Komunikaty PR

Nowe formaty wideo w jesienno-zimowej ramówce Grupy DGP Infor

2024-10-10  |  01:00
Biuro prasowe

Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są „Męskie rozmowy” prowadzone przez Szymona Glonka, które w każdą sobotę października będzie można oglądać na dziennik.pl.

– Wprowadzamy nowe formaty wideo, ponieważ widzimy, że nasi odbiorcy coraz chętniej konsumują treści w tej formie, która wyrasta na kluczowy nośnik informacji. Doskonale wpisuje się to w nasze plany rozwoju i dostosowywania oferty do zmieniających się preferencji użytkowników. Poszerzenie oferty wideo jest naturalnym krokiem w rozwoju Grupy DGP Infor, który pozwoli nam nie tylko lepiej docierać do naszych obecnych odbiorców, ale także przyciągać nowych – komentuje Łukasz Bielak, redaktor naczelny serwisów internetowych Grupy DGP Infor.

Znakomity duet Tejchman i Parafianowicz

8 października, zadebiutował program „Polska - Europa - Świat”, prowadzony przez Marka Tejchmana (zastępcę redaktora naczelnego DGP) oraz Zbigniewa Parafianowicza (szefa działu Ekonomia i Społeczeństwo DGP). Format koncentruje się na analizie najważniejszych wydarzeń na świecie, ich wpływie na Polskę oraz istotnym kontekstach bezpieczeństwa, dyplomacji i polityki międzynarodowej.

 – To audycja dla tych, którzy chcą nie tylko wiedzieć, co się dzieje, ale także zrozumieć, dlaczego i co te wydarzenia oznaczają dla przyszłości naszego kraju. Naszym celem jest dostarczenie głębszej perspektywy, która pomoże widzom lepiej poruszać się w złożonej rzeczywistości międzynarodowej – komentuje Marek Tejchman. – Chcemy, aby widzowie otrzymali solidne „narzędzie” do analizowania i rozumienia procesów, które wpływają na ich życie, zarówno w kontekście politycznym, jak i gospodarczym – dodaje Zbigniew Parafianowicz.

Pierwszy odcinek poświęcony jest sytuacji wojskowo-politycznej w Ukrainie z perspektywy władz w Kijowie oraz celach i strategii wojennej Moskwy na najbliższe miesiące.

20-minutowa dawka wiedzy na temat Polski i świata będzie dostępna co wtorek w serwisie gazetaprawna.pl. Autorzy planują w najbliższej przyszłości nagrywanie programu także poza studiem w czasie wyjazdów zagranicznych.

Męskie rozmowy Szymona Glonka

5 października widzowie mogli zobaczyć pierwszy odcinek „Męskich rozmów”. Szymon Glonek prowadzi cykl skierowany do mężczyzn, którzy osiągnęli już swoje sukcesy, ale zmagają się z wyzwaniami życiowymi – osobistymi, jak i zawodowymi.

– „Męskie rozmowy” to przestrzeń do szczerych rozmów na tematy często pomijane – zdrowie fizyczne i psychiczne, finanse, pasje oraz duchowość. Program ma na celu nie tylko poruszanie ważnych kwestii, ale także inspirowanie widzów do refleksji i działania – wyjaśnia Szymon Glonek . – Mężczyźni często nie mają przestrzeni, aby otwarcie mówić o swoich problemach, szczególnie tych dotyczących zdrowia psychicznego. „Męskie rozmowy” mają być ważnym krokiem na drodze burzenia tego tabu.

W pierwszym odcinku, dotyczącym zdrowia mężczyzn, gościem był dr Piotr Świniarski, androlog i urolog, który omówił profilaktykę zdrowotną i badania jąder służące wczesnemu wykrywaniu choroby nowotworowej. Drugi odcinek poruszy temat samobójstw wśród mężczyzn, a gościem będzie dr Halszka Witkowska, specjalistka ds. suicydologii.

Nowe odcinki programu Szymona Glonka będą dostępne co sobotę na dziennik.pl.

To nie koniec

Jesienna ramówka Grupy DGP Infor to jednak znacznie więcej. Oprócz wspomnianych formatów na widzów czekają kolejne propozycje. Szymon Glonek zaprezentuje jeszcze jeden format – Tech Dziennik, który będzie emitowany w każdy czwartek. Odcinki będą poświęcone testom urządzeń elektronicznych.

Raz w miesiącu w niedzielę pojawia się także „Dziennik Kryminalny” Marty Kawczyńskiej, koordynatorki działu Życie Gwiazd w Dziennik.pl. To internetowy magazyn z rozmowami z autorami książek, którzy w swoich publikacjach wspominają morderstwa, przestępstwa, czy gangsterskie porachunki czasów współczesnych oraz PRL.

Nowy cykl „Dziennik Uliczny” poprowadzi także dziennikarz Piotr Nowak. Autor programu publicystycznego „Jest temat Dziennik.pl” tym razem wyjdzie na ulice Warszawy, gdzie będzie zadawał mieszkańcom pytania dotyczące najważniejszych spraw w kraju w ramach sondy ulicznej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.