Komunikaty PR

Nowe smaki serków śmietankowych Łaciate z Certyfikatem Dobry Produkt

2020-11-06  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania Łaciate ( 0.07 MB )

Certyfikat Dobry Produkt 2020, przyznawany corocznie w konkursie organizowanym przez grupę PTWP S.A. (wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl i horecatrends.pl), otrzymały serki śmietankowe Łaciate w kategorii Nowy Produkt. Nowe, wyjątkowe smaki powstały z oryginalnego połączenia warzyw, ziół i przypraw.

Znaną konsumentom rodzinę serków śmietankowych Łaciate, jesienią tego roku poszerzono o 3 produkty, wśród których pojawiły się 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa, oba w opakowaniach o gramaturze 200 g. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnymi przyprawami sprawia, że doskonale uzupełniają one potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Dodatkową, większą 200 g gramaturę zyskał również serek śmietankowy naturalny znany konsumentom także w opakowaniu 135 g.

- Nieustanie staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego stale rozszerzamy nasz asortyment o kolejne nowości. Proponujemy nowe produkty i oryginalne smaki, wprowadzamy większe porcje, by można się było nimi cieszyć dłużej. Niezmiernie nam miło, że nasza nowa oryginalna kompozycja smakowa spotkała się pozytywną opinią i odbiorem nie tylko konsumentów, ale także przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.

Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz jedenasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Nagrodzili oni i tym samym wybrali najciekawsze artykuły spożywcze przeznaczone są na rynek detaliczny i HoReCa, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten niewątpliwie jest wskazówką dla konsumentów i może ułatwiać im dokonywanie wyborów. Certyfikaty przyznano 3 listopada podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.