Komunikaty PR

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin!

2022-07-29  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.38 MB )

Nowe Bielawy z nowymi sklepami i po modernizacji przypadły do gustu kupującym. Aż 95% osób robiących tu zakupy pozytywnie ocenia centrum handlowe, dostrzegając zarówno zmiany, jakie w ostatnich 4 latach zaszły w obiekcie, jak również jego ofertę, wykraczającą poza schemat convenience – wynika z badań konsumenckich ARC Rynek i Opinia dla Newbridge.

– To niezwykle wartościowa ocena, bo nie jest anonimowa ani tym bardziej pozyskana z przypadkowej próby. W ten sposób Nowe Bielawy oceniają dziś klienci, robiący tu regularnie codzienne lub weekendowe zakupy. To wyraźnie pokazuje, jak mocno na plus zmienił się odbiór obiektu wśród kupujących i ich rodzin – mówi Marta Sójkowska, Marketing Manager w Newbridge.

Widać to także w szczegółowych ocenach poszczególnych aspektów obiektu. Aż 90% klientów zadowolonych jest z tego, jaka atmosfera panuje w centrum handlowym. Tyle samo ceni sobie Nowe Bielawy za jakość obsługi i customer experience. 88% pozytywnie ocenia natomiast jakość dostępnych w centrum handlowym produktów i usług.

Klienci chwalą sobie także ofertę hipermarketu Carrefour, którą dobrze postrzega 86% kupujących. 85% z kolei zwraca uwagę na dogodną lokalizację Nowych Bielaw i na łatwy dojazd do nich, także komunikacją miejską. Aż 78% dostrzega natomiast duży wybór towarów, który po rozwoju tenant-mix’u w ostatnich latach, mają do zaoferowania Nowe Bielawy.

To jednak nie koniec. 3 na 4 klientów pozytywnie ocenia dostępne w obiekcie sezonowe promocje cenowe i akcje rabatowe, a także kompaktowość oferty, dzięki której pod jednym dachem klient znajduje szeroki wybór sklepów różnych kategorii. Wysoko oceniana jest także oferta gastronomiczna centrum, ujęta w nowoczesny, zmodernizowany food court.

– Oceny, które dziś dostajemy pokazują wyraźnie, że obiekt rozwija się nie tylko we właściwym kierunku, ale robi to w zgodzie zarówno z oczekiwaniami i potrzebami klientów na lokalnym rynku, jak również trendami konsumenckimi w segmencie convenience – mówi Marta Sójkowska.

– Wysokie noty, które otrzymaliśmy zarówno za dobrą atmosferę w przestrzeni handlowej, obsługę czy atrakcyjną ofertę, to przede wszystkim zasługa zakrojonych na szeroką skalę zmian w obiekcie, które systematycznie wdrażane są od 2018 roku, kiedy to centrum trafiło do portfolio Newbridge – dodaje.

I faktycznie, Nowe Bielawy mają za sobą spektakularną metamorfozę. Obiekt przeszedł nie tylko rebranding, ale poddany został także modernizacji. Remontu doczekał się m.in. pasaż handlowy, a remodelingiem objęto food court. Odświeżono też elewację. Znaczące zmiany zaszły w tenant-mix’ie, który został dopełniony kilkunastoma markami, w tym z segmentu fashion, przez co oferta stała się bardziej zróżnicowana.

– Opinie klientów to niezwykle czuły barometr zmian w centrum handlowym. Dziś widzimy jak wiele dobrego, prokonsumenckiego już zrobiliśmy. Przede wszystkim stworzyliśmy w Toruniu przyjazne i w pełni autorskie centrum convenience, które jest blisko lokalnych potrzeb zakupowych, ale także stale umacnia swoją pozycję zarówno poprzez działania leasingowe, ale także marketingowe i inwestycyjne. To żywy „organizm”, który wciąż ewoluuje – mówi Marta Sójkowska.

Ewoluuje i to w dobrą stronę. Te same badania ARC Rynek i Opinia pokazują bowiem, że już co czwarty klient odwiedza Nowe Bielawy kilka razy w tygodniu. – Stworzyliśmy przestrzeń handlową, która nie tylko jest pozytywnie odbierana, ale przede wszystkim odwiedzana. Klienci z chęcią robią tu niezbędne, często zaplanowane zakupy, ale także trwający ponad godzinę shopping, który obejmuje całą ofertę obiektu. Pod tym względem jesteśmy centrum niezwykle uniwersalnym – podsumowuje.

 

 

***
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych/ www.nowe-bielawy.pl

Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.