Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. m kw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Topowe polskie i międzynarodowe marki zostają na kolejne lata w Galerii Północnej. Tylko w okresie od maja do sierpnia tego roku dział leasingu GTC S.A. przedłużył tu aż 13 umów najmu, które opiewają łącznie na ponad 3120 m kw. GLA.
Wśród marek, które zdecydowały się na dalszą działalność w warszawskim centrum handlowym, znaleźć można popularne i profootfallowe brandy z segmentów mody, usług, gastronomii czy „home”, w tym m.in. Deichmann, 4F, Sizeer, Tchibo, home&you, Wojas, Okaidi czy Orange, który dodatkowo zmienił lokalizację.
Dla marki Tous przedłużenie umowy stało się także okazją do rozwoju. Brand, będący jednym z kluczowych najemców w segmencie biżuterii i dodatków, zwiększył bowiem dwukrotnie powierzchnię swojego lokalu. Co więcej, lada dzień otworzy salon w najnowszym koncepcie.
– Za nami bardzo owocny leasingowo sezon, który przyniósł nie tylko serię aneksów, ale także pokazał, jak dużym zaufaniem cieszymy się wśród wieloletnich partnerów. To najlepszy dowód na to, że rozwijamy się, tworzymy atrakcyjne otoczenie dla marek, a także mamy ogromny potencjał leasingowy, który dostrzegają najwięksi gracze na rynku retail – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC S.A.
Jednocześnie zwraca uwagę na kilka aspektów, które skłaniają marki do dalszej obecności w galerii. – Północna to obiekt działający na szerokim i stale rozwijającym się rynku regionalnym, który obejmuje zasięgiem ponad 1 mln osób. Ponadto Białołęka, czyli dzielnica, w której jesteśmy ulokowani, nie tylko rozbudowuje się, ale także najdynamiczniej w Warszawie zyskuje mieszkańców - potencjalnych klientów Północnej. To znacząco wyróżnia nas na stołecznym rynku – wylicza.
– Argumentem są także dobre wyniki obiektu, w tym wyniki sprzedażowe i to mimo wyzwań związanych z inflacją i innymi czynnikami społeczno-ekonomicznymi, które niezależne są od obiektu. Północną cechują dziś: stabilnie rosnący footfall, który często przewyższa trend obserwowany na rynku i sięga wyników z 2019 roku, a także rosnące stosunkowo szybko obroty – dodaje.
Ten potencjał skłania też rynek do inwestowania w najem w Północnej. W sierpniu pod dachem galerii otworzył się w nowej lokalizacji salon Cocodrillo z ofertą odzieżową skierowaną do dzieci. Wcześniej obiekt wzbogacił się o galerię sztuki Jarocki Art, a także sportowy pub The Beer Store, będący 26. lokalem gastronomicznym w tenant-mixie.
Także brandy obecne już w galerii wynajmują kolejne powierzchnie i wprowadzają nowości. Sieć Żabka, mająca już w Północnej sklep o powierzchni 101 m kw., zdecydowała się na uruchomienie dodatkowego stoiska z wybranym asortymentem. Lada moment ma tutaj też powstać bezobsługowa i autonomiczna Żabka Nano.
– Północna zyskuje nowych najemców z różnych segmentów ważnych dla swojego rozwoju i rynkowej pozycji, a także marki, które odważnie podchodzą do nowych technologii zakupowych, co jest u nas mocnym trendem. Tym samym nie tylko wzbogacamy ofertę o nowe, atrakcyjne konsumencko destynacje zakupowe, ale także unowocześniamy tenant-mix w zgodzie z najnowszymi trendami konsumenckimi – podsumowuje Jarosław Tutaj.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Firmy dzierżawiące grunty od Skarbu Państwa muszą zwrócić majątek rolny. Zagrożony jest też wspierany przez nich ośrodek rehabilitacyjny
Działalność ośrodka rehabilitacji dla dzieci z niepełnosprawnościami w Głubczycach, w województwie opolskim, jest zagrożona, o czym alarmuje Stowarzyszenie „Tacy Sami”. Zagrożenie jest konsekwencją restrukturyzacji spółki Top Farms Głubczyce, która jest jednym z największych pracodawców w okolicy i od lat wspiera działalność stowarzyszenia. Rolnicza spółka nie wie, jakie będą dalsze losy dzierżawionych do tej pory przez nią ziem, które w listopadzie br. muszą wrócić do Zasobu Skarbu Państwa. Zarząd spółki od wielu miesięcy apeluje do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa o wiążące decyzje w sprawie powołania Ośrodków Produkcji Rolniczej, które miałyby powstać na zwróconych gruntach, oraz kryteriów wyboru ich nowych dzierżawców.
Bankowość
Polskie kredyty hipoteczne wciąż jednymi z najdroższych w Europie. Zdaniem członka RPP odgórne ograniczanie marż banków się nie sprawdzi

Hipoteki w Polsce, co podkreśla też wielu polityków, należą do najdroższych w Europie. To nie tylko kwestia wysokości stóp procentowych, ale też marży banku. Zdaniem członka RPP prof. Ireneusza Dąbrowskiego jest tylko możliwość wpływania na ten pierwszy czynnik, bo regulacyjne ograniczenie wysokości marży byłoby trudne do wdrożenia.
Ochrona środowiska
Budowa morskich farm wiatrowych w Polsce szansą na kilkadziesiąt tysięcy nowych miejsc pracy. Wciąż brakuje jednak wykwalifikowanych pracowników

W Krajowym Planie w dziedzinie Energii i Klimatu rząd przewiduje zainstalowanie do 2030 roku około 5,9 GW w morskich farmach wiatrowych i kolejnych 12 GW w ciągu następnej dekady. Offshore ma być istotnym filarem dekarbonizacji krajowej gospodarki. Realizowane przez polskie spółki wraz z partnerami zagranicznymi projekty tzw. fazy I nabierają tempa i wkraczają w etap budowy infrastruktury na lądzie. Wśród wyzwań, które czekają wykonawców, jest m.in. brak pracowników z branży offshore. Pomocne może być ściąganie do kraju Polaków, którzy pracują na zagranicznych projektach morskich.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.