Komunikaty PR

Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee

2021-01-25  |  14:09
Biuro prasowe

20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką. 

W nowym zimowym menu Costa Coffee znajdziemy nie tylko swoje ulubione, standardowe smaki, ale także przepyszną nowość - kawę Salted Caramel Latte - idealną propozycję dla wszystkich fanów karmelowych smaków. Ta deserowa opcja w typie latte macchiato to nowoczesny twist na temat słonego karmelu. Dostarczy wszystkim miłośnikom kawy zrównoważonego i delikatnego smaku, dzięki czemu idealnie skomponuje się z maślanym croissantem lub ciastkiem francuskim.

 

W ofercie zimowej zaskoczy nas również idealna propozycja na pożywny lunch - Foccacia z kaczką – soczyste i kruche mięso zostało tutaj sparowane z pieczonymi jabłkami i żurawiną, a wszystko to na pierzynce z pysznego pomidorowego pesto. Ta potrawa tworzy genialną fuzję kuchni polskiej i włoskiej, dodając energii na cały dzień. Dla wegetarian Costa Coffee przygotowała równie pożywną i chrupiącą Foccacię z serkiem halloumi, który doskonale komponuje się z grillowanymi warzywami oraz pesto pomidorowym. Z kolei dla fanów sałatek w słoikach, idealnym wyborem będzie odżywcza sałatka z tuńczykiem, jajkiem, ciecierzycą oraz szpinakiem lub ciekawa propozycja z kurczakiem balsamico z ryżem basmati, świeżą miętą oraz sosem mango z pikantną nutką chilli.

 

Każdy miłośnik słodkości będzie natomiast zachwycony czekoladowym ciastem W-Z – ten deserowy klasyk oczaruje każdego swoją lekkością i głębią smaku. Dla tych, którzy wolą smaki korzenne, Costa Coffee przygotowała przepyszny Piernik przekładany marmoladą wieloowocową.

 

Początek roku niesie za sobą nowości do odkrycia – sieć kawiarni Costa Coffee zachęca do próbowania nowych smaków dostępnych na wynos w kawiarniach oraz do składania zamówień w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.