Komunikaty PR

Wygoda w luksusowym wydaniu – jak deweloperzy odpowiadają na potrzeby klientów

2024-04-11  |  09:00

Polski rynek nieruchomości o podwyższonym standardzie dynamicznie ewoluuje, podążając za rosnącym zapotrzebowaniem na luksusowe mieszkania. Tego typu apartamenty muszą mieć doskonałą lokalizację i spełniać najwyższe standardy funkcjonalne oraz estetyczne. To jednak wciąż za mało, aby inwestycja mogła nosić miano wyjątkowej. Potrzebne są atrakcyjne udogodnienia, które ułatwią życie przyszłym mieszkańcom lub najemcom.

Czy apartamenty wciąż są w cenie? Raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” (maj 2023) informuje, że wartość segmentu premium w branży nieruchomości osiągnęła w 2022 roku poziom 2,84 mld zł, co oznacza wzrost o 9,0% r/r. Potencjalnych nabywców lokali o najwyższym standardzie jest bowiem coraz więcej. W Polsce rośnie liczba osób zamożnych i bogatych lub aspirujących do tego grona.

Analiza rynku luksusowych nieruchomości ukazuje również zmieniającą się definicję tego segmentu. Jeszcze kilka lat temu mieściły się w nim nieruchomości warte milion złotych, które dzisiaj, z powodu wzrostu cen, stanowią już segment popularny. Ważnym czynnikiem, który decyduje o prestiżu nieruchomości, nie jest tylko cena. Największą rolę odgrywa oferta udogodnień dostępnych wyłącznie dla mieszkańców. Budynek premium powinien oferować lokatorom możliwość skorzystania np. ze strefy wellness i spa, siłowni, boiska do squasha czy koszykówki.

Deweloperzy oferują jeszcze więcej

Przykładem jest wrocławska inwestycja Bernardyńska 4 firmy Toscom, gdzie – oprócz wskazanych powyżej udogodnień  – mieszkańcy otrzymają do dyspozycji salę kinową. Dzięki temu będą mogli delektować się najnowszymi produkcjami filmowymi w wyjątkowym, domowym komforcie. Toscom zaplanował tę salę w drugim etapie inwestycji, podobnie jak strefę co-workingu, która umożliwi mieszkańcom pracę w inspirującym otoczeniu, zachęcając do współpracy i wymiany pomysłów. Wydzielona sala to również dobre miejsce do zawodowych spotkań.

- Zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę Bernardyńskiej 4 o te elementy, ponieważ takie są potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dzięki wspólnej strefie biurowo-rozrywkowej mieszkańcy apartamentów zyskają przy okazji doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów. Możliwość powstania takiej społeczności traktujemy jak istotny, choć niemierzalny atut naszej inwestycji – podkreśla Iwona Kołodziejczyk, General Manager w Toscom Development.

Na rynku nieruchomości premium wygrywają obecnie ci deweloperzy, którzy starają się nie tylko odpowiadać na rosnące oczekiwania potencjalnych nabywców, ale nawet o krok je wyprzedzać. Chodzi o to, by pomóc klientom w zachowaniu równowagi między „mieć” a „być”. To właśnie ma zapewnić szeroka oferta udogodnień – wellbeingowych, dostarczających rozrywki czy ułatwiających codzienne obowiązki. 

Szczegóły udogodnień oferowanych nabywcom lokali w inwestycji Bernardyńska 4 będzie można poznać podczas Dni Otwartych, które odbędą się 12 i 13  kwietnia w nowym biurze sprzedaży przy ul. Bernardyńskiej 2c we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.