Komunikaty PR

Vela Poland S.A. rozpoczęła publiczną emisję akcji

2022-05-25  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Vela Poland S.A. informuje o nowej emisji akcji, która obejmuje wartość 962 000 zł. Spółka jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, agencji nieruchomości, oferującej nieruchomości na południu Europy, m.in. południową i północną część wybrzeża Costa Blanca w Hiszpanii. Ofertę rozszerza również o inne najbardziej słoneczne części europejskiego kontynentu jak Portugalię, Francję czy Chorwację. Bazując na ofercie Tripinvest.pl, Vela Poland S.A. skupia się na oferowaniu dla przyszłych akcjonariuszy nie tylko atrakcyjną i bezpieczną ofertę kapitału, ale również możliwość skorzystania np. z pakietów wakacyjnych w Hiszpanii lub pozostałych dostępnych krajach Europy. Emisja akcji jest ograniczona w czasie.

Swoją działalność Vela Poland S.A. rozwinęła oferując hiszpańskie nieruchomości dla polskich nabywców. Rynek mieszkaniowy w Hiszpanii jest doceniany przez zagranicznych inwestorów – wartość zakupionych przez nich nieruchomości w 2019 roku wynosił 12 mld euro. Hiszpańskie nieruchomości są wybierane w celach inwestycyjnych oraz wypoczynkowych. Tripinvest wchodzący w skład spółki zajmuje się nie tylko pośrednictwem przy zakupie domów, willi czy mieszkań, ale również zapewnia wsparcie przy procesie wynajmu czy rozliczenia się z gośćmi w miesiącach, gdy inwestorzy przebywają poza zakupioną nieruchomością. Dla spółki istotne są sposoby monetyzacji inwestycji w nabyte mieszkania oraz opieka doświadczonych ekspertów w całym procesie inwestycyjnym dla klientów, którzy im zaufali.

- Cieszymy się, że po raz drugi przeprowadzamy publiczną emisję akcji naszej spółki. Dzięki środkom z prowadzonej emisji chcemy skupić się na dotarciu do klientów spoza Polski oraz wyjściu z ofertą na dwa kolejne rynki – belgijski i niderlandzki Spółka na ten moment prowadzi rozmowy z blisko 700 klientami, zainteresowanymi jej ofertami. Na terenie całej Polski współpracujemy z 25 partnerami w ramach programów partnerskich, którzy dostarczają nam nowych interesariuszy. Obecnie zbieramy plony naszej pracy w dobie pandemii przy stronie internetowej. Skupiliśmy się na marketingu i pozycjonowaniu SEO. W porównaniu z okresem styczeń – marzec w 2021 roku, a rokiem 2022 notujemy ponad 300% wzrostu wejść unikalnych użytkowników na naszą stronę www, co bezpośrednio przekłada się na ilość zapytań – mówi Michał Ćwierzyk, Prezes Zarządu Vela Poland S.A.

 

Vela Poland S.A. to jedna z niewielu firm, która odpowiednio łączy różne techniki i narzędzia tak, by inwestycje w hiszpańskie nieruchomości przyniosły wymierne korzyści dla klientów. Wynika to głównie z faktu, że założyciele spółki czerpią wiedzę i doświadczenie z rynków: obrotu nieruchomościami, e-commerce, marketingu internetowego i turystyki. Dla przyszłych akcjonariuszy został opracowany specjalny program – Cashback, który daje możliwość tańszego o ok. 1% wartości zakupu nieruchomości przez każdego posiadającego ustalony pakiet akcji. Jak zapewniają eksperci z Vela Poland S.A. jest to jeden ze sposobów na zwiększenie rentowności inwestycji.



- Na rynku hiszpańskim obserwujemy konkurencyjne ceny w stosunku do innych krajów europejskich i absolutnie doskonałe warunki do odpoczynku przez cały rok. Inwestorzy, czując zagrożenie na rynku polskim, wybierają zakup nieruchomości w Hiszpanii, które są naszą odpowiedzią na ryzyko inwestowania w rynek nieruchomościowy. Dla porównania liczba dni słoneczny w Hiszpanii wynosi 320, podczas gdy w Polsce 160. To stanowi gwarancję stałego zainteresowania wynajmu apartamentów i stabilnych korzyści finansowych dla właścicieli nieruchomości – dodaje Michał Ćwierzyk.

Szczegóły o publicznej emisji akcji Vela Poland S.A. znajdują się na stronie https://akcje.velapoland.pl/

 

 

Spółka Vela Poland S.A. jest właścicielem marki oraz serwisu Tripinvest.pl, który działa na polskim rynku od 2018. Spółka wykorzystuje brand tripinvest w celu pozyskiwania polskich klientów, którzy są zainteresowani nabyciem nieruchomości w najbardziej słonecznych częściach Europy. Bazując na doświadczeniach w rozwijaniu marki tripinvest, Vela Poland S.A. wyróżnia potencjał, by wyznaczyć trendy działania dla całej branży.

Tripinvest.pl to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.