Komunikaty PR

Nowa strefa coworkingowa w Parku Handlowym Matarnia w Gdańsku szuka dla siebie

2022-06-24  |  15:35
Biuro prasowe

Park Handlowy Matarnia w Gdańsku ogłasza konkurs na nazwę nowo otwartej przestrzeni warsztatowo-coworkingowej. Coworking cieszy się coraz większą popularnością, a dla wielu osób stał się stylem życia, dlatego nieustannie wzrasta zapotrzebowanie na tego typu przestrzenie. Podążając za trendami
i odpowiadając na aktualne potrzeby, gdański park handlowy otwiera przestrzeń, z której klienci mogą bezpłatnie korzystać.

Zmieniające się potrzeby pracowników i pracodawców powodują, że modele coworkingowe zyskują coraz większą popularność. Liczba miłośników coworku wzrasta z każdym rokiem. Według Global Coworking Survey, na koniec 2018 roku liczba osób pracujących we współdzielonej przestrzeni biurowej wynosiła 1,7 miliona, w 2020 roku – około 3,8 miliona, a w 2022 roku mamy zobaczyć ponad 5 milionów osób pracujących w takich strefach na całym świecie. 

Celem nowopowstałej strefy jest udostępnienie bezpłatnych stanowisk do pracy z dostępem do internetu bez potrzeby rezerwacji miejsc. Przestrzeń będzie sprzyjać nawiązywaniu relacji międzyludzkich, w tym relacji biznesowych. Zarządca centrum od dawna obserwował potrzebę stworzenia miejsca pracy i spotkań dla osób, które nie chcą lub nie mogą pracować w biurach, a jedyną alternatywą było dla nich wykonywanie obowiązków zawodowych w domach czy w niedostosowanych do tych celów kawiarniach. Przestrzeń w Parku Handlowym Matarnia ma także pełnić funkcję miejsca spotkań i aktywności dla społeczności lokalnej. W nowej przestrzeni odbywać się będą także warsztaty. 

Mamy ambitne plany związane z nowopowstałą przestrzenią. Zależy nam, aby miejsce tętniło życiem nie tylko w standardowych godzinach pracy biurowej naszych gości. Planujemy ożywić przestrzeń między innymi bogatym cyklem warsztatów o różnej, istotnej społecznie i przydatnej zawodowo tematyce, które w weekendy będą odbywały się w centrum – mówi Katarzyna Kaczmarek, Customer Experience Leader, Park Handlowy Matarnia, Ingka Centres. 

Strefa coworkingowa w Parku Handlowym Matarnia zlokalizowana jest w strategicznym miejscu centrum – blisko restauracji, kawiarni, punktów usługowych oraz placów zabaw dla dzieci.  

Architektura strefy nawiązuje do natury, która dla Parku Handlowego Matarnia jest bardzo ważna. Zbudowana z naturalnego drewna podkreśla, jak ważną wartością dla zarządcy parku jest ekologia i przebywanie blisko natury. Strefa jest odpowiednio doświetlona, by umożliwić pracę zarówno przy świetle dziennym, jak i przy sztucznym. 

Obserwujemy, że w ciągu pierwszych dni działania coworkingu najczęściej korzystali z niej pracownicy zdalni lub freelancerzy. Wierzymy, że nowe miejsce coworkingu na mapie Gdańska w tak niecodziennej lokalizacji, to świetna alternatywa dla pracy z domu czy pracy w kawiarni – dodaje Kaczmarek. – Trwa konkurs na nazwę strefy coworkingowej. Informacje dostępne są na stronie centrum, a propozycje można wysyłać do 26 czerwca br. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody!

Strefa coworkingu w Parku Handlowym Matarnia działa w godzinach otwarcia centrum.


Kontakt dla prasy: 

Konstancja Cegłowska

konstancja.ceglowska@personal-pr.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej Biuro prasowe
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz
Praca Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji
2025-06-23 | 09:40

Zawody, które wracają do łask – przegląd niszowych, ale potrzebnych profesji

Rynek pracy w Polsce nieustannie ewoluuje, dostosowując się do zmieniających się potrzeb gospodarki, społeczeństwa oraz kierunków rozwoju technologicznego. Choć
Praca Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.