Nowy model klimatyzatora ANDE z lampą UV-C.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Nowość w ofercie marki ANDE. Model klimatyzatora o nazwie Jupiter Plus został wyposażony w lampę UV-C, która hamuje rozwój bakterii i wirusów, w tym wirusa SARS-CoV-2.
Sposobów na zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa w domu jest wiele. Jednym z nich jest montaż klimatyzacji, która nie tylko zapewni przyjemne uczucie chłodu w upalne dni, ale także zadba o dobrą jakość powietrza. Nowy model marki ANDE oferuje jeszcze więcej. Do popularnego wśród klientów urządzenia zamontowano lampę UV-C, która ma właściwości dezynfekujące.
Nowy model ANDE — Jupiter Plus
Jupiter Plus to najwyższy model w wyjątkowej, matowej stylistyce. W porównaniu do swojego poprzednika posiada wbudowaną lampę generującą promieniowanie UV-C, które ma działanie wirusobójcze i bakteriobójcze. Zastąpiły one stosowany wcześniej jonizator powietrza. Poprzedni model nadal pozostanie w ofercie marki pod nazwą Jupiter. Natomiast Jupietr Plus to nowa propozycja — cichy, wygodny w obsłudze klimatyzator oraz oczyszczacz powietrza z funkcją dezynfekcji w jednym.
Co to jest promieniowanie UV-C?
Pewnie większości osób znane jest pojęcie promieniowania UV-B, które emitowane jest przez słońce i jest niezbędne człowiekowi do produkcji witaminy D3. Ale to nie jest jedyny rodzaj promieniowania ultrafioletowego wytwarzanego przez słońce. W środowisku naturalnym istnieją trzy rodzaje promieniowania ultrafioletowego: UV-A, które w największym stopniu dociera na ziemię, wcześniej wspomniane UV-B oraz UV-C. To ostatnie naturalnie nie dociera do powierzchni naszej planety, ponieważ jest pochłaniane przez warstwę ozonową ziemi.
Dezynfekcja UV-C
Choć promieniowanie UV-C naturalnie nie występuje, to może być ono sztuczne wytwarzane przy użyciu lamp, a jego zastosowanie od dawna znane jest człowiekowi i do tej pory najczęściej było używane w medycynie. Naświetlanie promieniowaniem UV-C charakteryzuje się wysoką skutecznością hamowania rozwoju bakterii, wirusów i grzybów. Dzięki czemu stosuje się go do dezynfekcji powietrza.
Warto zaznaczyć, że taki rodzaj promieniowania jest całkowicie bezpieczny dla człowieka. Oprócz tego klimatyzator ANDE wyposażony jest w antybakteryjny filtr PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń. Takie połączenie daje jeszcze większą gwarancję czystego powietrza w pomieszczeniach.
Jupiter Plus
Oprócz lampy UV-C urządzenie posiada szereg funkcji, które zapewniają najwyższą jakość i komfort użytkowania. Jupiter Plus osiada daleki nawiew aż do 15 m, a jego żaluzje poruszają się w czterech kierunkach (4D). Urządzenie charakteryzuje się również wysoką klasą energetyczną, dzięki czemu działa efektywnie i nie generuje wysokich kosztów. Jego zaletą jest również cicha praca — zaledwie 19 dB.
Z uwagi na wygodę użytkowania, w modelu Jupiter Plus został zamontowany moduł WiFi, który pozwala na sterowanie nie tylko pilotem, ale także z poziomu aplikacji w telefonie z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Jakość urządzenia podnosi zastosowanie pozłacanych lameli, co pozytywnie wpływa na żywotność klimatyzatora i zwiększa jego odporność na korozję, utlenianie oraz rozwój bakterii. Ponadto posiada on grzałkę tacy ociekowej zamontowaną w jednostce zewnętrznej. To z kolei pozwala na bezpieczną pracę klimatyzatora nawet przy wysokich temperaturach ujemnych (do - 20 stopni).
Właściciel marki ANDE w Polsce:
ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 26,
32-085 Modlnica
tel. (12) 398 07 00
bok@myande.pl
www.myande.pl
Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.