Niezwykłe spotkanie świąteczne dla najemców i ich rodzin w Manufakturze w Łodzi
W niedzielę 8 grudnia Manufaktura po raz kolejny pokazała, że jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. W dniu wolnym od handlu, rotunda galerii zamieniła się w przestrzeń świątecznej radości, zarezerwowaną wyłącznie dla pracowników centrum i ich rodzin. To wydarzenie, będące częścią autorskiego programu APSYS Better2gether, pokazało, jak ważne są wartości wspólnoty i budowanie relacji w unikalny sposób.
Główną atrakcją dnia była premiera Fabryki Mikołaja. W rotundzie galerii handlowej zaprezentowano zupełnie nową atrakcję dla rodzin. W tym miejscu od lat goście Manufaktury robią sobie zdjęcia z Mikołajem, a dzieci pieką pierniczki na świątecznych warsztatach. Dziś bajecznie kolorowa instalacja cieszy oczy wszystkich gości Manufaktury: najmłodsi podglądają, jak urocze misie piszą listy do św. Mikołaja i korzystają ze świątecznej karuzeli - Młyńskiego Koła.
Nie zabrakło również innych rozrywek, które dopełniły program: było oczywiście spotkanie ze Świętym Mikołajem, który obdarowywał dzieci upominkami. Najmłodsi wspaniale bawili się podczas animacji i malowania buziek, a pokazy artystyczne i cyrkowe zaskoczyły i zachwyciły wszystkich uczestników. Nie mogło też zabraknąć ulubionych przekąsek najmłodszych: popcornu i słodkości. Rozdano aż 10 kg popcornu, 25 kg cukierków i żelków i 500 wat cukrowych! Nic dziwnego, w spotkaniu wzięło udział blisko 1000 osób – pracowników sklepów i punktów usługowych w Manufakturze, a przede wszystkim ich rodzin.
Według organizatorów, takie inicjatywy to więcej niż tylko okazja do świętowania. - Budowanie relacji z naszymi pracownikami i ich rodzinami to kluczowy element naszej strategii. Dzięki takim wydarzeniom możemy okazać wdzięczność za ich zaangażowanie oraz tworzyć przestrzeń do integracji i wspólnej zabawy – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury, APSYS Polska. I dodaje: - W ramach programu APSYS Better2gether dbamy o relacje i zaangażowanie wśród wszystkich, którzy tworzą nasz retailowy ekosystem.
APSYS Better2gether to autorski program APSYS Polska, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji z najemcami centrów handlowych. Obejmuje on działania pogłębiające współpracę, takie jak warsztaty, szkolenia czy wspólne wydarzenia integracyjne. Ponadto dzięki regularnym konsultacjom z najemcami i analizie ich potrzeb, APSYS tworzy przestrzeń dla wymiany doświadczeń i wzmocnienia więzi między partnerami. Inicjatywa została w tym roku doceniona przez branżę złotą nagrodą PRCH Retail Award 2024 w kategorii „B2B – działania na rzecz najemców”.
Wysoka frekwencja i pozytywne reakcje uczestników pokazują, że takie wydarzenia trafiają w potrzeby społeczności. Tak wysoka frekwencja – przypomnijmy: blisko 1000 osób – świadczy o tym, że pracownicy czują silną więź z Manufakturą i chętnie ją odwiedzają, nawet w dniu wolnym. Manufaktura po raz kolejny udowodniła, że jest miejscem, które dba o swoich pracowników, ich rodziny i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wydarzenie idealnie wpisało się w filozofię programu APSYS Better2gether, pokazując, że integracja może być równie ważna, co codzienne obowiązki.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.