Komunikaty PR

NOWOŚĆ od Gerber: Kaszki „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru*

2021-03-18  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Do oferty marki Gerber dołączyła nowa linia produktów: 7 kaszek „Pełnia zbóż” bez dodatku cukru* dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Jest to odpowiedź na poszukiwanie produktów pełnych zbóż, odpowiednich dla niemowląt i małych dzieci. Dzięki nowym kaszkom wybór produktów zbożowych – który często stanowi wyzwanie dla rodziców na początku rozszerzania diety maluszka – będzie prostszy.

Produkty zbożowe to ważny element diety dziecka. Wprowadza się je do jadłospisu maluszka m.in. po to, by pomóc zaspokoić jego rosnące zapotrzebowanie energetyczne i uczyć dziecko nowych smaków. Zboża można podawać pod postacią różnych produktów, jednak niemowlę jako pierwsze zwykle poznaje właśnie kaszki. Wynika to głównie z ich konsystencji, dobrze dopasowanej do potrzeb i możliwości dziecka na etapie rozszerzania diety.

 

Jaka powinna być kaszka dla maluszka?

  • Naturalna, obejmująca także zboża z pełnego przemiału oraz charakteryzująca się „czystym”, prostym składem, który rodzic w pełni rozumie;
  • bez dodatku cukru, żeby maluszek mógł poznać naturalny smak zbóż;
  • zdrowa, czyli zawierająca ważne składniki odżywcze, wspierające rozwój dziecka;
  • ciekawa pod względem składu, np. obejmująca różne rodzaje zbóż, także te rzadziej kojarzone z dietą najmłodszych, jak orkisz czy żyto.

Kaszki Gerber „Pełnia zbóż” to odpowiedź na te potrzeby.

 

Nowe kaszki Gerber

Linia kaszek Gerber „Pełnia zbóż” to 7 zbożowych propozycji dla niemowląt po 4. i 6. miesiącu oraz małych dzieci. Podobnie jak wszystkie produkty Gerber, spełniają one rygorystyczne wymagania żywności dla niemowląt i małych dzieci, które potwierdza ikona wieku podawania na każdej etykiecie.

Nowe kaszki „Pełna zbóż” są:

  • pełne zbóż - zawierają nawet do 8 różnorodnych ziaren tak, by maluszek mógł w pełni korzystać z dostępnego bogactwa zbóż. Co ważne, zboża te, zanim trafią do produktów, muszą pozytywnie przejść nawet ponad 100 testów jakości;
  • pełne smaku - nie zawierają dodatku cukru*, więc smak zawdzięczają naturze: zbożom, mleku i owocom;
  • pełne wartości odżywczych – zawarte w kaszkach zboża dostarczają węglowodanów, a witamina B1** pomaga uwalniać z nich energię niezbędną do poznawania świata. Kaszki wzbogacone zostały również m.in. w żelazo, ważne dla rozwoju poznawczego.
  • pełne ziarna*** – tworząc linię „Pełnia zbóż” wykorzystano m.in. pełnoziarnisty owies. Oznacza to, że maluszek może korzystać ze składników zawartych w całym ziarnie, także w bogatej w składniki mineralne łusce.

 

W skład nowej linii wchodzą zarówno produkty bezglutenowe jak i glutenowe, odpowiednie do przygotowania na mleku modyfikowanym lub na wodzie:

  • Kaszka „Manna” z mlekiem na początek rozszerzania diety;
  • „Owsianka” z mlekiem, czyli kaszka mleczna owsiano-pszenno-żytnia;
  • Kaszka ze śliwką, owsiano-pszenna, która urozmaici dietę dziecka o suszone owoce w wersji odpowiedniej dla maluszka;
  • Kaszka 5 zbóż z lipą, jako propozycja na zdrową kolację;
  • Kaszka 8 zbóż, zawierająca m.in. proso, z którego otrzymuje się kaszę jaglaną;
  • Kaszka 8 zbóż z bananem, łącząca różnorodność zbóż z owocami;
  • Kaszka kukurydziano-ryżowa, bez glutenu.

 

*zawierają naturalnie występujące cukry pochodzące ze składników, głównie zbóż i mleka

**zawartość zgodnie z przepisami prawa

***dotyczy kaszek zawierających w składzie owies

 

Ważna informacja

W okresie pierwszych 6 miesięcy życia dziecka zalecane jest wyłączne karmienie piersią. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat i dłużej. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną.

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci.
W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.