Nowy sklep Kamalion w CH Focus Bydgoszcz
Pierwszy w Bydgoszczy sklep Kamalion otwarty w CH Focus. Hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, oferuje klientom galerii bogaty asortyment akcesoriów technologicznych, które łączą styl, innowacyjność i najwyższą jakość. Nowy lokal o powierzchni blisko 70 m2 zlokalizowany jest na parterze, obok salonu Hebe.
Kamalion to marka o wyjątkowym podejściu do akcesoriów, która kładzie nacisk na trzy główne wartości: modę, elegancję i oryginalność. Oferta obejmuje szeroką gamę produktów, które chronią smartfony, tablety i inne urządzenia, a jednocześnie pozwalają użytkownikom wyrazić swój indywidualny styl. Marka stale analizuje globalne trendy i przewiduje potrzeby klientów, dostosowując ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Otwarcie Kamalion w CH Focus to znaczące wydarzenie, które wzbogaca ofertę o unikalne produkty dostępne dotychczas głównie na zagranicznych rynkach. CH Focus staje się miejscem, które przyciąga nie tylko klientów poszukujących nowych trendów, ale również tych, którzy oczekują wysokiej jakości produktów.
– Jesteśmy dumni, że Kamalion wybrał właśnie nasze centrum na swój debiut w Bydgoszczy. Naszym celem jest dostarczanie klientom marek, które wyróżniają się na rynku, a Kamalion z pewnością wpisuje się w tę strategię oferując wyjątkowe produkty z pogranicza technologii i mody – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy – Otwarcie nowego sklepu to doskonała okazja dla miłośników akcesoriów technologicznych, by poznać najnowsze trendy i odkrywać produkty, które pozwolą wyróżnić się w tłumie i podkreślić swoją osobowość.
Kamalion to nie tylko produkty – to filozofia, która kładzie nacisk na słuchanie klientów, śledzenie najnowszych trendów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniającego się świata. Dzięki temu każdy klient może liczyć na akcesoria, które są nie tylko modne, ale również funkcjonalne i trwałe.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.