Komunikaty PR

NOVIKA – nowa marka ekskluzywnej bielizny damskiej

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.02 MB )

Nowatorski design, perfekcyjne wykonanie, materiały najwyższej jakości, idealnie wkomponowane detale – jednym słowem to ekskluzywna bielizna dedykowana odważnym kobietom. NOVIKA, marka premium, właśnie ujrzała światło dzienne. Jej producentem jest białostocka AVA.

Marka AVA znana jest zwolenniczkom najwyższej jakości bielizny od 1998 roku. Cenią ją kobiety w każdym wieku i rozmiarze. Od początku istnienia swojej działalności stawia ona na wygodę noszenia bielizny, pełen komfort, ale również i na sam wygląd, pozwalający kobietom czuć się dobrze, pewnie i przede wszystkim kobieco. Nowa marka – NOVIKA – to jeszcze większa kwintesencja luksusu i naturalnie wydobytego seksapilu.

– W ramach projektowania unikalnych modeli marki NOVIKA planujemy prezentować dwie, maksymalnie trzy krótkie kolekcje w ciągu roku. Będzie to niewątpliwie połączenie klasyki i nowatorskiego designu. Odważne kobiety odnajdą kompozycje jedyne w swoim rodzaju. Wybór nowych kolekcji to gwarancja najmodniejszych wzorów i najwyższej jakości tkanin. Za niepowtarzalne wzornictwo odpowiedzialna jest nasza projektantka, która ręcznie tworzy i komponuje hafty i dba o wszystkie detale – mówi Anna Pałkiewicz, dyrektor sprzedaży w firmie AVA.

Co ważne kolekcje nowej marki będę limitowane, dostępne tylko w ramach specjalnych zamówień. Każdy sklep przy pierwszym zamówieniu otrzyma prezent w pakiecie startowym z gadżetami sygnowanymi logo NOVIKA.
Produkty nie będą dostępne w hurtowniach i będą droższe, ale za to niepowtarzalne. W niedalekich planach jest też prezentacja kolekcji unikalnych strojów kąpielowych.
Należy podkreślić, że NOVIKA, podobnie jak wszystkie produkty marki AVA, również jest dedykowana paniom we wszystkich rozmiarach i o różnorodnych figurach.
– Kolorystyka będzie klasyczna, w projektach przeważają zmysłowa czerń, energetyczna czerwień i cieliste beże. Natomiast całą uwagę przyciągają nietuzinkowe detale, mistrzowsko wkomponowane w spójne projekty – dodaje Anna Pałkiewicz. Jednak tym razem postawiliśmy na minimalizm i delikatność. Kolorystyka natomiast będzie klasyczna, jeżeli chodzi o bieliznę. To czerń, czerwień i delikatny beż – dodaje Anna Płakiewicz.
Zamówienia przyjmowane będą do połowy października, a ich realizacja rozpocznie się w styczniu. Choć terminy są odległe, warto poczekać na bieliznę jedyną w swoim rodzaju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.