Komunikaty PR

Nowa oferta PRS w Katowicach: LifeSpot Graniczna

2024-12-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Maśnica
Prime Time PR

Halszki 28
30-611 Kraków
aleksandra.masnica|primetimepr.pl| |aleksandra.masnica|primetimepr.pl
12 313 00 87
https://primetimepr.pl/

Nowa inwestycja LifeSpot Graniczna w Katowicach wzbogaca lokalny rynek nieruchomości o nowoczesne przestrzenie. To jedna z pierwszych inwestycji PRS w mieście, która oferuje gotowe do zamieszkania lokale położone na osiedlu Paderewskiego.

Inwestycja LifeSpot, zlokalizowana przy ulicy Granicznej 32, oferuje szeroki wachlarz lokali o zróżnicowanych metrażach. Znajdziemy tu zarówno mniejsze metraże idealne dla singli i par, jak i przestronniejsze - dla większych rodzin. Lokale są w pełni wykończone i umeblowane, co oznacza, że przyszli mieszkańcy mogą wprowadzić się do nich od razu po podpisaniu umowy– Cieszymy się, że projekt spotkał się z tak dużym zainteresowaniem i wierzymy, że nowi lokatorzy szybko poczują się tu jak w domu. Przygotowaliśmy 259 w pełni wykończonych lokali, położonych w siedmiopiętrowym, nowoczesnym budynku. Naszym celem było stworzenie miejsca, które nie tylko zaspokaja potrzeby lokatorów, ale także sprzyja komfortowi życia na co dzień. Dodatkowe udogodnienia, takie jak wyposażenie w meble i AGD czy lokale usługowe na parterze, czynią tę inwestycję idealnym wyborem dla wymagających najemców – mówi Marlena Biardzka, Regional Sales & Marketing Manager LifeSpot.

Na terenie LifeSpot Graniczna znajduje się m.in. miejsce do przechowywania rowerów oraz łącznie 70 miejsc garażowych i parkingowych. W bezpośredniej okolicy znajdziemy również szeroki wachlarz placówek edukacyjnych (m.in. Akademia Muzyczna , Uniwersytet Ekonomiczny, Politechnika Śląska), punktów usługowych (m.in. Żabka, Lidl, Biedronka) oraz terenów zielonych (m.in. Skwer Richarda Holtzego, Dolina Trzech Stawów, Park Leśny). – Lokalizacja przy ul. Granicznej jest nie tylko dogodna ze względu na bliskość centrum Katowic, ale także oferuje łatwy dostęp do licznych terenów zielonych. To idealne miejsce dla osób ceniących spokój, a jednocześnie chcących być blisko tętniącego życiem miasta – mówi Marlena Biardzka z LifeSpot.

LifeSpot to firma działająca w sektorze PRS, skupiająca się na tworzeniu mieszkań na wynajem długoterminowy. Ich projekty są zaplanowane z myślą o potrzebach najemców, oferując gotowe do zamieszkania lokale w nowoczesnych budynkach, zlokalizowanych w rozwijających się częściach miast. Firma dostarcza rozwiązania mieszkaniowe, które odpowiadają na aktualne wyzwania związane z miejskim stylem życia, oferując elastyczne opcje najmu i funkcjonalne przestrzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prime Time PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.