Komunikaty PR

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

2022-05-20  |  14:00
Biuro prasowe

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupiają się na dwóch ważnych wydarzeniach dla najmłodszych – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu nie zabraknie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, akcji CSRowej oraz współpracy z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią warto wziąć udział w edukacyjnej grze oraz loterii konsumenckiej. A wszystko to połączone z przekazywaniem cennej wiedzy na temat ekologii i ochrony naszego środowiska.

Dzieci dla dzieci

Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka, dlatego tegoroczne świętowanie go z marką Łaciate będzie wyjątkowe. Każdy, kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. SM Mlekpol przygotowała aż 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.

Back to school

Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate” na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie.

Aspekt dbania o klimat i ochrony środowiska jest dla SM Mlekpol niezwykle ważny. Uważamy, że edukację ekologiczną należy rozpoczynać od najmłodszych lat. W przypadku tej kampanii chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Łączymy w niej troskę o naszą planetę z działaniami CSRowymi. Nasze aktywności mają również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w 4 wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Od zeszłorocznej jesieni ulubione smaki najmłodszych dostępne są w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. W dużej części składają się one z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznymi. Do kartonika dołączona jest papierowa słomka, która ułatwia wygodne spożycie. Ulepszona jest także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.