Komunikaty PR

Wygoda w luksusowym wydaniu – jak deweloperzy odpowiadają na potrzeby klientów

2024-04-11  |  09:00

Polski rynek nieruchomości o podwyższonym standardzie dynamicznie ewoluuje, podążając za rosnącym zapotrzebowaniem na luksusowe mieszkania. Tego typu apartamenty muszą mieć doskonałą lokalizację i spełniać najwyższe standardy funkcjonalne oraz estetyczne. To jednak wciąż za mało, aby inwestycja mogła nosić miano wyjątkowej. Potrzebne są atrakcyjne udogodnienia, które ułatwią życie przyszłym mieszkańcom lub najemcom.

Czy apartamenty wciąż są w cenie? Raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” (maj 2023) informuje, że wartość segmentu premium w branży nieruchomości osiągnęła w 2022 roku poziom 2,84 mld zł, co oznacza wzrost o 9,0% r/r. Potencjalnych nabywców lokali o najwyższym standardzie jest bowiem coraz więcej. W Polsce rośnie liczba osób zamożnych i bogatych lub aspirujących do tego grona.

Analiza rynku luksusowych nieruchomości ukazuje również zmieniającą się definicję tego segmentu. Jeszcze kilka lat temu mieściły się w nim nieruchomości warte milion złotych, które dzisiaj, z powodu wzrostu cen, stanowią już segment popularny. Ważnym czynnikiem, który decyduje o prestiżu nieruchomości, nie jest tylko cena. Największą rolę odgrywa oferta udogodnień dostępnych wyłącznie dla mieszkańców. Budynek premium powinien oferować lokatorom możliwość skorzystania np. ze strefy wellness i spa, siłowni, boiska do squasha czy koszykówki.

Deweloperzy oferują jeszcze więcej

Przykładem jest wrocławska inwestycja Bernardyńska 4 firmy Toscom, gdzie – oprócz wskazanych powyżej udogodnień  – mieszkańcy otrzymają do dyspozycji salę kinową. Dzięki temu będą mogli delektować się najnowszymi produkcjami filmowymi w wyjątkowym, domowym komforcie. Toscom zaplanował tę salę w drugim etapie inwestycji, podobnie jak strefę co-workingu, która umożliwi mieszkańcom pracę w inspirującym otoczeniu, zachęcając do współpracy i wymiany pomysłów. Wydzielona sala to również dobre miejsce do zawodowych spotkań.

- Zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę Bernardyńskiej 4 o te elementy, ponieważ takie są potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dzięki wspólnej strefie biurowo-rozrywkowej mieszkańcy apartamentów zyskają przy okazji doskonałe miejsce do nawiązywania kontaktów. Możliwość powstania takiej społeczności traktujemy jak istotny, choć niemierzalny atut naszej inwestycji – podkreśla Iwona Kołodziejczyk, General Manager w Toscom Development.

Na rynku nieruchomości premium wygrywają obecnie ci deweloperzy, którzy starają się nie tylko odpowiadać na rosnące oczekiwania potencjalnych nabywców, ale nawet o krok je wyprzedzać. Chodzi o to, by pomóc klientom w zachowaniu równowagi między „mieć” a „być”. To właśnie ma zapewnić szeroka oferta udogodnień – wellbeingowych, dostarczających rozrywki czy ułatwiających codzienne obowiązki. 

Szczegóły udogodnień oferowanych nabywcom lokali w inwestycji Bernardyńska 4 będzie można poznać podczas Dni Otwartych, które odbędą się 12 i 13  kwietnia w nowym biurze sprzedaży przy ul. Bernardyńskiej 2c we Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto Biuro prasowe
2024-08-23 | 10:00

MLP Group osiągnęło ponad 281 mln zł (65,3 mln EUR) zysku netto

MLP Group jako wiodąca europejska platforma nieruchomości logistycznych i przemysłowych z sukcesem dostosowuje się do zmieniających się warunków rynkowych, kontynuując
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-08-23 | 09:00

Colliers rozszerza portfolio o cztery nowe nieruchomości

Po przejęciu w zarządzanie warszawskiego biurowca Wola Retro w 2023 r., Colliers kontynuuje udaną współpracę z Grupą Adventum. W pierwszej połowie 2024 r. firma doradcza rozpoczęła zarządzanie czterema
Nieruchomości Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
2024-08-22 | 13:00

Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje

Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.