Niezwykłe spotkanie świąteczne dla najemców i ich rodzin w Manufakturze w Łodzi
W niedzielę 8 grudnia Manufaktura po raz kolejny pokazała, że jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. W dniu wolnym od handlu, rotunda galerii zamieniła się w przestrzeń świątecznej radości, zarezerwowaną wyłącznie dla pracowników centrum i ich rodzin. To wydarzenie, będące częścią autorskiego programu APSYS Better2gether, pokazało, jak ważne są wartości wspólnoty i budowanie relacji w unikalny sposób.
Główną atrakcją dnia była premiera Fabryki Mikołaja. W rotundzie galerii handlowej zaprezentowano zupełnie nową atrakcję dla rodzin. W tym miejscu od lat goście Manufaktury robią sobie zdjęcia z Mikołajem, a dzieci pieką pierniczki na świątecznych warsztatach. Dziś bajecznie kolorowa instalacja cieszy oczy wszystkich gości Manufaktury: najmłodsi podglądają, jak urocze misie piszą listy do św. Mikołaja i korzystają ze świątecznej karuzeli - Młyńskiego Koła.
Nie zabrakło również innych rozrywek, które dopełniły program: było oczywiście spotkanie ze Świętym Mikołajem, który obdarowywał dzieci upominkami. Najmłodsi wspaniale bawili się podczas animacji i malowania buziek, a pokazy artystyczne i cyrkowe zaskoczyły i zachwyciły wszystkich uczestników. Nie mogło też zabraknąć ulubionych przekąsek najmłodszych: popcornu i słodkości. Rozdano aż 10 kg popcornu, 25 kg cukierków i żelków i 500 wat cukrowych! Nic dziwnego, w spotkaniu wzięło udział blisko 1000 osób – pracowników sklepów i punktów usługowych w Manufakturze, a przede wszystkim ich rodzin.
Według organizatorów, takie inicjatywy to więcej niż tylko okazja do świętowania. - Budowanie relacji z naszymi pracownikami i ich rodzinami to kluczowy element naszej strategii. Dzięki takim wydarzeniom możemy okazać wdzięczność za ich zaangażowanie oraz tworzyć przestrzeń do integracji i wspólnej zabawy – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury, APSYS Polska. I dodaje: - W ramach programu APSYS Better2gether dbamy o relacje i zaangażowanie wśród wszystkich, którzy tworzą nasz retailowy ekosystem.
APSYS Better2gether to autorski program APSYS Polska, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji z najemcami centrów handlowych. Obejmuje on działania pogłębiające współpracę, takie jak warsztaty, szkolenia czy wspólne wydarzenia integracyjne. Ponadto dzięki regularnym konsultacjom z najemcami i analizie ich potrzeb, APSYS tworzy przestrzeń dla wymiany doświadczeń i wzmocnienia więzi między partnerami. Inicjatywa została w tym roku doceniona przez branżę złotą nagrodą PRCH Retail Award 2024 w kategorii „B2B – działania na rzecz najemców”.
Wysoka frekwencja i pozytywne reakcje uczestników pokazują, że takie wydarzenia trafiają w potrzeby społeczności. Tak wysoka frekwencja – przypomnijmy: blisko 1000 osób – świadczy o tym, że pracownicy czują silną więź z Manufakturą i chętnie ją odwiedzają, nawet w dniu wolnym. Manufaktura po raz kolejny udowodniła, że jest miejscem, które dba o swoich pracowników, ich rodziny i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wydarzenie idealnie wpisało się w filozofię programu APSYS Better2gether, pokazując, że integracja może być równie ważna, co codzienne obowiązki.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.