Nowa marka na rynku klimatyzacji

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
ANG Klimatyzacja to najbardziej dynamiczny dystrybutor klimatyzacji w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma stworzyła własną markę urządzeń, które cechuje najwyższa jakość wykonania i dbałość o każdy detal. Od 25 lat dewizą jaka przyświeca firmie jest “Wszystko w jednym miejscu i jak najbliżej klienta”, dlatego teraz firma wprowadza nową markę klimatyzatorów ANDE w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Design tworzony jest przez renomowane biura projektowe z Japonii, a produkcja urządzeń opiera się o podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling, a wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.
Klimatyzatory ANDE mają nie tylko chłodzić dając nam komfort w upalne dni, ale przede wszystkim dbać o nasze zdrowie, poprawiając jakość powietrza poprzez zaawansowany system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z jonami srebra. Urządzenia są także super ciche, co dodatkowo wpływa na komfort ich użytkowania. Marka ANDE wybiega w przyszłość i ma świadomość dbania o naszą planetę, dlatego urządzenia produkowane są w EKO technologii, wykorzystując do tego najnowszy czynnik chłodniczy R32, który jest przyjazny dla środowiska, a urządzenia cechują się wysoką klasą energetyczną A++, co bezpośrednio wpływa na niższy koszt eksploatacji oraz emisji CO2. Najwyższą jakość urządzeń zawdzięczamy restrykcyjnej i wieloetapowej kontroli jakości każdego urządzenia, co potwierdzają statystyki bezawaryjności. W ofercie producenta znajdziemy pełną gamę urządzeń split, multi, komercyjnych i systemów VRF.
Za co klienci pokochali urządzenia ANDE?
Urządzenia ANDE cechuje przede wszystkim:
- wyjątkowy, nowoczesny design
- wysoka klasa energetyczna A++
- niski pobór mocy w trybie czuwania (0,3W)
- niski poziom hałasu 19 db
- szybkie chłodzenie / ogrzewanie
- najnowsze rozwiązania technologiczne (system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z Jonami Srebra).
• praca w szerokim zakresie temperatur -20oC do 52oC
Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl
Co jest ważne oprócz funkcji?
Urządzenia ANDE osiągają klasę A++ potwierdzoną odpowiednią etykietą energetyczną, zgodną z europejskimi wymaganiami. Zastosowane rozwiązania zgodne z ekologią sprawiają, że urządzenia są przyjazne nie tylko dla użytkownika ale także dla środowiska. Dodatkowo marka oferuje ponadczasową stylistykę swoich modeli.
Zaawansowane technologicznie urządzenia.
ANDE to urządzenia chłodzące w kilku typach. W portfolio marki znajdziemy najdynamiczniej rozwijające się systemy VRF, klimatyzatory pokojowe typu Split, urządzenia komercyjne oraz klimatyzatory przenośne.
Jednym z celów właściciela marki jest najwyższy komfort użytkowania, co sprawia, że korzystanie z klimatyzatora jest proste i przyjemne. Oprócz oczywistej funkcji chłodzenia, w której strumień powietrza może sięgać nawet do 15m, klimatyzator może także ogrzewać (zasięgiem strugi powietrza sięga wtedy do 12m).
Ekologicznym atutem oferowanych modeli jest niski pobór prądu! W trybie czuwania urządzenia pobierają tylko 0,5W, co gwarantuje oszczędność 4-5W w stosunku do standardowych urządzeń. Jednocześnie urządzenia ANDE są bardzo ciche! Dzięki modyfikacji toru przepływu powietrza, zwiększeniu wielkości wentylatora, a także zastosowaniu nowoczesnego silnika została uzyskana wydajniejsza dystrybucja powietrza przy znacznym zmniejszeniu poziomu głośności do 19dB!
Klimatyzatory ANDE wyposażone są w moduł WIFI 2.0. Łączy się on z inteligentnym terminalem, który umożliwia sterowanie również z sieci zewnętrznej. Pozwala to użytkownikowi na zdalne kontrolowanie parametrów pracy urządzenia przez smartfon lub tablet z dowolnego miejsca, w którym się znajduje.
W czasach zanieczyszczonego powietrza najważniejszym czynnikiem, decydującym o wyborze klimatyzatora będą dostępne filtry. Urządzenia ANDE wyposażone są w wysokiej gęstości filtr, gwarantujący czystość powietrza oraz zapobiegający osadzaniu się cząsteczek kurzu. Powłoka filtra posiadająca właściwości antybakteryjne jest bardzo ważnym czynnikiem decydującym o wyborze urządzeń przez osoby zmagające się z alergią.
Nowa marka na rynku klimatyzacji - ANDE - dostarcza polskiemu klientowi urządzenia powstałe z dbałością o cichą, bezawaryjną pracę, z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań. Klimatyzatory ANDE wyróżniają się nie tylko funkcjonalnością i klasą energetyczną A++, ale również designem, który sprawdzi się w każdym nowoczesnym wnętrzu. Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.