NOVIKA – nowa marka ekskluzywnej bielizny damskiej
Nowatorski design, perfekcyjne wykonanie, materiały najwyższej jakości, idealnie wkomponowane detale – jednym słowem to ekskluzywna bielizna dedykowana odważnym kobietom. NOVIKA, marka premium, właśnie ujrzała światło dzienne. Jej producentem jest białostocka AVA.
Marka AVA znana jest zwolenniczkom najwyższej jakości bielizny od 1998 roku. Cenią ją kobiety w każdym wieku i rozmiarze. Od początku istnienia swojej działalności stawia ona na wygodę noszenia bielizny, pełen komfort, ale również i na sam wygląd, pozwalający kobietom czuć się dobrze, pewnie i przede wszystkim kobieco. Nowa marka – NOVIKA – to jeszcze większa kwintesencja luksusu i naturalnie wydobytego seksapilu.
– W ramach projektowania unikalnych modeli marki NOVIKA planujemy prezentować dwie, maksymalnie trzy krótkie kolekcje w ciągu roku. Będzie to niewątpliwie połączenie klasyki i nowatorskiego designu. Odważne kobiety odnajdą kompozycje jedyne w swoim rodzaju. Wybór nowych kolekcji to gwarancja najmodniejszych wzorów i najwyższej jakości tkanin. Za niepowtarzalne wzornictwo odpowiedzialna jest nasza projektantka, która ręcznie tworzy i komponuje hafty i dba o wszystkie detale – mówi Anna Pałkiewicz, dyrektor sprzedaży w firmie AVA.
Co ważne kolekcje nowej marki będę limitowane, dostępne tylko w ramach specjalnych zamówień. Każdy sklep przy pierwszym zamówieniu otrzyma prezent w pakiecie startowym z gadżetami sygnowanymi logo NOVIKA.
Produkty nie będą dostępne w hurtowniach i będą droższe, ale za to niepowtarzalne. W niedalekich planach jest też prezentacja kolekcji unikalnych strojów kąpielowych.
Należy podkreślić, że NOVIKA, podobnie jak wszystkie produkty marki AVA, również jest dedykowana paniom we wszystkich rozmiarach i o różnorodnych figurach.
– Kolorystyka będzie klasyczna, w projektach przeważają zmysłowa czerń, energetyczna czerwień i cieliste beże. Natomiast całą uwagę przyciągają nietuzinkowe detale, mistrzowsko wkomponowane w spójne projekty – dodaje Anna Pałkiewicz. Jednak tym razem postawiliśmy na minimalizm i delikatność. Kolorystyka natomiast będzie klasyczna, jeżeli chodzi o bieliznę. To czerń, czerwień i delikatny beż – dodaje Anna Płakiewicz.
Zamówienia przyjmowane będą do połowy października, a ich realizacja rozpocznie się w styczniu. Choć terminy są odległe, warto poczekać na bieliznę jedyną w swoim rodzaju.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.