Komunikaty PR

W Fabryce Norblina otworzy się Smart Kids Planet

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Fabryka Norblina poszerza swoje portfolio o ofertę dedykowaną najmłodszym. Jesienią bieżącego roku do kompleksu przy ulicy Żelaznej wprowadzi się Smart Kids Planet, czyli Centrum Mądrej Zabawy. Najemca zajmie 1 550 mkw. powierzchni, na której powstanie osiem stref dla dzieci łączących edukację, tradycyjną zabawę, nowe technologie i aspekty rozwojowe. Oferta Smart Kids Planet przygotowana została z myślą o klientach indywidualnych, turystycznych i instytucjonalnych, takich jak przedszkola, szkoły, instytucje czy domy kultury. Prace związane z aranżacją przestrzeni dla najmłodszych w Fabryce Norblina już ruszyły.

Smart Kids Planet to prywatna inwestycja, w której wszystkie elementy zaprojektowano i wykonano w Polsce. Skupia się na wspieraniu rozwoju kompetencji przyszłości najmłodszych, czyli kreatywności, logicznego myślenia oraz współpracy. W Centrum Mądrej Zabawy maluchy ćwiczyć będą ponadto swoją percepcję, małą i dużą motorykę, a także wyobraźnię przestrzenną. Innowacyjna i interaktywna propozycja Centrum dedykowana jest dzieciom do lat 10. Do Fabryki Norblina koncept przeniesie się ze swojej dotychczasowej lokalizacji na PGE Narodowym. 

- Nowego domu dla naszego Centrum szukaliśmy ponad pół roku, a kolejne sześć miesięcy trwały prace projektowe. Wybraliśmy Fabrykę Norblina, ponieważ chcemy być tam, gdzie toczy się życie, a rodziny mogą spędzić dobrze swój wolny czas. Jest to wyjątkowy obiekt, dobrze skomunikowany i z niepowtarzalną ofertą, której naturalnym dopełnieniem będzie nasze Centrum. Zaczynamy właśnie budowę i zaprosimy naszych gości już jesienią. Do powstania Smart Kids Planet zainspirowały nas nasze dzieci - to one sprawiają, że z taką pasją tworzymy wyjątkowe miejsce, do którego zapraszamy wszystkie dzieci w wieku 0-10 lat oraz ich opiekunów – mówi Prezes Smart Kids Planet Karol Gaweł.

Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy we współpracy z organizacjami i firmami ceniącymi mądrą rozrywkę i edukację, będzie realizować też projekty i wydarzenia specjalne. Stanie się również miejscem programu zajęć popołudniowych, wśród których znajdą się m.in. przedsiębiorczość, robotyka i mindfullness. 

- Fabryka Norblina to miejsce niezwykle atrakcyjne zarówno pod względem lokalizacji w sercu warszawskiej Woli, jak również klimatu pofabrycznej przestrzeni, w której po prostu chce się przebywać. W naszym kompleksie stawiamy na koncepty wyjątkowe i niespotykane nigdzie indziej, a takim z pewnością jest Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy. Dzięki niemu Fabryka Norblina wzbogaci się o jakościowe i mądre centrum rozrywki i edukacji dla dzieci. Razem współtworzymy bardzo różnorodną ofertę, a klienci mają wszystko na wyciągnięcie ręki w jednym miejscu: atrakcje rozrywkowe i kulturalne, restauracje, a także usługi i sklepy – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektorka operacyjna Grupy Capital Park odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina.

Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.