Nowe mleko w portfolio marki Mazurski Smak
Rodzina produktów Mazurski Smak sukcesywnie się powiększa. Do znanych i cenionych twarogów, masła, śmietany oraz mleka, które charakteryzuje prosty, naturalny skład, dołącza mleko UHT Mazurski Smak 3,2% w nowym litrowym opakowaniu typu slim.
Mazurski Smak to linia produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powstałych z najwyższej jakości polskiego mleka od krów wypasanych w najczystszych rejonach Polski. Ich wyróżnikiem jest smak prawdziwego mleka, który kojarzy się z naturalnością, sielskością, błogością i spokojem.
Do rodziny marki Mazurski Smak dołącza mleko UHT 3,2% w nowej odsłonie – opakowaniu typu slim. Jest ono wygodne w użytkowaniu, ze względu na swoją kompaktowość, ergonomiczną budowę oraz lekkość konstrukcji. Odznacza się także prostotą designu, czym wyróżnia się na sklepowych półkach. Odpowiada na potrzeby konsumentów poszukujących produktów o dłuższym terminie przydatności. Produkt idealnie sprawdzi się w kuchni do przygotowania klasycznych dań, a potrawom z przepiśnika babci, które przywołują wspomnienia z dzieciństwa, doda odrobinę nowoczesności.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jest prekursorem wprowadzania na polski rynek mleka UHT. Dzięki sprawdzonej technologii produkcji mleko to zachowuje długo świeżość, nie tracąc smaku ani wartości odżywczych. Mleko UHT Mazurski Smak 3,2% jest źródłem dobrze przyswajalnego wapnia i białka, a także bogactwem cennych witamin i składników mineralnych.
Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki
SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.