Komunikaty PR

Nowa kolekcja gresów Opoczno

2021-02-09  |  08:33
Biuro prasowe

Natura to niewyczerpane źródło inspiracji. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów, w wyjątkowy sposób połączył estetyczne walory drewna z trwałością i odpornością płytek. Nowa kolekcja drewnopodobnych gresów Passion Oak, to efektowna i zarazem niezwykle funkcjonalna propozycja do wnętrz prywatnych i komercyjnych.

Seria inspirowanych drewnem płytek gresowych Wood Concept Opoczno została wzbogacona o nowe wzory. Kolekcja Passion Oak stworzona z myślą o pasjonatach współczesnych wnętrz i naturalnego designu oddaje niepowtarzalne piękno drewna. Jest jednocześnie ekologiczną alternatywą dla tego cennego materiału. Rysunek dębowych desek został precyzyjnie odtworzony, a odcienie beige, chocolate, cold beige i natural utrzymane są w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki z nowej kolekcji Opoczno wiernie odwzorowują nie tylko kolor, ale również strukturę i usłojenie naturalnego drewna. Co więcej, ich formaty 15 x90 i 22x90 cm nawiązują do wymiarów desek, dając możliwość odtworzenia wyglądu i charakteru klasycznej drewnianej podłogi w każdym wnętrzu. Unikatowe wzornictwo gresów podkreślają spękania oraz mocne i precyzyjne usłojenia. Ten niezwykle naturalny wygląd dębowych desek uzyskano dzięki oryginalnej strukturze – delikatnie falującej i efektownie podkreślającej autentyczny rysunek słojów. Kolekcja stworzona z niezwykłą starannością oraz wiernie oddająca piękno dębu z pewnością podbije serca inwestorów, projektantów i wielbicieli dobrego wzornictwa.

Szerokie możliwości zastosowania kolekcji Passion Oak, to efekt połączenia naturalnej urody drewna z wyjątkową funkcjonalnością gresów. Inspirowane drewnem płytki z oferty Opoczno zachwycą urządzających domowe wnętrza nie tylko piękną fakturą dębu w przyjemnych, naturalnych odcieniach. Dzięki doskonałej trwałości i odporności ceramiczna podłoga sprosta także wszystkim codziennym wyzwaniom. Kolekcja Passion Oak daje wiele możliwości aranżacyjnych. Drewnopodobne płytki będę idealną bazą aranżacji białej kuchni w każdym stylu, zarówno nowoczesnej, jak też w klimacie boho czy vintage. Jednocześnie świetnie zaprezentują się w modnych, otwartych przestrzeniach salonu, kuchni i jadalni. Można je z powodzeniem łączyć z popularnymi materiałami ściennymi, takimi jak beton czy kamień, tworząc ponadczasowe, eleganckie aranżacje. To trafny wybór dla osób ceniących przytulny, a zarazem reprezentacyjny charakter wnętrz. Co ważne, gresy z tej kolekcji można wykorzystać także na zewnątrz. Dzięki mrozoodporności świetnie sprawdzą się na tarasach i balkonach dając możliwość wizualnego przedłużenia przestrzeni salonu. Podłoga wykończona płytkami Passion Oak będzie atrakcyjnym tłem dla nowoczesnych, prostych form wyposażenia, ale równie efektownie podkreśli klasyczne, stylowe aranżacje. Odcienie i rysunek drewna będą pięknie komponować się z popularną bielą, czernią i szarością, jak też odważnymi, głębokimi odcieniami zieleni, granatu czy bordo. W łazience zaś, płytki drewnopodobne pozwolą uzyskać naturalny, sprzyjający odprężeniu klimat, efektownie prezentując się również na ścianie.

W kolekcji Passion Oak design idzie w parze z jakością. To interesująca propozycja dla osób poszukujących niebanalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. Ze względu na wysoką odporność na ścieranie i plamienie oraz antypoślizgowość, drewnopodobne płytki z portfolio Opoczno sprawdzą się także w przestrzeniach komercyjnych. Będą atrakcyjną bazą nowoczesnych projektów wnętrz salonów kosmetycznych, butików czy showroomów. Wyraźny rysunek słojów oraz naturalne odcienie gresów stworzą udaną kompozycję z chętnie stosowanymi w tego typu obiektach materiałami, a więc betonem architektonicznym czy kamieniem naturalnym. Jako efektowna i niezwykle odporna na obciążania użytkowe alternatywa dla drewna. Gresy z Opoczna wpiszą się w aranżacje przestrzeni popularnych loftów, rewitalizowanych budynków, jak też nowoczesnych obiektów handlowo-usługowych.

Orientacyjna cena: 104,99 zł/mkw.

***

Więcej informacji na temat kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.