Za nami konferencja prasowa "600 mieszkań na 600-lecie Łodzi."
Prime Time PR
Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/
12 września w Łodzi na osiedlu przy ulicy Wróblewskiego odbyła się konferencja prasowa poświęcona łódzkiemu rynkowi najmu. Podczas wydarzenia organizator - firma LifeSpot zaprezentowała swoją nową inwestycję. Głos zabrał również I Wiceprezydent Miasta Łódź - Adam Pustelnik.
Głównym tematem konferencji był dynamicznie rozwijający się łódzki rynek PRS . Jednym z wiodących zagadnień było również ogłoszenie i szczegółowe zaprezentowanie nowej inwestycji firmy - kompleksu LifeSpot Wróblewskiego, która została zakończona w czerwcu tego roku.
- Oferujemy tutaj ponad 600 mieszkań przeznaczonych na wynajem, co idealnie splata się z obchodzonym w tym roku 600-leciem samego miasta. Do dyspozycji najemców są lokale 1-4 pokojowe, o powierzchni od 20 do 60 mkw. Wszystkie mieszkania mają balkon lub ogródek, a w pakiecie zapewniony jest internet. Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do osób, które szukają wygodnie urządzonych mieszkań w atrakcyjnej lokalizacji - mówiła Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu LifeSpot. - Wierzymy, że mieszkania w segmencie PRS przyczynią się do poprawy jakości życia łodzian i stworzą dla nich zupełnie nowe możliwości rozwoju - dodała.
Do dyspozycji dziennikarzy byli zarówno pracownicy firmy, jak i przedstawiciel władz miasta - I Wiceprezydent Adam Pustelnik. Wspólnie pochylili się oni nad tematem rozwoju miasta i perspektyw mieszkaniowych.
- Ponad 600 nowych lokali na 600-lecie naszego miasta - to kolejna inwestycja mieszkaniowa, której Łódź i jej mieszkańcy potrzebują. Bogata oferta mieszkań na wynajem długoterminowy, w czasie, gdy coraz mniej osób stać jest na kredyt hipoteczny, to bardzo dobre rozwiązanie zarówno dla osób studiujących lub zaczynających pracę w tym mieście, jak i dla młodych małżeństw i rodzin - mówił I Wiceprezydent miasta Łódź Adam Pustelnik. - Warto zwrócić uwagę na to, że mieszkańcy praktycznie całej Europy, zamiast zaciągać długoletnie zobowiązania kredytowe, wynajmują mieszkania. Ten trend powoli zaczyna mieć miejsce i u nas. Dziękuję firmie LifeSpot za ten projekt - dodał Wiceprezydent.
Magdalena Rybicka z LifeSpot zwróciła również uwagę na to, że Łódź jest miastem, które nieustannie się rozwija i wspiera młodych ludzi:- Nie jest przypadkiem, że nasza najnowsza inwestycja powstała właśnie tutaj w Łodzi. To miasto, które nieustannie się zmienia. Liczne inwestycje, rozwój komunikacji publicznej oraz wprowadzenie Łódzkiego Okręgu Przemysłowego - wszystko to przyczyniło się do zwiększenia atrakcyjności tego regionu. Jednocześnie dziękujemy Miastu Łódź za możliwość dołączenia do programu stypendialnego dla studentów „Młodzi w Łodzi”, w którym zaoferowaliśmy mieszkanie na rok akademicki 2023/2024 jednemu z laureatów. Cieszymy się, że w Łodzi powstają programy, które wspierają rozwój młodych osób oraz zachęcają ich do wiązania swojej przyszłości właśnie z tym miastem - mówiła Magdalena Rybicka.
Organizator konferencji firma LifeSpot to nowa platforma mieszkań na wynajem długoterminowy, działająca w sektorze PRS (Private Rented Sector). Obecnie platforma zarządza mieszkaniami w Łodzi, Warszawie, Gdyni oraz Wrocławiu. W jej portfolio znajdują się 1362 lokale, z czego niemal połowa w Łodzi, dokładnie 674 mieszkania. W najbliższych planach firma ma m.in. takie lokalizacje jak Kraków oraz Katowice.
Partnerem konferencji było Miasto Łódź.
Guess w Elektrowni Powiśle z większym biurem
![Skyliner w 100% wynajęty](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_54203968,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Skyliner w 100% wynajęty
![Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_262116203,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Szymon Marciniak i dodatkowa oferta promocyjna na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.