu marki tripinvest, Vela Poland S.A. wyróżnia potencjał, by wyznaczyć trendy działania dla całej branży.

Tripinvest.pl to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.