Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit
Tremco CPG Poland Sp. z o.o.
ul. Marywilska 34
03-228 Warszawa
agnieszka.bak|tremcocpg.com| |agnieszka.bak|tremcocpg.com
539815964
https://www.tremcocpg.eu/pl-pl/
Warszawa, 27 września 2024 r. – Inwestycję mieszkaniową Wola Gabriela, zrealizowaną przez Sokratesa Development przy ul. Kacpra Karlińskiego 4 na warszawskiej Nowej Woli (Odolanach), wyróżnia atrakcyjna architektura. Projektanci z pracowni MKC zaproponowali oryginalną, kaskadową zabudowę oraz nowoczesny wygląd elewacji. W ukończonym niedawno II etapie inwestycji zastosowano wysokiej jakości złożone systemy izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i materiały elewacyjne marki Dryvit, wiodącego eksperta od tych technologii.
Prestiżowy projekt mieszkaniowy Wola Gabriela znajduje się w spokojnej, zielonej okolicy blisko centrum Warszawy. Inwestycja obejmuje dwa etapy. W pierwszym powstało 130, a w drugim – 90 mieszkań o zróżnicowanych metrażach i funkcjonalnych rozkładach. Zastosowanie niskiej, kaskadowej zabudowy pozwoliło uzyskać jasne i optymalnie doświetlone apartamenty z rozległymi tarasami. Nowoczesny wyraz nadały budynkom elewacje. Aby uzyskać zamierzony efekt architektoniczny w najnowszej części inwestycji zastosowano wysokiej jakości systemy izolacji cieplnej i materiały elewacyjne marki Dryvit w kontrastowych odcieniach bieli i grafitu, zestawione ze stalą i szkłem.
Wykonany w II etapie projektu Wola Gabriela system izolacji cieplnej ścian zewnętrznych Drysulation Pro jest oparty na styropianie i ma podwyższoną odporność na uderzenia oraz niekorzystne oddziaływania warunków zewnętrznych, takie jak ssanie wiatru czy rozszerzalność termiczna. Rozwiązanie to wyróżnia także wysoka paroprzepuszczalność – na poziomie prawie 3-krotnie korzystniejszym od wymagań normowych. Wybór tego systemu przez inwestora pozwolił również na uzyskanie urozmaiconych efektów estetycznych.
Na przeważającej powierzchni elewacji zastosowano tynk mineralny Drytex pomalowany farbą elewacyjną Silstar w białym kolorze. Bardzo atrakcyjne połączenie stanowi kontrastowe zestawienie jasnych płaszczyzn z ciemnymi polami z efektem granitu. Uzyskano je dzięki aplikacji tynku dekoracyjnego Ameristone T w trzech starannie dobranych odcieniach szarości, stworzonych specjalnie dla tej inwestycji. Wyprawa tynkarska Ameristone T daje atrakcyjny efekt architektoniczny, a przy tym jest wyjątkowo trwała i odporna na zabrudzenia, m.in. korozję biologiczną. Powstaje na bazie spoiwa akrylowego, a zawarte w niej wielobarwne kruszywo kwarcowe oraz płatki miki tworzą subtelną grę światła na elewacji.
„Wola Gabriela to przykład wysokiej jakości architektury – o unikalnej bryle, ze starannie zaprojektowanymi przestrzeniami wspólnymi oraz elewacją. Przy realizacji tej inwestycji kluczowa była dla nas współpraca ze sprawdzonymi partnerami, stąd wybór biura projektowego MKC i firmy Unibep jako generalnego wykonawcy. Również przy decyzjach dotyczących materiałów budowlanych, takich jak system izolacji cieplnej ścian zewnętrznych, zwracaliśmy uwagę na aspekt wizualny i funkcjonalność oraz trwałość wynikającą z wysokich parametrów wytrzymałościowych,” – powiedział Dawid Hanna Kierownik ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Sokratesa Development Sp. z o.o., będącej deweloperem inwestycji Wola Gabriela.
Wszystkie mieszkania w II etapie inwestycji Wola Gabriela znalazły już nabywców.
________________________________________
Dryvit oferuje wysokiej jakości systemy ociepleń i materiały elewacyjne, które w wielu aspektach przewyższają obowiązujące normy. Szeroka gama rozwiązań tej marki daje nieograniczone możliwości architektom i inwestorom. Dryvit wprowadził systemy ociepleń na polski rynek, na podstawie rozwiązań tej marki Instytut Techniki Budowlanej stworzył wytyczne do oceny systemów ociepleń w Polsce. Produkty Dryvit obecne są na rynku polskim od ponad 30 lat.
Tremco Construction Products Group, w skrócie Tremco CPG, regionalny oddział RPM International Inc., łączy czołowe marki produktów budowlanych w Europie, takie jak illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex, Dryvit i Nudura. Firma zatrudnia ponad 1400 osób w Europie oraz ponad 6500 osób na całym świecie i produkuje wysokiej jakości, specjalistyczne materiały budowlane, odpowiadające na złożone wymagania współczesnego budownictwa, takie jak trwałość, energooszczędność, zrównoważony rozwój. Marki skupione w Tremco CPG zaspokajają różnorodne potrzeby budowlane, od uszczelniania, klejenia i termoizolacji, po posadzki żywiczne, bierną ochronę przeciwpożarową, hydroizolacje, systemy do budowy ścian oraz systemy dachowe.
RPM International Inc. to jedna z wiodących na świecie firm oferujących produkty budowlane dla odbiorców komercyjnych i indywidualnych, z siedzibą w Medinie, w stanie Ohio, w USA.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.