Komunikaty PR

Nowy portal do zamawiania jedzenia z dowozem

2020-10-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Portal do zamawiania i dowozu posiłków ze swoich warszawskich restauracji uruchomił dla wygody i komfortu Warszawiaków znany restaurator Artur Jarczyński. To jeden z elementów nowej strategii działania firmy.  

- Dzięki temu najwyższej jakości posiłki z restauracji będą dostarczone bezpośrednio do domów i miejsc pracy. Wielu z naszch gości, którzy obecnie nie odwiedzają restauracji tęskni za dobrym jedzeniem i ulubionymi smakami – mówi Artur Jarczyński, restaurator.

Z kart menu restauracji U Szwejka, Jeff`s, Podwale 25 Kompania Piwna, Der Elefant, Otto Pompieri i St Antonio zostały wybrane dania, które mogą być zamawiane i dowożone. Każdego dnia proponowane są również rozmaite promocje, a z restauracji U Szwejka mogą być dostarczane potrawy ze zmieniającej się codziennie oferty lunchowej.

- Goście mają wygodę i wybór, a restauracje dodatkowy kanał dystrybucji. Dostawy wydają się obecnie jedną z form prowadzenia restauracyjnego biznesu i funkcjonowania branży, dlatego dostosowaliśmy menu i zatrudniliśmy dodatkowych pracowników. W okresie jesienno – zimowym, kiedy będziemy musieli zrezygnować z ogródków przy restauracjach, mamy nadzieję, że liczba zamówień posiłków z dowozem wzrośnie – twierdzi Artur Jarczyński.

Zarówno przygotowywanie posiłków, jak i dostawy z restauracji U Szwejka, Jeff`s, Podwale 25 Kompania Piwna, Der Elefant, Otto Pompieri i St Antonio odbywają się zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Ponadto restauracje Artura Jarczyńskiego skorzystały z doradztwa prof. dr hab. n. med. Anety Nitsch-Osuch, wojewódzkiego konsultanta ds. epidemii, która opracowała dla nich szczegółowe zasady funkcjonowania w reżimie sanitarnym, do których pracownicy skrupulatnie się stosują.

Dania na www.delidelivery.pl można zamawiać od godziny 12.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.