Komunikaty PR

Nowa kampania marki Łaciate ze śmietaną w roli głównej

2022-04-06  |  10:00
Biuro prasowe

Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%! Jest prawdziwa, charakteryzuje ją dobry skład, więc jej wybór jest oczywisty i… prosty!

Coraz częściej sięgamy po zdrowe i pełnowartościowe produkty, zwracając szczególną uwagę na tzw. czystą etykietę. Lubimy także wracać do kulinarnych korzeni w nowoczesnym wydaniu. Dlatego pozycją, której nie może zabraknąć w lodówce jest śmietana – znana ze swojego wszechstronnego zastosowania i traktowana jako nieodłączny element przepisów kulinarnych.

Ta sygnowana marką Łaciata składa się tylko z dwóch naturalnych składników, bez substancji zagęszczających, stabilizatorów czy skrobi. Nie każdy produkt na rynku może pochwalić się tak dobrym składem. Dzięki temu Łaciata od lat zachwyca tradycyjnym smakiem i swoją gęstą, prawdziwą konsystencją śmietany – dlatego to produkt na 100%!  

Całoroczna kampania marketingowa śmietan Łaciatych 12 % i 18 % ma na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Rozbudowane działania zostały zaplanowane zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Mocno stawiamy na współprace z influencerami, na najpopularniejszych obecnie kanałach takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych. W ramach działań powstała również specjalna zakładka na stronie www.laciate.pl/smietana – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

W trakcie trwania kampanii konsumenci poznają zalety produktu. Powstanie również Łaciata Akademia, która będzie ich inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania oraz zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Będą mogli wziąć także udział w konkursach konsumenckich z ciekawymi nagrodami.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.