Nowy Kantor Promes w CH Focus – pierwszy salon w Bydgoszczy już otwarty!
W Centrum Handlowym Focus w Bydgoszczy otwarto pierwszy w mieście salon Kantoru Promes, wiodącej polskiej marki oferującej profesjonalne usługi wymiany walut. To kolejne otwarcie nowego punktu sieci w ostatnich miesiącach, potwierdzające dynamiczny rozwój firmy. Punkt o powierzchni ponad 32 mkw. zlokalizowany jest na parterze w pobliżu butiku Esotiq.
Kantor Promes, marka o ugruntowanej pozycji na rynku walutowym, z sukcesem otworzył swój pierwszy punkt w Bydgoszczy. Nowy salon mieści się w Centrum Handlowym Focus, w jednej z najczęściej odwiedzanych lokalizacji w mieście. Bydgoski oddział to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, co pozwala jej być bliżej swoich klientów.
Nowo otwarty punkt zapewnia pełen zakres usług wymiany walut, w tym operacje gotówkowe i
bezgotówkowe, markowe złoto oraz diamenty inwestycyjne. Marka Promes słynie z dbałości o potrzeby i bezpieczeństwo klientów, zapewniając wysoki poziom ochrony transakcji oraz dyskrecję. Ponadto gwarantuje profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. Pracownicy kantoru są do dyspozycji klientów, aby pomóc im w wyborze najlepszych rozwiązań, oferując doradztwo i aktualne informacje na temat kursów walut.
– Jesteśmy dumni, że Kantor Promes, lider wymiany walut w Północnej i Centralnej Polsce, wybrał nasze centrum na swój debiut w Bydgoszczy. Lokalizacja w CH Focus zapewnia nie tylko łatwy dostęp do usług kantoru, ale również pozwala Klientom skorzystać z szerokiej oferty handlowej i gastronomicznej galerii, co sprawia, że transakcje walutowe stają się wygodne i komfortowe – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.