Komunikaty PR

NOVIKA – nowa marka ekskluzywnej bielizny damskiej

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.02 MB )

Nowatorski design, perfekcyjne wykonanie, materiały najwyższej jakości, idealnie wkomponowane detale – jednym słowem to ekskluzywna bielizna dedykowana odważnym kobietom. NOVIKA, marka premium, właśnie ujrzała światło dzienne. Jej producentem jest białostocka AVA.

Marka AVA znana jest zwolenniczkom najwyższej jakości bielizny od 1998 roku. Cenią ją kobiety w każdym wieku i rozmiarze. Od początku istnienia swojej działalności stawia ona na wygodę noszenia bielizny, pełen komfort, ale również i na sam wygląd, pozwalający kobietom czuć się dobrze, pewnie i przede wszystkim kobieco. Nowa marka – NOVIKA – to jeszcze większa kwintesencja luksusu i naturalnie wydobytego seksapilu.

– W ramach projektowania unikalnych modeli marki NOVIKA planujemy prezentować dwie, maksymalnie trzy krótkie kolekcje w ciągu roku. Będzie to niewątpliwie połączenie klasyki i nowatorskiego designu. Odważne kobiety odnajdą kompozycje jedyne w swoim rodzaju. Wybór nowych kolekcji to gwarancja najmodniejszych wzorów i najwyższej jakości tkanin. Za niepowtarzalne wzornictwo odpowiedzialna jest nasza projektantka, która ręcznie tworzy i komponuje hafty i dba o wszystkie detale – mówi Anna Pałkiewicz, dyrektor sprzedaży w firmie AVA.

Co ważne kolekcje nowej marki będę limitowane, dostępne tylko w ramach specjalnych zamówień. Każdy sklep przy pierwszym zamówieniu otrzyma prezent w pakiecie startowym z gadżetami sygnowanymi logo NOVIKA.
Produkty nie będą dostępne w hurtowniach i będą droższe, ale za to niepowtarzalne. W niedalekich planach jest też prezentacja kolekcji unikalnych strojów kąpielowych.
Należy podkreślić, że NOVIKA, podobnie jak wszystkie produkty marki AVA, również jest dedykowana paniom we wszystkich rozmiarach i o różnorodnych figurach.
– Kolorystyka będzie klasyczna, w projektach przeważają zmysłowa czerń, energetyczna czerwień i cieliste beże. Natomiast całą uwagę przyciągają nietuzinkowe detale, mistrzowsko wkomponowane w spójne projekty – dodaje Anna Pałkiewicz. Jednak tym razem postawiliśmy na minimalizm i delikatność. Kolorystyka natomiast będzie klasyczna, jeżeli chodzi o bieliznę. To czerń, czerwień i delikatny beż – dodaje Anna Płakiewicz.
Zamówienia przyjmowane będą do połowy października, a ich realizacja rozpocznie się w styczniu. Choć terminy są odległe, warto poczekać na bieliznę jedyną w swoim rodzaju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online Biuro prasowe
2024-05-20 | 01:00

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć
Firma Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ
2024-05-16 | 01:00

Wkrótce otwarcie nowego zakładu produkcyjnego foliQ

W czwartek, 23 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie nowego zakładu produkcji nawozów dolistnych foliQ w Aleksandrowie Kujawskim. To kluczowa inwestycja dla Agrii Polska, która
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.