Komunikaty PR

Zamieszkaj lub zainwestuj – 330 lokali z pakietami bonusów w 14 miastach

2024-04-08  |  13:00
Biuro prasowe

224 tys. zł w Gdańsku, 187 tys. zł we Wrocławiu i 166 tys. zł w Krakowie – to przykładowe wartości bonusów, jakie Grupa Murapol oferuje klientom w ramach nowej, kwietniowej promocji. To atrakcyjna okazja dla osób szukających lokali na własne potrzeby, jak i w celach inwestycyjnych. Deweloper objął kwietniową promocją 330 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z pakietami bonusów w miastach, w których aktualnie posiada ofertę. Co kryją w sobie pakiety dołączone do lokali?

Kwietniowa pula to nowa szansa na zakup mieszkania lub upolowanie godnej uwagi okazji inwestycyjnej. Lokale z pakietami bonusów dostępne są w 21 inwestycjach z aktualnej oferty dewelopera, zarówno w największych aglomeracjach, takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Wrocław czy Gdańsk, jak i w mniejszych miejscowościach regionalnych: Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Chorzowie, Gliwicach, Lublinie, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu i Tychach. W promocyjnej cenie mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z pakietem bonusów można zyskać m.in. rabat, nawet dwa miejsca postojowe naziemne lub w podziemnych halach garażowych, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu lub pobytu w szpitalu. Zakup lokalu w kwietniowej promocji pozwoli cieszyć się oszczędnościami w wysokości nawet 224 tys. zł!

- Klienci, którzy zdecydują się na zakup mieszkania lub apartamentu inwestycyjnego z nowej puli promocyjnej mogą liczyć nie tylko na atrakcyjne bonusy. Z analiz rynkowych wynika, że osoby poszukujące lokali w inwestycjach deweloperskich wybierają mieszkania kompaktowe, funkcjonalne i z nowoczesnymi eko udogodnieniami. Zróżnicowane metraże i układy naszych lokali zachęcają nabywców zainteresowanych zakupami na własne potrzeby, jak i w celach inwestycyjnych. Istotną rolę odgrywa też lokalizacja nieruchomości, bo klienci kładą duży nacisk na dobre skomunikowanie z centrum i dostęp do infrastruktury miejskiej. To wszystko bezpośrednio wpływa na ich decyzje zakupowe, dlatego inwestycje Grupy Murapol cieszą się tak dużym zainteresowaniem. Jeśli dołożymy do tego promocyjne pakiety bonusów o wartości nawet 224 tys. zł, to mamy gwarantowany przepis na udaną transakcję – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol. 

By poznać kwietniową listę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w promocji oraz wysokość oszczędności wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie internetowej dedykowanej kampanii.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.