Komunikaty PR

Nowe ciągniki serii 9 firmy John Deere Mocniejsze i bardziej inteligentne

2021-03-11  |  07:00
Biuro prasowe

We wszystkich ciągnikach zastosowano nowy i niezwykle paliwooszczędny silnik John Deere o pojemności 13,6 l — ten sam co w kombajnach X9 — przy czym w głównych modelach o mocy 640 KM nadal znajduje się sprawdzony silnik Cummins o pojemności 15 l. Wspomniany nowy silnik ma sześć cylindrów i układ wtrysku paliwa typu HPCR, by jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, przy jednoczesnym ograniczeniu poziomu hałasu o nawet 50%. Aby przenieść tę ogromną moc silnika na podłoże, wszystkie modele oferują dodatkowe opcje dociążenia, które pozwalają na uzyskanie masy całkowitej 30,4 t.

Oprócz dysponowania potężną mocą nowe ciągniki są też bardziej inteligentne. Odbiornik StarFire™ 6000 został wbudowany w dach kabiny i dostępny jest w standardzie podobnie jak duży wyświetlacz CommandCenter™ 4600, pełna zgodność z protokołem AEF ISOBUS i aktywacja AutoTrac™. John Deere oferuje ponadto pełny pakiet aktywacyjny w celu uzyskania maksymalnej automatyzacji za dodatkową opłatą wynoszącą 6800 PLN ceny katalogowej. Obejmuje on rozwiązania automatyki skrętu Autotrac, kontrolę sekcji, kontrolę zmiennego dawkowania, pasywne prowadzenie narzędzia, udostępnianie danych w polu, MachineSync, a teraz także AutoPath™.

Oferowana przez John Deere nowa funkcja AutoSetup pozwala rolnikom i usługodawcom wcześniej planować zadania w spersonalizowanym Operations Center klienta. Zadania automatycznie pojawiają się na wyświetlaczu w kabinie, gdy maszyna wjeżdża na pole, a operator musi je tylko potwierdzić jednym naciśnięciem przycisku. W systemie można ustawić parametry takie jak klient, gospodarstwo, pole, granice pola, linie prowadzenia, szerokość/przesunięcie narzędzia, produkty, aplikowana dawka, aplikowanie środków stosownie do lokalizacji, ustawienia dokumentacji i nazwa operatora.

Po ukończeniu zadania wszystkie dane można bezprzewodowo przesłać do Operations Center. AutoSetup pozwala nie tylko zaoszczędzić nawet 90% czasu poświęcanego na konfigurowanie pracy w terenie, ale także generować przejrzystą dokumentację oraz unikać błędów i zapobiegać utracie danych.

Po wjechaniu na pole operatorzy z pewnością docenią niezwykły komfort jazdy. Jest on zasługą nie tylko układów zawieszenia opracowanych osobno dla modeli 9R, 9RT i 9RX, ale również nowej kabiny. Opracowana przez John Deere specjalna amortyzacja przedniej osi HydraCushion™ jest teraz dostępna dla wszystkich modeli 9R, natomiast kabina zawiera nowoczesne elementy wyposażenia przedstawione na targach AGRITECHNICA 2019 dla ciągników serii 7 i 8.

Dostępny jest fotel ActiveSeat™ drugiej generacji ze skórzaną tapicerką, ogrzewaniem siedziska, aktywnym obiegiem powietrza, funkcją masażu z regulowanymi elektrycznie elementami. Najwyższej jakości cyfrowe radio w standardzie DAB+ z ekranem dotykowym o przekątnej 6,5 cala i systemem nagłośnienia 6.1 zapewnia nowoczesne możliwości informacyjno-rozrywkowe i jest kompatybilne z Apple CarPlay™. Światła LED zapewniają doskonałą widoczność, którą udało się jeszcze bardziej poprawić z każdej strony dzięki zmniejszonemu rozmiarowi układu oczyszczania spalin i opcjonalnym kamerom.

Podczas opracowywania nowych maszyn serii 9 zadbano nie tylko o zapewnienie lepszych osiągów, dodatkowych możliwości automatyzacji i jeszcze większego komfortu, lecz także o maksymalizację niezawodności i dalsze ograniczenie kosztów eksploatacji. Jednym z wielu wprowadzonych ulepszeń jest znaczne wzmocnienie przekładni e18™, osi, napędów gąsienic i podwozia, co wpłynęło na zwiększenie nośności i produktywności.

W celu zmniejszenia nakładu pracy i wydatków na konserwację wydłużono wiele okresów między przeglądami. Na przykład nowy napęd wentylatora w układzie chłodzenia serwisuje się teraz co 5000 godzin. To samo dotyczy tłumika drgań skrętnych. Standardową gwarancję fabryczną wydłużono do dwóch lat lub 2000 godzin pracy, by odzwierciedlić niezawodność ciągników John Deere. Co więcej, warunki opcjonalnego rozszerzenia gwarancji PowerGard™ Protection/Plus są teraz o nawet 40% bardziej korzystne finansowo dzięki wydłużeniu okresu objęcia gwarancją do ośmiu lat lub 8000 godzin pracy oraz dalszemu obniżeniu udziału własnego.

Najnowocześniejsze rozwiązania John Deere Connected Support™ dla dealerów również przyczyniają się do osiągnięcia maksymalnego czasu sprawności operacyjnej maszyn. Ostrzeżenia Expert Alerts umożliwiają przewidywanie uszkodzeń maszyny, a także pozwalają na ograniczenie lub całkowite wyeliminowanie kosztownych napraw i nieplanowanych przestojów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Efektywna współpraca marki Diamant z plantatorami Biuro prasowe
2024-05-13 | 01:00

Efektywna współpraca marki Diamant z plantatorami

Doskonałej jakości cukier Diamant powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To nie tylko zasługa producenta, czyli firmy Pfeifer & Langen Polska, i jego szczególnej
Rolnictwo Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?
2024-03-28 | 12:00

Jak zadbać o lepsze zyski w branży ogrodniczej dzięki zabezpieczeniom?

Rozpoczął się sezon wiosenny, który przynosi ze sobą nie tylko kolorowe kwiaty, ale także wyzwania dla branży. Niepewna pogoda i wymagająca sytuacja na rynku skłania
Rolnictwo DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
2024-02-19 | 10:00

DANONE podsumowuje rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju

Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.