Nowa rola Anny Tana w G City Europe Leasing & Real Estate Development Director
Anna Tana awansowała na stanowisko Leasing & Real Estate Development Director i będzie zajmowała się przede wszystkim projektem Wars Sawa Junior, flagowym obiektem w portfolio G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Wars Sawa Junior to jedyne takie miejsce na retailowej mapie Warszawy, a nawet Polski. Inwestycja zlokalizowana jest w samym centrum miasta, z olbrzymim natężeniem ruchu i posiada potężną siłę wizerunkową dla ekspozycji marek na polskim rynku. Anna Tana będzie odpowiedzialna za tworzenie i implementację pełnej strategii rozwoju tego obiektu, zarówno leasingowej, komercyjnej jak i developmentowej. Do jej zadań należeć będzie także rozwój tej lokalizacji i dywersyfikacja w stronę sektora F&B.
Przez 10 ostatnich lat Anna pełniła różne role w polskim zespole leasingu. Na stanowisku Senior Leasing Manager była odpowiedzialna między innymi za komercjalizację Atrium Felicity, czy rozbudowę Atrium Targówek, następnie objęła funkcję Leasing Team Leader, a przez ostatni rok jako Leasing Director odpowiadała za procesy komercjalizacji powierzchni handlowych całego polskiego portfela Atrium. W swoim dorobku zawodowym ma na koncie otwarcia w pełni skomercjalizowanych inwestycji, a także modernizację i przebudowę Atrium Promenada w Warszawie oraz Atrium Copernicus w Toruniu.
Anna Tana jest związana z sektorem nieruchomości od ponad 18 lat, pracowała jako licencjonowany broker w obrocie nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi oraz jako Senior Leasing Consultant na portfelu centrów handlowych w firmie Apsys.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.