Komunikaty PR

Walter Herz skomercjalizuje EQ2

2020-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Wiśniewska - Lopez
Prestige PR

Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Do pobrania jpg ( 1.79 MB )

Firma doradcza Walter Herz została wiodącym agentem, odpowiedzialnym za komercjalizację powierzchni w warszawskim biurowcu EQ2

Zespół Walter Herz jest odpowiedzialny za komercjalizację powierzchni biurowych i usługowych inwestycji EQ2, powstającej na bliskiej Woli, która jest najdynamiczniej rozwijającym się obszarem w Warszawie. Do zadań firmy należy m.in. opracowanie strategii wynajmu, kompleksowe przeprowadzenie procesu pozyskiwania najemców, a także koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych, które towarzyszą realizacji projektu.

Inwestycja, należąca do Grupy Waryński, zlokalizowana jest u zbiegu ulicy Wschowskiej i Juliana Konstantego Ordona w Warszawie. Kameralny biurowiec powstaje na terenie szybko rozbudowujących się warszawskich Odolan, w sąsiedztwie budynku EQlibrium, który zyskał już uznanie najemców. Ośmiopiętrowy biurowiec zaoferuje ponad 4300 mkw. powierzchni użytkowej oraz 36 miejsc postojowych usytuowanych na dwóch kondygnacjach podziemnych, w tym także możliwość wydzielenia pomieszczeń magazynowych.    

– EQ2 to nasza, kolejna inwestycja biurowa w tej części Warszawy, która z sukcesem łączy jakość i wygodę. Nowy biurowiec klasy A świetnie wpisuje się w krajobraz okolicy, która zyskuje coraz bardziej biznesowy charakter. Otoczenie budynku, pobliskie usługi dodatkowe i znakomita lokalizacja to z pewnością duży atut dla firm, które zdecydują się ulokować w EQ2 swoje siedziby. Objęcie wykończonej zgodnie z wymaganiami najemców powierzchni będzie możliwe już w marcu 2021 roku – mówi Bogdan Borkowski, prezes zarządu Waryński SA. Grupa Holdingowa.

- Podobnie, jak biurowiec EQlibrium, nowy projekt Grupy Waryński charakteryzuje duża dbałość o detal oraz najwyższą jakość wykonania. Stąd EQ2 cieszy się zainteresowaniem ze strony najemców, co pokrywa się także ze strukturą  popytu notowaną w mieście. Z naszych zestawień wynika, że zapotrzebowanie na biura w tej części Warszawy znacznie przewyższa nową podaż. Jestem przekonany, że tak unikalny projekt, jakim jest EQ2 będzie stanowił doskonałą alternatywę dla lokalizacji ściśle centralnych. Butikowy profil budynku i układ powierzchni na poszczególnych piętrach daje szansę na znalezienie optymalnego rozwiązania, zarówno dużym, jak i mniejszym firmom – przyznaje Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner/CEO w Walter Herz.   

EQ2 dysponuje także powierzchnią przeznaczoną pod usługi, mieszczącą się na parterze budynku, dla której nie został dotąd wybrany rodzaj usług. Przestrzeń usługową, główne wejście do biurowca i wjazd do garażu zaprojektowany został od strony ulicy Wschowskiej. Od strony ulicy Ordona zaaranżowana została zieleń, elementy małej architektury oraz przejścia piesze.

Lokalizacja jest niewątpliwie jedną z głównych zalet projektu, który usytuowany jest w okolicy Dworca Zachodniego i otwartej niedawno stacji II linii metra. Budynek EQ2 położony jest w pobliżu największych, warszawskich arterii komunikacyjnych - ulicy Kasprzaka, alei Prymasa Tysiąclecia i alei Jerozolimskich. Port lotniczy Warszawa Okęcie znajduje się w odległości 11 km od biurowca. Około 2 km od budynku, przy ulicy Prądzyńskiego zlokalizowane jest natomiast Warszawskie Centrum EXPO XXI.

Inwestor zadbał także o proekologiczne rozwiązania. EQ2 będzie posiadał certyfikat BREEAM na poziomie Very Good. Planowane działania proekologiczne obejmują również rozmieszczenie uli miejskich na zielonej części dachu budynku oraz opiekę nad pszczołami.  

o Walter Herz

Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie całego kraju. Od 7 lat firma świadczy kompleksowe oraz strategiczne doradztwo: najemcom, inwestorom i właścicielom nieruchomości. Zapewnia pełną obsługę dla sektora prywatnego, jak i publicznego. Eksperci Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni biurowych, doradzają w przypadku projektów inwestycyjnych oraz projektów hotelowych.

Poza siedzibą w Warszawie, firma posiada odziały w Krakowie i Gdańsku. Firma Walter Herz jest twórcą Akademii Najemcy, pierwszego w Polsce projektu, który wspiera i edukuje najemców powierzchni komercyjnych z całej Polski, szkolenia są stacjonarne, prowadzone w największych miastach w kraju. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prestige PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.