Niezwykłe spotkanie świąteczne dla najemców i ich rodzin w Manufakturze w Łodzi
W niedzielę 8 grudnia Manufaktura po raz kolejny pokazała, że jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. W dniu wolnym od handlu, rotunda galerii zamieniła się w przestrzeń świątecznej radości, zarezerwowaną wyłącznie dla pracowników centrum i ich rodzin. To wydarzenie, będące częścią autorskiego programu APSYS Better2gether, pokazało, jak ważne są wartości wspólnoty i budowanie relacji w unikalny sposób.
Główną atrakcją dnia była premiera Fabryki Mikołaja. W rotundzie galerii handlowej zaprezentowano zupełnie nową atrakcję dla rodzin. W tym miejscu od lat goście Manufaktury robią sobie zdjęcia z Mikołajem, a dzieci pieką pierniczki na świątecznych warsztatach. Dziś bajecznie kolorowa instalacja cieszy oczy wszystkich gości Manufaktury: najmłodsi podglądają, jak urocze misie piszą listy do św. Mikołaja i korzystają ze świątecznej karuzeli - Młyńskiego Koła.
Nie zabrakło również innych rozrywek, które dopełniły program: było oczywiście spotkanie ze Świętym Mikołajem, który obdarowywał dzieci upominkami. Najmłodsi wspaniale bawili się podczas animacji i malowania buziek, a pokazy artystyczne i cyrkowe zaskoczyły i zachwyciły wszystkich uczestników. Nie mogło też zabraknąć ulubionych przekąsek najmłodszych: popcornu i słodkości. Rozdano aż 10 kg popcornu, 25 kg cukierków i żelków i 500 wat cukrowych! Nic dziwnego, w spotkaniu wzięło udział blisko 1000 osób – pracowników sklepów i punktów usługowych w Manufakturze, a przede wszystkim ich rodzin.
Według organizatorów, takie inicjatywy to więcej niż tylko okazja do świętowania. - Budowanie relacji z naszymi pracownikami i ich rodzinami to kluczowy element naszej strategii. Dzięki takim wydarzeniom możemy okazać wdzięczność za ich zaangażowanie oraz tworzyć przestrzeń do integracji i wspólnej zabawy – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury, APSYS Polska. I dodaje: - W ramach programu APSYS Better2gether dbamy o relacje i zaangażowanie wśród wszystkich, którzy tworzą nasz retailowy ekosystem.
APSYS Better2gether to autorski program APSYS Polska, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji z najemcami centrów handlowych. Obejmuje on działania pogłębiające współpracę, takie jak warsztaty, szkolenia czy wspólne wydarzenia integracyjne. Ponadto dzięki regularnym konsultacjom z najemcami i analizie ich potrzeb, APSYS tworzy przestrzeń dla wymiany doświadczeń i wzmocnienia więzi między partnerami. Inicjatywa została w tym roku doceniona przez branżę złotą nagrodą PRCH Retail Award 2024 w kategorii „B2B – działania na rzecz najemców”.
Wysoka frekwencja i pozytywne reakcje uczestników pokazują, że takie wydarzenia trafiają w potrzeby społeczności. Tak wysoka frekwencja – przypomnijmy: blisko 1000 osób – świadczy o tym, że pracownicy czują silną więź z Manufakturą i chętnie ją odwiedzają, nawet w dniu wolnym. Manufaktura po raz kolejny udowodniła, że jest miejscem, które dba o swoich pracowników, ich rodziny i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wydarzenie idealnie wpisało się w filozofię programu APSYS Better2gether, pokazując, że integracja może być równie ważna, co codzienne obowiązki.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Przemysł
Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.