Nowa rola Anny Tana w G City Europe Leasing & Real Estate Development Director
Anna Tana awansowała na stanowisko Leasing & Real Estate Development Director i będzie zajmowała się przede wszystkim projektem Wars Sawa Junior, flagowym obiektem w portfolio G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Wars Sawa Junior to jedyne takie miejsce na retailowej mapie Warszawy, a nawet Polski. Inwestycja zlokalizowana jest w samym centrum miasta, z olbrzymim natężeniem ruchu i posiada potężną siłę wizerunkową dla ekspozycji marek na polskim rynku. Anna Tana będzie odpowiedzialna za tworzenie i implementację pełnej strategii rozwoju tego obiektu, zarówno leasingowej, komercyjnej jak i developmentowej. Do jej zadań należeć będzie także rozwój tej lokalizacji i dywersyfikacja w stronę sektora F&B.
Przez 10 ostatnich lat Anna pełniła różne role w polskim zespole leasingu. Na stanowisku Senior Leasing Manager była odpowiedzialna między innymi za komercjalizację Atrium Felicity, czy rozbudowę Atrium Targówek, następnie objęła funkcję Leasing Team Leader, a przez ostatni rok jako Leasing Director odpowiadała za procesy komercjalizacji powierzchni handlowych całego polskiego portfela Atrium. W swoim dorobku zawodowym ma na koncie otwarcia w pełni skomercjalizowanych inwestycji, a także modernizację i przebudowę Atrium Promenada w Warszawie oraz Atrium Copernicus w Toruniu.
Anna Tana jest związana z sektorem nieruchomości od ponad 18 lat, pracowała jako licencjonowany broker w obrocie nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi oraz jako Senior Leasing Consultant na portfelu centrów handlowych w firmie Apsys.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.