Komunikaty PR

W Fabryce Norblina otworzy się Smart Kids Planet

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska@bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Fabryka Norblina poszerza swoje portfolio o ofertę dedykowaną najmłodszym. Jesienią bieżącego roku do kompleksu przy ulicy Żelaznej wprowadzi się Smart Kids Planet, czyli Centrum Mądrej Zabawy. Najemca zajmie 1 550 mkw. powierzchni, na której powstanie osiem stref dla dzieci łączących edukację, tradycyjną zabawę, nowe technologie i aspekty rozwojowe. Oferta Smart Kids Planet przygotowana została z myślą o klientach indywidualnych, turystycznych i instytucjonalnych, takich jak przedszkola, szkoły, instytucje czy domy kultury. Prace związane z aranżacją przestrzeni dla najmłodszych w Fabryce Norblina już ruszyły.

Smart Kids Planet to prywatna inwestycja, w której wszystkie elementy zaprojektowano i wykonano w Polsce. Skupia się na wspieraniu rozwoju kompetencji przyszłości najmłodszych, czyli kreatywności, logicznego myślenia oraz współpracy. W Centrum Mądrej Zabawy maluchy ćwiczyć będą ponadto swoją percepcję, małą i dużą motorykę, a także wyobraźnię przestrzenną. Innowacyjna i interaktywna propozycja Centrum dedykowana jest dzieciom do lat 10. Do Fabryki Norblina koncept przeniesie się ze swojej dotychczasowej lokalizacji na PGE Narodowym. 

- Nowego domu dla naszego Centrum szukaliśmy ponad pół roku, a kolejne sześć miesięcy trwały prace projektowe. Wybraliśmy Fabrykę Norblina, ponieważ chcemy być tam, gdzie toczy się życie, a rodziny mogą spędzić dobrze swój wolny czas. Jest to wyjątkowy obiekt, dobrze skomunikowany i z niepowtarzalną ofertą, której naturalnym dopełnieniem będzie nasze Centrum. Zaczynamy właśnie budowę i zaprosimy naszych gości już jesienią. Do powstania Smart Kids Planet zainspirowały nas nasze dzieci - to one sprawiają, że z taką pasją tworzymy wyjątkowe miejsce, do którego zapraszamy wszystkie dzieci w wieku 0-10 lat oraz ich opiekunów – mówi Prezes Smart Kids Planet Karol Gaweł.

Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy we współpracy z organizacjami i firmami ceniącymi mądrą rozrywkę i edukację, będzie realizować też projekty i wydarzenia specjalne. Stanie się również miejscem programu zajęć popołudniowych, wśród których znajdą się m.in. przedsiębiorczość, robotyka i mindfullness. 

- Fabryka Norblina to miejsce niezwykle atrakcyjne zarówno pod względem lokalizacji w sercu warszawskiej Woli, jak również klimatu pofabrycznej przestrzeni, w której po prostu chce się przebywać. W naszym kompleksie stawiamy na koncepty wyjątkowe i niespotykane nigdzie indziej, a takim z pewnością jest Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy. Dzięki niemu Fabryka Norblina wzbogaci się o jakościowe i mądre centrum rozrywki i edukacji dla dzieci. Razem współtworzymy bardzo różnorodną ofertę, a klienci mają wszystko na wyciągnięcie ręki w jednym miejscu: atrakcje rozrywkowe i kulturalne, restauracje, a także usługi i sklepy – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektorka operacyjna Grupy Capital Park odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć