Zmodernizowany Adgar Renaissance Tower przyciąga nowych najemców!
Adgar Poland / Berry Kolektyw Kreatywny
Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl| |michal.mystkowski|kolektywkreatywny.pl
515080000
www.adgar.pl
Adgar Poland, po przejęciu w 2022 roku biurowca Adgar Renaissance Tower, konsekwentnie modernizuje infrastrukturę obiektu i wzmacnia jego neutralność środowiskową. Zrealizowane inwestycje w połączeniu z autorskimi formatami najmu elastycznego przyciągają nowych najemców. W ostatnich miesiącach portfel firm korzystających z przestrzeni biurowej ART znacznie się powiększył, potwierdzając, że biurowiec usytuowany w sercu stołecznej Woli jest atrakcyjnym miejscem do prowadzenia biznesu w tej części Warszawy.
Przypomnijmy, w listopadzie 2023 roku Adgar Poland poinformował, że dzięki przeprowadzonym pracom modernizacyjnym, biurowiec Adgar Renaissance Tower został nagrodzony certyfikatem LEED Platinum. Oznacza to, że w nieco ponad 12 miesięcy od przejęcia inwestycji, spółce udało się wdrożyć rozwiązania spełniające kryteria najwyższego poziomu certyfikacji w ramach systemów oceny budynków ekologicznych: Leadership in Energy and Environmental Design. Wśród najważniejszych unowocześnień znalazły się innowacyjne systemy redukcji poboru energii – w tym inteligentne systemy oświetlenia LED i czujniki ruchu, a także systemy optymalizacji harmonogramu pracy urządzeń wchodzących w skład dostępnej infrastruktury. Ukończono również modernizację wind, a na ostatniej prostej jest remont parkingu dla najemców korzystających z biur w budynku. Elementem wieńczącym wszystkie te prace będzie nowy projekt i wystrój biurowego lobby, którego oddanie zaplanowane jest na czwarty kwartał 2024 roku.
Podobnie, jak w pozostałych budynkach biurowych, należących do Adgar Poland, spółka wprowadza także nowe formaty najmu, dopasowane do trendów i aktualnych potrzeb najemców, w tym koncept Flexi Lease by Adgar, które stanowią połączenie funkcjonalności tradycyjnych biur z elastycznymi warunkami najmu, typowymi dla przestrzeni coworkingowych.
„Rynek powierzchni biurowej w ostatnich 2-3 latach mocno się zmienił. Pandemia wykreowała nowe systemy pracy, te zaś przełożyły się bezpośrednio na inne potrzeby najemców. Poza dbaniem o aspekt funkcjonalności i atrakcyjności naszych biurowców, staramy się tworzyć propopytowe rozwiązania. Elastyczność to jednak nie wszystko, liczy się również podaż przestrzeni, do której wprowadzić można się od zaraz. Oferta gotowych przestrzeni, w których przygotowanie inwestujemy swój czas i środki kusi najemców, szczególnie tych, którzy chcą zająć biuro natychmiast i bez ponoszenia kosztów jego adaptacji. W Adgar Renaissance Tower, biuro w takiej właśnie formule wynajęliśmy ostatnio zaledwie w 3 tygodnie” – mówi Monika Szelenberger, Head of Asset & Leasing Management w Adgar Poland.
W uzupełnieniu do wspomnianych nowych formatów wynajmu, portfolio budynku Adgar Renaissance Tower powiększy się również w tym roku o autorski koncept Brain Embassy. Na kwiecień 2024 roku planowane jest otwarcie dwóch pięter tej przestrzeni coworkingowej. Tym samym będzie to już 7. lokalizacja Brain Embassy w Warszawie. Oferta wynajmu skierowana jest zarówno do osób poszukujących przytulnego open space, jak i większych firm potrzebujących prywatnego biura bądź dużego unitu.
Przemyślana i odpowiedzialna modernizacja budynku, wygodna i dopasowana oferta najmu, a także walory położenia oraz skomunikowania Adgar Renaissance Tower istotnie wpływają na ruch w portfelu najemców. W wyniku zeszłorocznych renegocjacji przedłużono wynajem ponad 30 proc. powierzchni biurowej. Zdecydowana większość firm, którym kończą się kontrakty pozostają w tej lokalizacji, jak np. grupa szkoleniowa Expose. Wolne przestrzenie biurowe w ostatnim czasie zajęły zaś m.in. Simply You Novascon czy Piazzaro.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.