Komunikaty PR

Nowa platforma marketplace odpowiada już za ponad 25% przychodów Skinwallet!

2020-10-22  |  10:00

Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, przedstawiła efekty działalności uruchomionej 5 października br. platformy Skinwallet Market. Po dwóch tygodniach funkcjonowania udział platformy w ogólnych przychodach spółki wyniósł ponad 25 procent.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie osiągnął Skinwallet Market. Są one w pełni zgodne z naszymi założeniami – informuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - To jasne potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia marketingowa jest skuteczna. Skinwallet Market wygenerował ponad 25 procent sumy przychodów odnotowanych przez nas od czasu uruchomienia platformy do zamknięcia podsumowania, czyli w dniach 5-19 października. Naszym celem jest, aby w perspektywie najbliższych tygodni udział przychodów Skinwallet Market doszedł do poziomu 40-50 procent i chcemy utrzymać taką tendencję wzrostową w kolejnych tygodniach. W związku z tym kontynuujemy intensywne działania marketingowe. Równolegle pracujemy nad otwarciem platformy na nowych sprzedawców, co będzie kolejnym istotnym krokiem w rozwoju działalności spółki – komentuje Szwaja.

Fani e-sportu mogą aktualnie dokonywać za pośrednictwem platformy transakcji kupna, a do końca roku platforma zostanie rozbudowana o funkcjonalności umożliwiające bezpośredni handel pomiędzy użytkownikami.

- Uruchomienie tzw. two-sided marketplace, czyli platformy umożliwiającej zawieranie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, otworzy nas na kilkunastokrotnie większy rynek i pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału Skinwallet dodaje Szwaja.

Poza marketplace, spółka oferuje użytkownikom również drugi produkt - platformę działającą w modelu instant, przeznaczoną do obrotu dobrami cyfrowymi z gier takich jak CS:GO, Dota 2 czy Team Fortress 2. Skinwallet Instant daje możliwość natychmiastowej wyceny i sprzedaży dóbr cyfrowych będących w posiadaniu użytkowników. Uruchomienie własnego marketplace pozwala spółce na zaspokojenie również innych potrzeb użytkowników tej platformy, a także umożliwia zniwelowanie kosztów związanych z odsprzedażą przedmiotów nabytych przez Skinwallet w ramach platformy Instant, co w konsekwencji wpłynie na zwiększenie zysków spółki.

Działająca od 2019 roku platforma Skinwallet to jeden z największych serwisów skupujących dobra cyfrowe z gier metodą mass-deposit (tj. w sposób pozwalający na sprzedaż wielu przedmiotów równocześnie) na rynku oraz największa polska strona zajmująca się handlem takimi aktywami. Spółka zadebiutowała na NewConnect 2 września br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.