Komunikaty PR

W.G Partners dynamicznie zwiększa sprzedaż domów modułowych w I kwartale 2024 r.

2024-05-17  |  01:00
Biuro prasowe

W.G Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej odnotowuje skokowy wzrost skali działalności i bardzo dobrą rentowność. W I kwartale firma wypracowała 1,36 mln zł przychodów względem 112 tys. zł rok wcześniej (na prowadzonej obecnie działalności). W omawianym okresie EBITDA wyniosła 636 tys. zł, a skonsolidowany zysk netto 288 tys. zł.  Władze spółki zwracają uwagę, że pełny obraz potencjału spółki będzie widoczny w kolejnych kwartałach. Już teraz spółka ma zakontraktowane kilkadziesiąt projektów.  

 

W.G Partners zadebiutowało na giełdzie poprzez odwrotne przejęcie. W opublikowanym raporcie za I kwartał 2024, dane porównawcze z 2023 r. dotyczą dawnej działalności prowadzonej przez Skinwallet. Wskazane w tym komunikacie dane porównawcze z I kwartału 2023 r. odnoszą się do działalności w spółce W.G Partners sp. z o.o.  

 

- Dzięki intensywnej kampanii sprzedażowej do klientów, zainteresowanie domami w technologii szkieletowej i modułowej systematycznie rośnie – miesięcznie spływa do nas średnio 100 zapytań ofertowych, co ma realne przełożenie na kolejne kontrakty. Prowadzimy rozmowy zarówno z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami, którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji. Tylko w I kwartale podpisaliśmy umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania: w całym 2023 roku zawarliśmy 18 kontraktów – komentuje Maciej Gogolczyk, prezes W.G Partners i główny akcjonariusz spółki.

 

Spółka rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Pierwszy kontrakt na projekt budowlany w Czechach został zawarty w marcu b.r. Jego wartość to blisko 0,6 mln zł. Firma prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych.

– Upatrujemy bardzo duży potencjał rozwoju naszego biznesu poprzez ekspansję na rynkach zagranicznych. Mamy już pierwszą umowę w Czechach, równolegle budujemy partnerstwa w innych krajach. Podjęliśmy również konkretne kroki związane z rozbudową infrastruktury, aby sprostać obsłudze zwiększającego się portfela zamówień. Obecnie pracujemy nad doposażeniem hali w nową, profesjonalną linię produkcyjną – dodaje Maciej Gogolczyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.