Komunikaty PR

Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej

2023-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. m kw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.


Topowe polskie i międzynarodowe marki zostają na kolejne lata w Galerii Północnej. Tylko w okresie od maja do sierpnia tego roku dział leasingu GTC S.A. przedłużył tu aż 13 umów najmu, które opiewają łącznie na ponad 3120 m kw. GLA.

Wśród marek, które zdecydowały się na dalszą działalność w warszawskim centrum handlowym, znaleźć można popularne i profootfallowe brandy z segmentów mody, usług, gastronomii czy „home”, w tym m.in. Deichmann, 4F, Sizeer, Tchibo, home&you, Wojas, Okaidi czy Orange, który dodatkowo zmienił lokalizację.

Dla marki Tous przedłużenie umowy stało się także okazją do rozwoju. Brand, będący jednym z kluczowych najemców w segmencie biżuterii i dodatków, zwiększył bowiem dwukrotnie powierzchnię swojego lokalu. Co więcej, lada dzień otworzy salon w najnowszym koncepcie.

– Za nami bardzo owocny leasingowo sezon, który przyniósł nie tylko serię aneksów, ale także pokazał, jak dużym zaufaniem cieszymy się wśród wieloletnich partnerów. To najlepszy dowód na to, że rozwijamy się, tworzymy atrakcyjne otoczenie dla marek, a także mamy ogromny potencjał leasingowy, który dostrzegają najwięksi gracze na rynku retail – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.

Jednocześnie zwraca uwagę na kilka aspektów, które skłaniają marki do dalszej obecności w galerii. – Północna to obiekt działający na szerokim i stale rozwijającym się rynku regionalnym, który obejmuje zasięgiem ponad 1 mln osób. Ponadto Białołęka, czyli dzielnica, w której jesteśmy ulokowani, nie tylko rozbudowuje się, ale także najdynamiczniej w Warszawie zyskuje mieszkańców - potencjalnych klientów Północnej. To znacząco wyróżnia nas na stołecznym rynku – wylicza.

– Argumentem są także dobre wyniki obiektu, w tym wyniki sprzedażowe i to mimo wyzwań związanych z inflacją i innymi czynnikami społeczno-ekonomicznymi, które niezależne są od obiektu. Północną cechują dziś: stabilnie rosnący footfall, który często przewyższa trend obserwowany na rynku i sięga wyników z 2019 roku, a także rosnące stosunkowo szybko obroty – dodaje.

Ten potencjał skłania też rynek do inwestowania w najem w Północnej. W sierpniu pod dachem galerii otworzył się w nowej lokalizacji salon Cocodrillo z ofertą odzieżową skierowaną do dzieci. Wcześniej obiekt wzbogacił się o galerię sztuki Jarocki Art, a także sportowy pub The Beer Store, będący 26. lokalem gastronomicznym w tenant-mixie.

Także brandy obecne już w galerii wynajmują kolejne powierzchnie i wprowadzają nowości. Sieć Żabka, mająca już w Północnej sklep o powierzchni 101 m kw., zdecydowała się na uruchomienie dodatkowego stoiska z wybranym asortymentem. Lada moment ma tutaj też powstać bezobsługowa i autonomiczna Żabka Nano.

– Północna zyskuje nowych najemców z różnych segmentów ważnych dla swojego rozwoju i rynkowej pozycji, a także marki, które odważnie podchodzą do nowych technologii zakupowych, co jest u nas mocnym trendem. Tym samym nie tylko wzbogacamy ofertę o nowe, atrakcyjne konsumencko destynacje zakupowe, ale także unowocześniamy tenant-mix w zgodzie z najnowszymi trendami konsumenckimi – podsumowuje Jarosław Tutaj.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.