W Panattoni Park Lublin III powstanie sortownia Inpost
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, piąty raz z Inpost. Po Toruniu, Bydgoszczy, Szczecinie i Opolu przyszedł czas na Lubelszczyznę. W realizowanym przez dewelopera Panattoni Park Lublin III, firma jeszcze w tym roku uruchomi sortownię o powierzchni 8 100 m kw.
Rynki wschodzące Panattoni, wsparciem dla rozwoju Paczkomatów® InPost i usług InPost Kurier. Inpost - lider nowoczesnej logistyki w Polsce – piąty raz docenił lokalizacje i obiekty Panattoni wynajmując od dewelopera łącznie blisko 30 000 m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowej na rozwijających się rynkach w Toruniu, Bydgoszczy, w Szczecinie i w Opolu. Najnowsza sortownia firmy o powierzchni 8100 m kw. jest realizowana w ramach powstającego Panattoni Park Lublin III. Wyborowi tej lokalizacji sprzyjało doskonałe położenie obiektów i ich dostępność komunikacyjna – park znajduje sie jest bezpośrednio przy drodze wojewódzkiej nr 822 i zaledwie 2 km od skrzyżowania z obwodnicą Lublina (węzeł Lublin Zadębie) w ciągu dróg ekspresowych S12 i S17. Dodatkowo sieć dróg zapewnia dogodne połączenie tak z lotniskiem w Lublinie (10 km) jak dworcem PKP (5 km). Położenie w sąsiedztwie międzynarodowego portu lotniczego, terminala kolejowego oraz w niedużej odległości od wschodniej granicy Unii Europejskiej stwarza optymalne warunki zarówno dla dystrybucji krajowej, jak i międzynarodowej.
- „Coraz gęstsza sieć obiektów Panattoni poza głównymi aglomeracjami to atrakcyjna propozycja dla firm kurierskich, które w dobie szybkiego rozwoju e-handlu chcą być bliżej klienta” – komentuje Dorota Jagodzińska – Sasson, Managing Director Panattoni i dodaje: - „Dzięki postępowi jaki dokonał się w ostatnich latach w infrastrukturze transportowej w Polsce Wschodniej, widzimy zauważalny wzrost atrakcyjności inwestycyjnej również Lublina. Chodzi m.in. o nową obwodnicę Lublina, budowę drogi ekspresowej nr 17, która znacząco skróci dojazd do Warszawy (191 km) czy trasy S 19 między Lublinem a Rzeszowem. Ta ostatnia jest częścią budowanego szlaku Via Carpatia –paneuropejskiego korytarza transportowego łączącego północ i południe Europy od Litwy – przez Białystok, Lublin, Rzeszów – po Grecję. Jego ukończenie efektywnie połączy regiony Polski Wschodniej z resztą kraju, Europy i świata”.
- „InPost ma obecnie najbardziej rozbudowaną infrastrukturę wśród wszystkich operatorów logistycznych w Polsce. Także obsługiwane przez nas wolumeny przesyłek biją rekordy – w 2019 roku notowaliśmy ponownie znaczący, dwucyfrowy wzrost. Naszym atutem jest szybkość dostawy – do Paczkomatów® niezmiennie utrzymujemy skuteczność D+1. To dlatego wciąż rozbudowujemy naszą sieć oraz już funkcjonujące maszyny. Możemy się pochwalić bardzo wysokim wskaźnikiem utylizacji Paczkomatów® – większość przesyłek jest odbierana w kilka godzin po ich dostarczeniu. W 2020 roku będziemy uruchamiać kolejne huby logistyczne, inwestować w ekologiczną flotę samochodową i dalsze poszerzanie zasięgu sieci” – wskazuje Rafał Brzoska, prezes InPost.
Panattoni Park Lublin III to to już trzecie centrum dystrybucyjno-logistyczne dewelopera na Lubelszczyźnie. Inwestycja o planowanej powierzchni 35 000 m kw. to nowoczesna powierzchnia produkcyjno-magazynowa z możliwością elastycznego kształtowania modułów, co zaspokoi wymagania klientów z różnych branż. W Parku powstaną w sumie 3 hale o powierzchni odpowiednio 19 600 m kw., 7600 m kw. i 7,500 m kw. m. Pierwsi najemcy wprowadzą się do parku już w marcu – w ramach tej inwestycji deweloper dostarczył pierwszy obiekt o powierzchni ok. 6 000 m kw.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.