Komunikaty PR

Wygoda w luksusowym wydaniu – jak deweloperzy odpowiadają na potrzeby klientów

2024-04-11  |  09:00

Polski rynek nieruchomości o podwyższonym standardzie dynamicznie ewoluuje, podążając za rosnącym zapotrzebowaniem na luksusowe mieszkania. Tego typu apartamenty muszą mieć doskonałą lokalizację i spełniać najwyższe standardy funkcjonalne oraz estetyczne. To jednak wciąż za mało, aby inwestycja mogła nosić miano wyjątkowej. Potrzebne są atrakcyjne udogodnienia, które ułatwią życie przyszłym mieszkańcom lub najemcom.

Czy apartamenty wciąż są w cenie? Raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” (maj 2023) informuje, że wartość segmentu premium w branży nieruchomości osiągnęła w 2022 roku poziom 2,84 mld zł, co oznacza wzrost o 9,0% r/r. Potencjalnych nabywców lokali o najwyższym standardzie jest bowiem coraz więcej. W Polsce rośnie liczba osób zamożnych i bogatych lub aspirujących do tego grona.

Analiza rynku luksusowych nieruchomości ukazuje również zmieniającą się definicję tego segmentu. Jeszcze kilka lat temu mieściły się w nim nieruchomości warte milion złotych, które dzisiaj, z powodu wzrostu cen, stanowią już segment popularny. Ważnym czynnikiem, który decyduje o prestiżu nieruchomości, nie jest tylko cena. Największą rolę odgrywa oferta udogodnień dostępnych wyłącznie dla mieszkańców. Budynek premium powinien oferować lokatorom możliwość skorzystania np. ze strefy wellness i spa, siłowni, boiska do squasha czy koszykówki.

Deweloperzy oferują jeszcze więcej

Przykładem jest wrocławska inwestycja Bernardyńska 4 firmy Toscom, gdzie – oprócz wskazanych powyżej udogodnień  – mieszkańcy otrzymają do dyspozycji salę kinową. Dzięki temu będą mogli delektować się najnowszymi produkcjami filmowymi w wyjątkowym, domowym komforcie. Toscom zaplanował tę salę w drugim etapie inwestycji, podobnie jak strefę co-workingu, która umożliwi mieszkańcom pracę w inspirującym otoczeniu, zachęcając do współpracy i wymiany pomysłów. Wydzielona sala to również dobre miejsce do zawodowych spotkań.

- Zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę Bernardyńskiej 4 o te elementy, ponieważ takie są potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dzięki wspólnej strefie biurowo-rozrywkowej mieszkańcy apartamentów zyskają przy okazji doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów. Możliwość powstania takiej społeczności traktujemy jak istotny, choć niemierzalny atut naszej inwestycji – podkreśla Iwona Kołodziejczyk, General Manager w Toscom Development.

Na rynku nieruchomości premium wygrywają obecnie ci deweloperzy, którzy starają się nie tylko odpowiadać na rosnące oczekiwania potencjalnych nabywców, ale nawet o krok je wyprzedzać. Chodzi o to, by pomóc klientom w zachowaniu równowagi między „mieć” a „być”. To właśnie ma zapewnić szeroka oferta udogodnień – wellbeingowych, dostarczających rozrywki czy ułatwiających codzienne obowiązki. 

Szczegóły udogodnień oferowanych nabywcom lokali w inwestycji Bernardyńska 4 będzie można poznać podczas Dni Otwartych, które odbędą się 12 i 13  kwietnia w nowym biurze sprzedaży przy ul. Bernardyńskiej 2c we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.