Nowi najemcy CH Osowa: Cozy Wood, Smart Bistro i Arkadia Salon Snu Łóżek i Mater
Do grona najemców CH Osowa dołączyły trzy nowe marki – salon meblowy Cozy Wood, punkt cateringowy Smart Bistro oraz Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. Tym samym popularne gdańskie centrum handlowe urozmaiciło swój tenant mix, odpowiadając na różnorodne potrzeby swoich klientów.
Od czerwca w ofercie CH Osowa znajduje się salon meblowy Cozy Wood. Na powierzchni 150 mkw. klienci zyskali dostęp do asortymentu mebli dębowych, takich jak stoły, krzesła, fotele, a także akcesoria. Idea Cozy Wood polega na tworzeniu mebli wykonanych z naturalnych materiałów, które wyróżniają się zarówno wysoką jakością, jak i unikalnym designem. Produkty te nie tylko wpisują się w najnowsze trendy, ale także są przyjazne dla planety. Dużym udogodnieniem dla klientów jest fakt, że salon oferuje swój asortyment „od ręki”, wszystko bowiem, co jest dostępne na ekspozycji, oczekuje na zakup w magazynie sklepu.
W lipcu natomiast centrum wzmocniło swoją ofertę gastronomiczną. Punkt cateringowy Smart Bistro na ponad 52 mkw. oferuje codzienne śniadania, obiady, desery oraz napoje, serwowane zarówno na miejscu, jak i na wynos. Swoją koncepcję opiera na świeżości i różnorodności potraw, zgodnie z aktualnymi trendami. Klienci znajdą tu m.in. propozycje wegetariańskie, dania z diety keto, kuchnię dalekowschodnią, ale też potrawy kuchni polskiej, jak np. pierogi.
Grono najemców CH Osowa w lipcu wzbogaciła również Arkadia Salon Snu Łóżek i Materacy. To pierwszy salon tej firmy w centrum handlowym i ważny krok w jej rozwoju. Na 282 mkw. klienci znajdą szeroki wybór łóżek i materacy najwyższej jakości, które zapewnią komfortowy i zdrowy sen. Arkadia oferuje produkty dostosowane do różnych potrzeb, dzięki czemu każdy klient znajdzie coś dla siebie. Materace z długoletnią gwarancją od czołowych producentów oraz w pełni konfigurowalne łóżka na wymiar, szeroki wybór tkanin, rozmiarów i stylów, to niewątpliwe wyróżniki salonu. Firma przywiązuje dużą wagę do profesjonalnego doradztwa i indywidualnego podejścia do każdego klienta, dzięki czemu może on liczyć na specjalistyczną poradę przy doborze produktów i akcesoriów do sypialni.
– Dzięki nowym najemcom, CH Osowa umacnia swoją pozycję jako centrum handlowe oferujące różnorodne produkty i usługi, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów – mówi Dariusz Rudziński, Shopping Center Director CH Osowa Gdańsk.– Zależy nam, by nasi goście mieli wybór, dlatego też dobieramy tylko takie marki, które cieszą się zaufaniem na rynku i są gwarancją najwyższej jakości.
Informacja o obiekcie
Centrum Handlowe Osowa jest jednym z pierwszych centrów handlowych w Trójmieście. Zlokalizowane jest przy obwodnicy, będącej przedłużeniem autostrady A1, która prowadzi na Półwysep Helski. Ponadto po przebudowie drogi S6, Osowa jest łatwo osiągalna zarówno z miejscowości nadmorskich, jak i Kaszub, będąc pierwszym centrum w zasięgu. Dzięki temu jest świetnie skomunikowane i łatwo dostępne. W CH Osowa dostępne są liczne butiki i punkty usługowe, w tym: największy w Trójmieście hipermarket Auchan oraz RTV Euro AGD, JYSK, H&M, Sinsay, Pepco, Carry, Rossmann, Hebe, Action, Bel-Pol, Max Burgers drive through. Dla Klientów centrum dostępnych jest 1 239 darmowych miejsc parkingowych.
Informacja o zarządcy obiektu
Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką. W swoim portfolio posiada kilkanaście nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.