Komunikaty PR

NOWY SKLEP JYSK W HOMEPARK TARGÓWEK

2022-03-14  |  01:00
Biuro prasowe

Homepark Targówek – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, w styczniu 2022 powiększył się o kolejny duży sklep znanej skandynawskiej marki JYSK, otwarty w formacie 3.0, na ponad 1,575 metrach kwadratowych.

JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii i sprzedającą „wszystko dla domu”. Oferuje artykuły zaprojektowane w skandynawskim duchu, które odzwierciedlają współczesne i proste wzornictwo. W Homepark Targówek zastosowano Koncept 3.0, nowoczesny format sklepu, który umożliwia klientom jeszcze łatwiejsze zakupy, oferuje mnóstwo przestrzeni inspiracyjnych i gotowych aranżacji, które można przenieść do własnego domu.

 Nowy sklep JYSK w Homepark Targówek to nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Produkty w naszej ofercie zachowane są w skandynawskiej estetyce, łącząc w sobie prostotę i użyteczność.  Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dlatego w nowym sklepie zadbaliśmy o przestrzeń inspirującą do dekoracji i zmian we własnym domu. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą coś dla siebie w przystępnej cenie. Serdecznie zapraszamy na zakupy w nowym sklepie JYSK w Homepark Targówek – mówi Klaudia Połom, koordynator ds. sprzedaży i marketingu JYSK Polska.

Otwarcie sklepu zostało poprzedzone kampanią radiową, mobilną, banerami internetowymi oraz reklamą zewnętrzną. W związku z otwarciem sklepu, klienci mogą otrzymać do 75% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej gazetce promocyjnej.

– Homepark Targówek konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę. Najnowszy salon marki JYSK prezentuje nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania, podobnie jak wiele innych marek na terenie naszego parku handlowego, który jest największym tego typu parkiem handlowym w całej aglomeracji warszawskiej. Cieszymy się, że dołączył do nas JYSK i życzymy wszystkim naszym najemcom dalszego rozwoju – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.

Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw. skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park handlowy oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz. 

Podczas rozmów z siecią JYSK Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield. 

Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland. 

 

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki 
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.  

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera ponad 50 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.