Nowa Gratka.pl – inteligentny i przyjazny serwis pomoże spełniać marzenia o idea
Grupa Morizon-Gratka odsłoniła 18 września br. zupełnie nową wersję serwisu Gratka.pl.
W serwisie zastosowane zostały rozwiązania, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. Nowa platforma nie tylko ułatwia znalezienie idealnego miejsca do życia, ale także czyni cały proces poszukiwań przyjemniejszym i bardziej intuicyjnym. Zmianom towarzyszyło opracowanie nowego logotypu i identyfikacji wizualnej marki. Uruchomienie nowego serwisu wspierane jest zasięgową kampanią reklamową.
- W Gratce rozumiemy, że poszukiwanie wymarzonego mieszkania czy domu to jedno z największych życiowych wyzwań, które niesie zarówno ekscytację, jak i stres. Dlatego naszą misją jest uproszczenie tego procesu, aby nabywca mógł skupić się na marzeniach, a nie na trudnościach. Naszym celem jest, aby Gratka.pl była najbardziej uporządkowaną i przejrzystą bazą ofert na rynku. W nowym serwisie wprowadziliśmy szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają nawigację i proces poszukiwania nieruchomości – mówi Łukasz Szymak, Prezes Zarządu Grupy Morizon – Gratka Sp. z o.o.
Nowa Gratka.pl zbliża się jeszcze bardziej do potrzeb osób poszukujących wymarzonej nieruchomości. Pomoże im w tym konwersacyjny Asystent AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. W jego rolę wciela się wirtualny piesek, jako brand hero i jednocześnie przyjazny pomocnik. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.
Potencjalnych nabywców wspierają również rozbudowane interaktywne mapy z danymi o okolicy. Jedna umożliwia znalezienie nieruchomości z poziomu całej oferty serwisu, natomiast druga dostarcza szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, m.in. usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania. Informuje również o innych kwestiach mających wpływ na komfort życia, takich jak m.in.: pobliskich terenach zielonych, średnim poziomie hałasu czy planach inwestycyjnych w okolicy. Dzięki temu łatwiej można ocenić, czy dana lokalizacja naprawdę odpowiadać będzie potrzebom i stylowi życia.
Nowa Gratka.pl to rozbudowana baza szczegółowo opisanych ofert nieruchomości z największą wśród wiodących serwisów liczbą ogłoszeń zagranicznych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów oszczędza czas związany z poszukiwaniami. Oprócz nieruchomości z rynku wtórnego została uruchomiona także nowa sekcja dedykowana dla rynku pierwotnego.
Nowy serwis Gratka.pl to także łatwość w obsłudze. Przejrzysty interfejs, intuicyjne filtry wyszukiwania oraz szybki dostęp do kontaktu z ogłoszeniodawcą sprawiają, że cały proces przebiega płynnie i bez komplikacji. Zainteresowana osoba może natychmiast skontaktować się z ogłoszeniodawcą, aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na oglądanie nieruchomości.
Uruchomienie nowego serwisu Gratka.pl wspierane jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”. Kampania obejmie działania digitalowe, promocję w Internecie oraz mediach społecznościowych, a także szeroką aktywność PR-ową.
Rewolucyjnym zmianom funkcjonalności serwisu towarzyszyło również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej. Nowe logo Gratka.pl wyróżnia koralowa czerwień, a odważną kolorystykę dopełnia błękit. Sygnet marki kształtem nawiązuje do breloka do kluczy oraz pinezki na wirtualnej mapie. Za opracowanie strategii i brand visual odpowiedzialne były dwie agencje: CPC Brand Consultants i Brand New Attitude. Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft.
Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.
Poniżej linki do spotów reklamowych:
https://youtu.be/UPDRg9eCksw
https://youtu.be/RawdZoPTt44
https://youtu.be/z4Ejeb9cUs8

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.