Komunikaty PR

Nowe formaty wideo w jesienno-zimowej ramówce Grupy DGP Infor

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są „Męskie rozmowy” prowadzone przez Szymona Glonka, które w każdą sobotę października będzie można oglądać na dziennik.pl.

– Wprowadzamy nowe formaty wideo, ponieważ widzimy, że nasi odbiorcy coraz chętniej konsumują treści w tej formie, która wyrasta na kluczowy nośnik informacji. Doskonale wpisuje się to w nasze plany rozwoju i dostosowywania oferty do zmieniających się preferencji użytkowników. Poszerzenie oferty wideo jest naturalnym krokiem w rozwoju Grupy DGP Infor, który pozwoli nam nie tylko lepiej docierać do naszych obecnych odbiorców, ale także przyciągać nowych – komentuje Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP Infor.

Znakomity duet Tejchman i Parafianowicz

8 października, zadebiutował program „Polska - Europa - Świat”, prowadzony przez Marka Tejchmana (zastępcę redaktora naczelnego DGP) oraz Zbigniewa Parafianowicza (szefa działu Ekonomia i Społeczeństwo DGP). Format koncentruje się na analizie najważniejszych wydarzeń na świecie, ich wpływie na Polskę oraz istotnym kontekstach bezpieczeństwa, dyplomacji i polityki międzynarodowej.

 – To audycja dla tych, którzy chcą nie tylko wiedzieć, co się dzieje, ale także zrozumieć, dlaczego i co te wydarzenia oznaczają dla przyszłości naszego kraju. Naszym celem jest dostarczenie głębszej perspektywy, która pomoże widzom lepiej poruszać się w złożonej rzeczywistości międzynarodowej – komentuje Marek Tejchman. – Chcemy, aby widzowie otrzymali solidne „narzędzie” do analizowania i rozumienia procesów, które wpływają na ich życie, zarówno w kontekście politycznym, jak i gospodarczym – dodaje Zbigniew Parafianowicz.

Pierwszy odcinek poświęcony jest sytuacji wojskowo-politycznej w Ukrainie z perspektywy władz w Kijowie oraz celach i strategii wojennej Moskwy na najbliższe miesiące.

20-minutowa dawka wiedzy na temat Polski i świata będzie dostępna co wtorek w serwisie gazetaprawna.pl. Autorzy planują w najbliższej przyszłości nagrywanie programu także poza studiem w czasie wyjazdów zagranicznych.

Męskie rozmowy Szymona Glonka

5 października widzowie mogli zobaczyć pierwszy odcinek „Męskich rozmów”. Szymon Glonek prowadzi cykl skierowany do mężczyzn, którzy osiągnęli już swoje sukcesy, ale zmagają się z wyzwaniami życiowymi – osobistymi, jak i zawodowymi.

– „Męskie rozmowy” to przestrzeń do szczerych rozmów na tematy często pomijane – zdrowie fizyczne i psychiczne, finanse, pasje oraz duchowość. Program ma na celu nie tylko poruszanie ważnych kwestii, ale także inspirowanie widzów do refleksji i działania – wyjaśnia Szymon Glonek . – Mężczyźni często nie mają przestrzeni, aby otwarcie mówić o swoich problemach, szczególnie tych dotyczących zdrowia psychicznego. „Męskie rozmowy” mają być ważnym krokiem na drodze burzenia tego tabu.

W pierwszym odcinku, dotyczącym zdrowia mężczyzn, gościem był dr Piotr Świniarski, androlog i urolog, który omówił profilaktykę zdrowotną i badania jąder służące wczesnemu wykrywaniu choroby nowotworowej. Drugi odcinek poruszy temat samobójstw wśród mężczyzn, a gościem będzie dr Halszka Witkowska, specjalistka ds. suicydologii.

Nowe odcinki programu Szymona Glonka będą dostępne co sobotę na dziennik.pl.

To nie koniec

Jesienna ramówka Grupy DGP Infor to jednak znacznie więcej. Oprócz wspomnianych formatów na widzów czekają kolejne propozycje. Szymon Glonek zaprezentuje jeszcze jeden format – Tech Dziennik, który będzie emitowany w każdy czwartek. Odcinki będą poświęcone testom urządzeń elektronicznych.

Raz w miesiącu w niedzielę pojawia się także „Dziennik Kryminalny” Marty Kawczyńskiej, koordynatorki działu Życie Gwiazd w Dziennik.pl. To internetowy magazyn z rozmowami z autorami książek, którzy w swoich publikacjach wspominają morderstwa, przestępstwa, czy gangsterskie porachunki czasów współczesnych oraz PRL.

Nowy cykl „Dziennik Uliczny” poprowadzi także dziennikarz Piotr Nowak. Autor programu publicystycznego „Jest temat Dziennik.pl” tym razem wyjdzie na ulice Warszawy, gdzie będzie zadawał mieszkańcom pytania dotyczące najważniejszych spraw w kraju w ramach sondy ulicznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.