W Fabryce Norblina otworzy się Smart Kids Planet

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Fabryka Norblina poszerza swoje portfolio o ofertę dedykowaną najmłodszym. Jesienią bieżącego roku do kompleksu przy ulicy Żelaznej wprowadzi się Smart Kids Planet, czyli Centrum Mądrej Zabawy. Najemca zajmie 1 550 mkw. powierzchni, na której powstanie osiem stref dla dzieci łączących edukację, tradycyjną zabawę, nowe technologie i aspekty rozwojowe. Oferta Smart Kids Planet przygotowana została z myślą o klientach indywidualnych, turystycznych i instytucjonalnych, takich jak przedszkola, szkoły, instytucje czy domy kultury. Prace związane z aranżacją przestrzeni dla najmłodszych w Fabryce Norblina już ruszyły.
Smart Kids Planet to prywatna inwestycja, w której wszystkie elementy zaprojektowano i wykonano w Polsce. Skupia się na wspieraniu rozwoju kompetencji przyszłości najmłodszych, czyli kreatywności, logicznego myślenia oraz współpracy. W Centrum Mądrej Zabawy maluchy ćwiczyć będą ponadto swoją percepcję, małą i dużą motorykę, a także wyobraźnię przestrzenną. Innowacyjna i interaktywna propozycja Centrum dedykowana jest dzieciom do lat 10. Do Fabryki Norblina koncept przeniesie się ze swojej dotychczasowej lokalizacji na PGE Narodowym.
- Nowego domu dla naszego Centrum szukaliśmy ponad pół roku, a kolejne sześć miesięcy trwały prace projektowe. Wybraliśmy Fabrykę Norblina, ponieważ chcemy być tam, gdzie toczy się życie, a rodziny mogą spędzić dobrze swój wolny czas. Jest to wyjątkowy obiekt, dobrze skomunikowany i z niepowtarzalną ofertą, której naturalnym dopełnieniem będzie nasze Centrum. Zaczynamy właśnie budowę i zaprosimy naszych gości już jesienią. Do powstania Smart Kids Planet zainspirowały nas nasze dzieci - to one sprawiają, że z taką pasją tworzymy wyjątkowe miejsce, do którego zapraszamy wszystkie dzieci w wieku 0-10 lat oraz ich opiekunów – mówi Prezes Smart Kids Planet Karol Gaweł.
Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy we współpracy z organizacjami i firmami ceniącymi mądrą rozrywkę i edukację, będzie realizować też projekty i wydarzenia specjalne. Stanie się również miejscem programu zajęć popołudniowych, wśród których znajdą się m.in. przedsiębiorczość, robotyka i mindfullness.
- Fabryka Norblina to miejsce niezwykle atrakcyjne zarówno pod względem lokalizacji w sercu warszawskiej Woli, jak również klimatu pofabrycznej przestrzeni, w której po prostu chce się przebywać. W naszym kompleksie stawiamy na koncepty wyjątkowe i niespotykane nigdzie indziej, a takim z pewnością jest Smart Kids Planet – Centrum Mądrej Zabawy. Dzięki niemu Fabryka Norblina wzbogaci się o jakościowe i mądre centrum rozrywki i edukacji dla dzieci. Razem współtworzymy bardzo różnorodną ofertę, a klienci mają wszystko na wyciągnięcie ręki w jednym miejscu: atrakcje rozrywkowe i kulturalne, restauracje, a także usługi i sklepy – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektorka operacyjna Grupy Capital Park odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna - Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience z wystawą „Retro Warszawa”, Apple Muzeum Polska oraz sklepy i lokale handlowo-usługowe. W kompleksie funkcjonują już salony jublierskie Yes oraz W.Kruk, drogeria L’Erbolario z włoskimi kosmetykami, Super-Pharm, Medicover Stomatologia, salony optyczne Paris Optique, Sirene Eyewear, a wkrótce dołączy do nich także Medicover Optyk. Działalność rozpoczęły także Lifestyle Designers Boutique oferujący artykuły piśmiennicze oraz akcesoria biznesowe, sklep duńskiej marki audio Bang & Olufsen, kwaciarnia Buqiet i salon M&P alkohole posiadający bogaty wybór trunków.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.