Komunikaty PR

Wrocławski rynek nieruchomości – co przyciąga tu inwestorów?

2022-07-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Inwestowanie w mieszkania stało się popularne – nie chodzi już tylko o nowe lokum, ale i lokatę kapitału. We Wrocławiu popyt nie słabnie, rynek dynamicznie się rozwija, a nabywcy mają duży wybór wśród zamieszczonych ofert. Do najpopularniejszych należą obecnie nowe inwestycje.  

 

Krzyki w czołówce wśród inwestorów

 

Wrocław cieszy się obszernym rynkiem pierwotnym. W ostatnim kwartale 2021 r. we Wrocławiu sprzedano 2,3 tys. nowych lokali. W stolicy Dolnego Śląska powstaje coraz więcej obiektów utrzymanych w nowoczesnym standardzie. Według danych portalu morizon.pl, do najpopularniejszych rejonów mieszkalnych należą Krzyki, Stare Miasto i Śródmieście. 

 

Deweloperzy nie mają powodów, by narzekać na brak zainteresowania ofertą ze strony nabywców. Inwestorzy stale poszukują mieszkań położonych w atrakcyjnej lokalizacji, które cechuje podwyższony standard, traktując je jak inwestycję kapitałową. Ostatnie dane z portalu Wprost pokazują, że apartamenty z segmentu premium zyskują rocznie od 4 do 7% na wartości. 

 

Priorytety dla inwestorów 

 

Priorytetem dla inwestorów jest lokalizacja, która determinuje ich do nabycia danego lokum. To ona jest napędem dla deweloperów, którzy budują nowe obiekty w lokalizacjach blisko centrum, w pobliżu infrastruktury transportowej, usług handlowo-gastronomicznych i rozrywek.

 

– Inwestorzy od lat decydują się na ciche i wygodne mieszkania położone na Krzykach. Cenią je za bliskość terenów zielonych, atmosferę i dostęp do komunikacji miejskiej. Widzimy to na przykładzie naszej inwestycji Nyska Residence. Klienci, poza samą lokalizacją, często wspominają o tym, jak ważna jest dla nich elegancka elewacja, dobrze zaprojektowane części wspólne czy udogodnienia w postaci prywatnych paczkomatów lub rozwiązań smart home – mówi Dawid Sokół, Dyrektor Sprzedaży w LI Development.

 

Wrocław dzięki nieustannemu rozwojowi przyciąga inwestorów, którzy mimo wzrastającej inflacji wciąż decydują się na zakup lokum w stolicy Dolnego Śląska. Obiekty o podwyższonym standardzie, z odpowiednio zaplanowaną infrastrukturą wokół inwestycji oraz bliskością placówek handlowo-usługowych, z punktu widzenia nabywców cieszą się największą popularnością. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.