Za nami konferencja prasowa "600 mieszkań na 600-lecie Łodzi."
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
12 września w Łodzi na osiedlu przy ulicy Wróblewskiego odbyła się konferencja prasowa poświęcona łódzkiemu rynkowi najmu. Podczas wydarzenia organizator - firma LifeSpot zaprezentowała swoją nową inwestycję. Głos zabrał również I Wiceprezydent Miasta Łódź - Adam Pustelnik.
Głównym tematem konferencji był dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS . Jednym z wiodących zagadnień było również ogłoszenie i szczegółowe zaprezentowanie nowej inwestycji firmy - kompleksu LifeSpot Wróblewskiego, która została zakończona w czerwcu tego roku.
- Oferujemy tutaj ponad 600 mieszkań przeznaczonych na wynajem, co idealnie splata się z obchodzonym w tym roku 600-leciem samego miasta. Do dyspozycji najemców są lokale 1-4 pokojowe, o powierzchni od 20 do 60 mkw. Wszystkie mieszkania mają balkon lub ogródek, a w pakiecie zapewniony jest internet. Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób, które szukają wygodnie urządzonych mieszkań w atrakcyjnej lokalizacji - mówiła Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu LifeSpot. - Wierzymy, że mieszkania w segmencie PRS przyczynią się do poprawy jakości życia łodzian i stworzą dla nich zupełnie nowe możliwości rozwoju - dodała.
Do dyspozycji dziennikarzy byli zarówno pracownicy firmy, jak i przedstawiciel władz miasta - I Wiceprezydent Adam Pustelnik. Wspólnie pochylili się oni nad tematem rozwoju miasta i perspektyw mieszkaniowych.
- Ponad 600 nowych lokali na 600-lecie naszego miasta - to kolejna inwestycja mieszkaniowa, której Łódź i jej mieszkańcy potrzebują. Bogata oferta mieszkań na wynajem długoterminowy, w czasie, gdy coraz mniej osób stać jest na kredyt hipoteczny, to bardzo dobre rozwiązanie zarówno dla osób studiujących lub zaczynających pracę w tym mieście, jak i dla młodych małżeństw i rodzin - mówił I Wiceprezydent miasta Łódź Adam Pustelnik. - Warto zwrócić uwagę na to, że mieszkańcy praktycznie całej Europy, zamiast zaciągać długoletnie zobowiązania kredytowe, wynajmują mieszkania. Ten trend powoli zaczyna mieć miejsce i u nas. Dziękuję firmie LifeSpot za ten projekt - dodał Wiceprezydent.
Magdalena Rybicka z LifeSpot zwróciła również uwagę na to, że Łódź jest miastem, które nieustannie się rozwija i wspiera młodych ludzi:- Nie jest przypadkiem, że nasza najnowsza inwestycja powstała właśnie tutaj w Łodzi. To miasto, które nieustannie się zmienia. Liczne inwestycje, rozwój komunikacji publicznej oraz wprowadzenie Łódzkiego Okręgu Przemysłowego - wszystko to przyczyniło się do zwiększenia atrakcyjności tego regionu. Jednocześnie dziękujemy Miastu Łódź za możliwość dołączenia do programu stypendialnego dla studentów „Młodzi w Łodzi”, w którym zaoferowaliśmy mieszkanie na rok akademicki 2023/2024 jednemu z laureatów. Cieszymy się, że w Łodzi powstają programy, które wspierają rozwój młodych osób oraz zachęcają ich do wiązania swojej przyszłości właśnie z tym miastem - mówiła Magdalena Rybicka.
Organizator konferencji firma LifeSpot to nowa platforma mieszkań na wynajem długoterminowy, działająca w sektorze PRS (Private Rented Sector). Obecnie platforma zarządza mieszkaniami w Łodzi, Warszawie, Gdyni oraz Wrocławiu. W jej portfolio znajdują się 1362 lokale, z czego niemal połowa w Łodzi, dokładnie 674 mieszkania. W najbliższych planach firma ma m.in. takie lokalizacje jak Kraków oraz Katowice.
Partnerem konferencji było Miasto Łódź.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.